Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Hoe is het met de winterpret bij jullie? Ik ga vanmiddag naar buiten en ff wandelen. Kijken of het echt zo koud is. Ik vind het hier in Brielle een beetje tegenvallen, klein laagje sneeuw, maar wel wat wind en het vriest. Al die heisa voor een beetje sneeuw in het land. Ze zijn niets meer gewend in Nederland, alles staat gelijk stil hier, ze zouden het voorbeeld van de Scandinavische landen of Oostenrijk moeten volgen.
Ik krijg er wel reuze trek van Ik val van me stoel van het lachen!

Charlotte@ Het is heel herkenbaar wat je schrijft en jammer dat je je niet meer wekelijks wilt wegen en het sprintje wilt verlaten.
Het is juist zo fijn dat je ook wat mag schommelen in dit sprintje en dat afvallen niet de prioriteit heeft. Je stelt jezelf een doel, maar als je al een mooi gewicht hebt, en dat heb jij, dan is dit sprintje er ook goed voor om 'bij de les te blijven', om het zo even te schrijven.
Jammer dat je weggaat, maar wens je heel veel succes met alles wat je onderneemt. Leuk als je wat van je laat horen.

Shakena@ Grap Ook dit zo herkenbaar, mij lukt het ook niet de laatste dagen, dus het afvallen is weer uitgesteld. Gelukkig elke dag een nieuwe dag en nieuwe kansen. Je hebt wel erg lang gesport, als dat maar goed gaat. Gedoseerd te werk gaan, vrouw. Maar...respect hoor.

Josephine@ Jij ook de groetjes vanuit Brielle, gaat alles goed?

Wens iedereen een fijne zondag toe,

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 10:40    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Crebster,
ja moest mijzelf even straffen.
Morgen weer bloedprikken en dinsdag uitslag bij de h arts.
Vind het wel bijzonder dat ik na die black out een mooie bloeddruk hebt.
130/75 en dat zelf met een bloeddruk pil minder.
En sinds 2 wkjes ook geen kleine duizelingetjes meer.
Je zou bijna denken dan heeft er toch wat in mn hoofd gezeten.
Dinsdag maar even met de h arts bespreken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
shakena schreef:
@Crebster,
ja moest mijzelf even straffen.
Morgen weer bloedprikken en dinsdag uitslag bij de h arts.
Vind het wel bijzonder dat ik na die black out een mooie bloeddruk hebt.
130/75 en dat zelf met een bloeddruk pil minder.
En sinds 2 wkjes ook geen kleine duizelingetjes meer.
Je zou bijna denken dan heeft er toch wat in mn hoofd gezeten.
Dinsdag maar even met de h arts bespreken

ja joh, het lichaam is een raar instrument. Ik had me zo druk gemaakt de laatste keer bij de huisarts, dat mijn bloeddruk 185 over 95 was. Ha ha ha...vrijdag moest ik een half uur bloeddruk opmeten, want de huisarts was wel geschrokken. Het was prima, gemiddeld 123 over 67. Ik dacht al...voor niets zo afgevallen?
Wens je succes dinsdag, wij moeten samen woensdag voor de uitslagen. Ik verwacht dat alles prima in orde is, maar ben benieuwd naar mijn cholesterol, die is altijd boven de 7 en wil geen medicijnen. Gaat spannend worden of dat nu goed is.

Hou je goed en lief zijn voor jezelf, niet straffen, maar liefkozen. Het heeft je al zover gebracht, zuinig zijn op jezelf.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 12:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
@Charlotte, wegen is altijd een moment opname. Ik weeg me zelf elke dag en ik schommel ook nog eens heel erg. Maar ik wordt daar niet meer zenuwachtig van. Het is gewoon een manier om controle te houden voor mij. Lachen Control freak he. Uitlachen En je kunt gewoon in het sprintje blijven en mee-kletsen ook als je maar 1 keer per maand of zo wil wegen denk ik. Lach Dit is een heel relaxed sprintje hoor.

Ik ben zelf weer aangekomen en dus weer boven de 66 helaas. Weet bijna zeker dat het van de noodle soep is die ik zaterdag gegeten had, zout he. Rollende ogen Maar dat gaat er dan in een paar dagen en met behulp van selderijzaad tabletjes ook wel weer af. Lach

Het is wat met die sneeuw he? Ik moet heen en weer naar mijn werk (nachtdiensten) dus het is elke keer weer heel spannend moet ik jullie zeggen. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 2:36    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieverds!

Wat zijn jullie druk geweest hier op de site afgelopen weekend!
Gezellig!

Flying Missy, ik begrijp dat het logistiek niet zo relaxed is (ik ga zometeen zelf te voet naar mijn klant omdat ik niet met de auto wil gaan glibberen maar zal morgen ook moeten rijden want dan is het te ver om te lopen), maar ik kan er werkelijk zo van genieten als de wereld wit kleurt.

AnnetteM, sterkte met jouw zusje, wat een nare dingen gebeuren er toch allemaal met jouw familie...kop op, eens worden weer rustiger in jouw leventje aai

Josephine, groetjes terug. Alles goed met jou?

Charlotte, wat mij betreft blijf je lekker in dit sprintje hoor. Er is geen verplichting om wekelijks te wegen en/of te posten, iedereen kan gewoon doen wat zij op dat moment prettig vind en/of nodig heeft.
Dusse...als jij maar een keer per maand weegt, helemaal goed, en als je weer zin hebt om te posten, ook gezellig.
Kijk maar, je bent en blijft welkom!

Shakena, wat doe jij jezelf en je lichaam toch aan: straffen?!?!
Dat werkt toch niet motiverend of voor jou juist wel?
Ik denk dat het beter is om ‘straffen’, ‘moeten’ en ‘niet mogen’ om te denken in ‘verzorgen’, ‘ik hoef niet maar wil graag’ en ‘ik kies ervoor het niet te doen’...
Jij bent het waard goed voor jezelf te zorgen en niet om jezelf af te straffen als het even anders gaat als jij wil...
Maar dat is mijn mening lieverd Lach

Crebster, ja dat winterse weer vráágt gewoon om snert, warme chocolademelk met slagroom, koek, stamppot, etc.etc.
Maar helaas aan die trek moeten we maar niet helemaal toegeven want ik denk dat we er dan erg rood op zullen staan de komende week, hahaha!

Afijn ik ga eens een eind naar mijn klantje ploeteren, haha, hopelijk blijf ik overeind.
Komt goed, een frisse neus haal ik in ieder geval!

Fijne dag allemaal, doe wat je kan en doe dat met plezier..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 8:42    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Met mij is alles goed. Ik ben 1 kilo kwijt in 1 maand, dus ik mag niet mopperen. Ik ben net even naar buiten geweest voor brood en beleg. Op maandag eten wij meestal een uitsmijter.
De januarimaand was ik helemaal vegan gegaan, maar zo af en toe een eitje wil ik toch niet missen.
Gewoonlijk wandel ik elke dag een behoorlijk stuk, maar nu met de sneeuw zie ik ook overal gladde stukken, dus om mijn partner niet ongerust te maken blijf ik maar binnen (als het niet te lang duurt).
Ik hoef mij niet te vervelen. Ik heb leesvoer genoeg en ik ruim af en toe een kastje op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 13:21    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik was ook naar boven aan het schuiven. Uit ervaring weet ik dat het veel langer duurt om weer de andere kant op te gaan.ik stond een tijdje stil, maar gelukkig was nu iets naar beneden gegaan. Hopelijk houd ik de koers vast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik schommel vrolijk verder met mijn gewicht. Gisteren een slechte (eet) dag. De hele tijd honger. En niet slecht, maar wel veel te veel gegeten. Dus nu maar weer gewoon op het rechte eetpad zien te blijven, want groen zal het zijn deze week! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 1:24    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Dames!

Wat een avontuur gisteren die wandeltocht naar mijn klant. Ik moet dan nogal door open gebied, het was glibberen en glijden en mijn hemel; wat een koude wind en stuifsneeuw...
Ik was blij dat ik er was met geen gevoel meer in mijn vingers en tenen. Ik heb ‘s middags mijn lief gebeld of hij mij op kwam halen: het had heel de dag nog bij gesneeuwd hier, dat zou nooit goed gaan.
Afijn, mooi plan alleen de uitvoering was iets minder, hahaha!

Zometeen met het autootje op pad, niet zo heel ver maar ik moet er toch zien te komen. Ben nooit zo’n Piepmuis die niet durft te rijden maar ik heb gisteren het verkeer gezien dus ben nu wel benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen. Hier bij ons in de wijk word dus écht niet gestrooid, dat word lachen denk ik Lachen Lachen

Zjo Beste Mensen, maak er wat gezelligs van vandaag.
Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hier sneeuwt het nu net ook weer licht. In onze straat hebben ze de sneeuw weggeschoven. We gaan straks naar het zwembad, 20 km verderop, voor mijn therapie. Erg benieuwd. We nemen er de tijd maar voor. Later weer meer van mij.! Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 23 van 31