Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedenieuweweek!

Pfff, wat zijn jullie actief geweest hier de afgelopen dagen...fijn om te lezen.
Ik ben niet echt actief geweest, niet hier op de site maar ook niet hier thuis; het lijkt wel of ik steeds luier word van de lockdown.
Afijn, mijn voornemen is om er vanaf vandaag weer flink tegenaan te gaan, ik moet mezelf herpakken want van dat zondigen en luieren word ik natuurlijk ook niet fitter.

Komt goed, even pas op de plaats en wat strenger voor mezelf.

Veel succes allemaal komende week en fijne dag vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisannw, je bent altijd zo optimistisch! Het was vast een Bluet monday-dipje! Hier schijnt de zon! Drink tussendoor een fijne kop warme thee en haal tussendoor eens een paar keer diep adem. Strak je armen boven je hoofd en maak een ommetje. Het is rond het vriespunt, diep frisse lucht verwelkomen en ontspannend uitademen. Go go girl, je kunt het!! Kussen

Even weggeweest...
Lunch met twee speltboterhammetjes.

Rondje gereden met mijn man door de buurt op mij. Scoozy (aparte soort scootmobiel). Was maar een half uurtje, maar ik kreeg het zo koud dat het maar een kort rondje werd. Toen meteen mijn bedje in. Heerlijk gerust, maar ik kon niet echt warm worden.
Net een warm kopje koffie genomen. Dat verwarmt een beetje.
Moet er maar even over nadenken hoe we dat een we een volgende keer beter kunnen doen. Was al lang geleden dat ik wat langer buiten was. Meestal alleen maar stukje van de voordeur naar de auto, of weer terug. En dan vind ik het niet echt fijn om me heel dik aan te kleden. Misschien een extra laagje onder mijn fleecevest en een wat dikker gevoerde spijkerbroek of zo.

Liefs!!

Laatst aangepast door Dymphie op ma 25 jan 2021 16:45, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemiddag kanjers,

Wat een prachtige dag zeg! Ik heb heerlijk geslapen en net gedoucht en mijn haren mooi geföhnd.
Straks gaan mijn man en ik ook heerlijk wandelen. Hij komt niet zo vaak buiten en daar gaan we dus wat aan doen. Hoppa, van die bank af. Lachen

Gister veel te veel gedaan en daar had ik gisteravond behoorlijk last van, maar nu heb ik de hele week niets te doen, alleen maar fietsen of wandelen als ik er zin in heb, of een boek lezen. Wat een luxe niet?

Het is zorgelijk wat er op dit moment speelt in Nederland met al die oproerkraaiers en vernielingen, het lijkt wel of iedereen gek is geworden en dat ze maar mogen doen wat ze willen met die protesten. Hoop echt dat er keihard wordt opgetreden en dat de mensen tot bezinning komen. Schaam me rot dat ik in Nederland woon met al die agressie.

Laten wij maar lekker van het zonnetje genieten en onze schouders eronder zetten.
Ik kijk uit naar vanavond, we eten hachee en dat vinden we toch zo lekker. Verder (nog) niet gesnoept vandaag, dus we zitten op de goede weg, maar of ik ben afgevallen deze week. Schaam Schaam

Fijne dag allemaal en geniet van deze mooie dag.

Lieve groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 12:16    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal.

Mijn teen hoeft al niet meer aan elkaar geplakt te worden. Laarzen lukt nog altijd niet, maar met gewone schoenen aan kan ik weer kms wandelen. Ik klaag dus niet.

Crebster. Je hebt twee keren gelijk. Eerlijke werklui zijn moeilijk te vinden. Moest twee nieuwe autobanden hebben, bij het thuiskomen afgelopen vrijdag en nakijken van de offerte (had ik natuurlijk in de garage al moeten doen, maar was ze vergeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 21:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha Lieve Dames,

De eerste dag van de week is goed verlopen hier: heel de dag actief aan het werk geweest en me prima aan mijn PG eetschema gehouden.
Hoe meer je zondigt hoe meer trek je krijgt hè, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen, haha!
Afijn, de kop is er weer af, mijn lichaam is zo weer gewend aan een stapje terug.

Dymphie, dankjewel voor je opbeurende woorden. Dat ommetje houd ik tegoed; ik moest de hele dag werken gisteren. Maar ach, dat doe ik graag, het is beweging en afleiding dus helemaal goed.
Jammer dat je het zo koud had op de Scoozy, is thermo ondergoed geen goed idee?
Even lekker naar buiten doet een mens goed!

Crebster, doe het lekker rustig aan Meis, luisteren naar het lichaampje hoor. Hoe was de hachee? Zo herkenbaar, ik kan me ook vaak heel de dag op iets verheugen wat ik ‘s avonds ga eten Lachen
Soms zelfs heel de week op wat ik in het weekend ga eten, haha!

Zjo, ik ga even naar het ZH in Breda met mijn oom (mantelzorg), naja even, is toch een half uurtje rijden...tsja, oom woont nu eenmaal in Breda. Hij is op leeftijd, alleenstaand en geen kinderen, en hartfalen, wel sneu. Ik ga dan ook meestal met hem mee naar cardiologie om mee te luisteren en te ondersteunen.
Vanmiddag een klant, dus weer een mooi gevuld dagje.

Fijne dag allemaal, laat je niet natregenen hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 7:59    

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

Lisanne@ De hachee was super, zo goed gelukt en ik had maar twee uien, dus we konden ook niet teveel eten.
Lief dat je je zo om je oom gekommerd, dat hoor je niet veel meer. Je bent een schatje.

SweetDreams@ Fijn dat het beter gaan met je teen, wat duurt het lang, niet? Ben je nog lang gegaan naar de garage?

Dymphie@ Wat blijf je toch fanatiek, dat vind ik zo mooi aan je.

Helaas ben ik dus aangekomen. Eigen schuld, maar oh wat was het lekker. Nu zijn de kasten leeg en ben vandaag gelijk goed begonnen.
Een groot stuk gefietst, het was zo mooi in de polder en vanmiddag nog met een vriendin wandelen. Zolang ik niet teveel met de arme doe, gaat het prima.
Manlief had de ramen gelapt van de woonkamer, dus ik was me blij toen ik van het fietsen thuis kwam. Hij knapt ontzettend goed op.

Dus mensen, geef niet op, we beginnen elke keer opnieuw.

Lieve groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 13:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Hupsakee, en het is zomaar weer woensdag!
Ondanks de ietwat saaie toestand waarin we nu allemaal leven gaat de tijd toch erg snel hoor...
Dat bevestigd maar weer: leef in het hier en nu, het gaat al vlug genoeg Heelblij

Zjo, dat was de wijze les weer voor vandaag Lachen Lachen

Ik wens jullie veel plezier deze mooie woensdag, geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2021 7:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Fijne dag dames, denk erom:
Lach! Het mag!

Tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 7:58    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Fijne dag dames, denk erom:
Lach! Het mag!

Tot gauw weer.

Zo komen we de dag wel door. Bedankt! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 8:25    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat gewicht he, krijg er geen beweging meer in, ben vanaf maandag bezig met vasten kijken of dat wat gaat doen.
Tot nu toe niets. Dus vanaf 20:00 tot s,middags 12 uur niet eten en daarna mag je weer eten.
Hoorde op tv dat vasten ook wel goed voor je is. Denk kan allicht proberen, kijken of ik er enig sinds beweging in gaat krijgen.

Wie van Jullie is ook aan het vasten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 19 van 31