Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lekker doorgaan Shakena, vooral juist nu, nu je je goed in je vel voelt. Dan heb je het begin al bereikt!! Zet m op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 11:01    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
shakena schreef:
Nu ander halve week aan het vasten, val niet af maar zit wel goed in mn vel,
En dat is best een lekker gevoel
Maar toch die weegschaal zie ik toch graag richting 70 kg gaan.
Heb vanaf maandag weer het sporten n lopen weer opgepakt.

Goed bezig, vrouw, maar doe het rustig aan, dan breekt het lijntje niet.

Fijne dag, de zon schijnt.

Groetjes van Crebster.

Schaam Schaam Uitlachen hihi dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou dames, ik ben met behulp van de Eetmeter toch weer een beetje op het rechte pad beland en weer wat aan het afvallen. Het was een periode echt erg hoor met mij.

Crebster, vast je 16/8 of 500 kcal om de dag? Of nog weer anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 1:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Schaam Schaam Niet best hoor; deze week een erg rood resultaat...
Ik weet niets anders te verzinnen op het moment dan die stomme overgang, de menstruatie wil maar niet en ik voel me opgezwollen.
Naja, ik blijf doorgaan, het zal vanzelf weer wel wat gaan zakken.

Ik wens jullie allen alvast een mooi weekend,
geniet van het winterse weer wat voorspeld word, brrrr, haha!

Veel liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Shakena@ Je gaat er nu toch niet om lachen hè? Ik val van me stoel van het lachen!

Lisanne@ ja ja...ik ben blij dat ik vandaag mijn gewicht niet hoef in te vullen, want ook bij mij zit er weer genoeg aan. Heb nog vier dagen om het recht te zetten. Succes Lisanne, het weekend goed opletten en daarna weer flink er tegen aan.

Flying Missy@ Soms zijn er dagen dat ik wat extra's neem, maar daarna ga ik over naar ongeveer 800 kcal. per dag. Minder wil ik echt niet binnen krijgen, want zodra je dan gewoon gaat eten, dan zit het er zo weer aan. Ook ik vul elke dag in wat ik eet bij Voedingscentrum in de Eetmeter.
Ik heb de laatste dagen gewoon snelle koolhydraten gegeten (chocola, een gebakje en een stukje gevulde koek), dus tja...dan gaat het aanzetten. Het aankomen komt echt puur van het snoepen en te weinig beweging. Ik snoep niet veel en ook niet elke dag. Het zit er ineens aan. Alcohol drink ik nooit, dus dat is het niet.
De komende dagen neem ik weer streng mijn shake 2 x per dag shake Dieet Pro, bananen smaak met bio karnemelk of bio magere yoghurt en een klein avondmaal en daarna niets.
Dus vanaf 17:30 uur tot de volgende morgen 9:00 uur niets meer eten, alleen thee om 19:00 uur en cafeïne vrije koffie rond 21:00 uur. Dit scheelt enorm.
Heb ik veel beweging gehad (10 km wandelen of/en 30 km fietsen), dan neem ik rond een uurtje of 16:00 uur een puntpaprika bij het klaar maken van het eten en heel veel water met soms natuurazijn of gewoon wat warm water. Dat drinkt lekkerder. Rond een uur of 20:00 uur een halve appel.

Wens iedereen een fijn weekend. Ik hoop dat we zo verstandig zijn geweest onze coronatijd te hebben gebruiken om te breien, want de mutsen, sjaals en wanten mogen straks weer aan. Anders flink door breien de komende dagen. Whoehahahaha....

Warme groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dan eet je wel echt weinig hoor. Ik tel nu weer kcal en rond de 1200 - 1500 kcal val ik heel langzaam toch wel af. Lach En extreem veel bewegen doe ik niet eens.

Lisanne genieten van het winterweer?? Nou ik zie er erg tegenop, omdat ik met de auto naar mijn werk moet he. Nachtdiensten....... Verward Maar het ziet er wel altijd mooi uit sneeuw, het moest alleen niet zo verraderlijk zijn. Rollende ogen

Ik zag gisteren avond voor het eerst in een hele tijd weer eens 65,8 op de weegschaal, ik was helemaal blij! En dat is dan weer goed voor de motivatie. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 1:55    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: jouw BPM herinnerde mij er weer aan.... ik moet al maanden voor een uitstrijkje naar de HA. Zal zo de brief weer opzoeken. Want je kan het ook (is nieuw volgens mij) bij jezelf afnemen. Er is een video instructie.

Ik ga zo wandelen met een vriendin. Wij stimuleren elkaar! Lachen

En vanmiddag naar het ZH. Waar mijn jongste zusje weer is opgenomen.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Hartelijke groeten en wees voorzichtig met het verwachte weer,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Groeten uit Scheveningen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Even een nieuwe update en ik zal direct met de deur in huis vallen: ik wil stoppen met het wekelijks wegen. Het brengt mij veel onrust elke week, -0.1, dan weer +0.2. En dan balen... ik had deze week toch mijn best gedaan? En je weet wel, dat het om CMS gaat en niet perse om het getal op de weegschaal. In de periode dat ik 10kg afviel, was het leuk, omdat je iedere week resultaat zag. Nu is het doel gewicht behouden, misschien nog 1 a 2 kg eraf (het liefste wil ik onder de 70kg komen). Maar het allergrootste doel is balans vinden. En die heb ik het afgelopen jaar gevonden. Begin dit jaar heel fanatiek begonnen, hup zeker 2kg eraf. Maar dat gaat tijd kosten. En die frustratie met de weegschaal, heb ik geen zin meer in. Als ik mij maar lekker ga voelen in mijn vel. Als een soort check up wil ik elke maand Nof een keer wegen, zodat ik direct op de rem kan trappen als er weer 2kg bijgekomen is oid. Verder wil ik met een combi van gezond en lekker eten, regelmatig wandelen, fietsen, zwemmen een gezonde leefstijl behouden.

Mochten jullie mij willen verwijderen uit dit sprintje, helemaal goed. Ik zal zeker af en toe een update plaatsen via het dagboek.

Fijne dag en geniet van de sneeuwpret!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 8:56    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
fff gister finaal de mist ingegaan.
Veel gesnoept Schaam Schaam
Vandaag spijt maar daar heb je natuurlijk ook niks aan.
Wel vanmorgen weer 3 kwartier gesport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 10:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 22 van 31