Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen benen en buik getraind rustig aan, dat zeg ik wel zo stoer maar dat is bij mij nog wel een dingtje.
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat beleven jullie veel!! Gezellig toch ook om te lezen hoor!!
Ik blijf gelukkig weer wat meer in evenwicht met mijn gewicht. De akelige zes is uit zicht!! Het kost me wel vrij veel moeite! Al is mijn lieverd ook aan het opletten. Dat helpt!!
Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dymphie zoveel is er niet te beleven de laatste maanden en maanden helaas. Maar we moeten er gewoon maar wat van maken he. Fijn dat je man helpt met opletten. Die van mij is van het 'verwennen' en dat helpt helemaal niet........ Lachen

Ik krijg de weegschaal niet in bedwang. Morgen doorgeven want laatste dag van de week immers. Verward Balen hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 0:48    

Reageer met quote
Gatsie Missy. Ik hoop dat je het goede knopje gauw weer te pakken hebt. Het kost mij ook altijd een tijdje voordat mijn lichaam zich ook weer beter voelt. Zodra ik die verbetering voel, wordt het weer makkelijker. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 11:20    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: gecondoleerd met het overlijden van je peetoom. En ook je moeder gecondoleerd met het overlijden van haar broer. 88 jaar is hij geworden. Wel n mooie leeftijd. Mijn vader heeft de 80 niet gehaald.
Lief dat je aan mij denkt! Kussen

@lisanne: sterkte en succes voor je moeder met haar hernia. Fijn dat je je geestelijk herpakt hebt! Succes met je humeurponden wegwerken.

@dymphie: fijn dat je wat meer in evenwicht bent met je gewicht en dat je man ook ah opletten is!

@sweetdreams: hoe gaat t nu met je zere teen? Veel plezier bij de start to crawl cursus. Bij ons kan er niet gezwommen worden.

@dymphie: je was dus nèt groen. Groen is groen. Succes.

Met mijn gewicht gaat t helaas nog niet goed. Bij jullie allemaal gelukkig wel. Ik krijg op vrijdag 12 februari een bovenbeugel. Dan zal ik wel gaan afvallen......

Ik ben vandaag in Gorinchem geweest op familiebezoek. De aanleiding was om (samen met mijn moeder, zij reed) spullen voor Unu Pikin weg te brengen in een bestelbus naar een opslag voor een container naar Suriname. Mijn moeder maakte later een foto van mij in Gorinchem voor mijn geboortehuis. Leuk!

Afgelopen woensdag is mijn man 70 geworden. Ik heb getracteerd op n Vega Box van Gewoon Lekker. 16 gerechten p.p. Erg lekker. Mijn moeder en zus kwamen ook eten. Ik vond het erg gezellig.

Ik wens jullie allemaal n fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 17:15    

Reageer met quote
Oja Annette, gefeliciteerd nog met je man! Wat leuk die uitstapjes die Julien deden!! En foto voor je geboortehuis... ik heb het mijne nooit kunnen vinden. (WS in de ' brandstoffenbuurt' in Aarlanderveen..) misschien moet ik maar eens googelen.
En ik bleef gelijk in gewicht. Dat is eerlijk gezegend niet groen, maar geel... Nog ff beter mijn bestebest doen, zeg maar...
Goed weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
O jee, fout gewicht doorgegeven en blijkbaar en ook blijkbaar 2 minuten te laat. Nou ja wat dom van mij. Ik ga Ellen vragen om het te veranderen. Zo lijkt het een vet groen vakje, maar het is rood. Moet een kilo meer zijn. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

AnnetM@ Nog gefeliciteerd met je mannetje, wat is ie nog jong! En wat een leuk idee zo een vegabox. Geniet maar van elkaar, heerlijk!
Ik droom vaak dat ik naar mijn straat ga in Den Haag waar ik 59,5 jaar geleden geboren ben. Dan vraag ik me af of die uitgekauwde roze kauwgompjes er nog liggen tussen het raam en die bewuste kast. Soms lagen er drie op een rij. Mijn andere zussen deden dat ook, we deden zo zuinig met die bazooka kauwgom. Vies nu als je er over nadenkt, maar dat zijn dingen die je bij blijven. In mijn droom lijkt het huis giga groot. Wij woonden daar met 11 personen, ik was de jongste. Meestal valt het zo tegen als je terug gaat, dus ik hou het bij dromen en denk ik vaak aan die goede oude tijd. We waren niet rijk, maar wel rijk aan liefde met zo een schat van een moeder. Vader was streng, maar ik adoreerde hem.
ja ja...vroeghahr!
Met mijn man gaat het ontzettend goed en is bijna helemaal de oude. De wonden zijn bijna dicht, het zal nog een klein maandje duren, voordat ie kan fietsen, maar oh oh oh...wat is een lichaam wonderlijk. Eerst een slagveld en nu geneest het zo mooi.
Wat een weldoeners zijn jullie om al die spullen naar Suriname te laten brengen. Wat een mooi gebaar en wat zullen die mensen daar blij zijn.
Mondbeugel? Heel veel sterkte, maar wat zal het mooi worden. Had je veel last van je gebit? Ik ben zo super bang wat een gebit/tandarts betreft.

Shakena@ Vanavond brandt er een kaarsje voor je, voor kracht en een positief verloop. Maar...wees lief voor jezelf en ga de boel niet forceren. Je lichaam heeft het al zo moeilijk met herstellen. Dat schreeuwt om rust, lieverd. Alles beetje bij beetje, maak anders een schemaatje wat je gaat doen aan beweging.

Lisanne@ Jeetje zeg, wat fijn dat je resultaat ziet, ik kan me zo voorstellen dat je straks een gat in de lucht springt als het allemaal voorbij is. Wat zal jij blij zijn met het resultaat, ik gun het je zo na al dat gepest in je leven en die rot opmerkingen. Nu nog geduld hebben, maar dat gaat je toch zeker wel goed af. En wat de rode vakjes betreft, ik heb er ook last van en val niet af met dat gesnoep van me. Grap

Dymphie@ Wat vind ik het knap dat je zo op gewicht blijft en je man doet ook nog eens mee. Dat scheelt een hoop en samen ben je veel sterker. Super!

FlyingMissy@ ja joh...hier is ook aardig de klad erin gekomen. Mannetje heeft ook de chocolade uitgevonden en eten samen bij de koffie heel zo een reep op. Ik val echt niet af deze week. Gelukkig kan je elke dag opnieuw beginnen en het zal ons zeker weer gaan lukken. Hou de moed erin. De schade is nog beperkt. Hou vol hoor.

Het is me een drukke week geweest en ik ben totaal niet sterk meer. Ik kook van alles en nog wat en alles vind ik weer lekker en mijn man ook. Wel vaak gezonde dingen hoor, maar goed...Ook ben ik verstandig geweest met de magere erwtensoep van kip. Die had ik gister gemaakt en maar 1 bakje genomen. De rest in de vriezer gedaan voor een volgende koude zaterdagavond. Wel 1 kommetje extra in een klein pannetje gedaan voor mijn man, die blijft maar rond de 75 kg zitten, ongelooflijk. Dus die had vanmiddag nog een heerlijke bak en het rook zo lekker, ha ha ha...

Verder veel gefietst, want nu mijn man nog niet kan fietsen, moest ik van de week de fietsen voor een servicebeurt een voor een wegbrengen. Dat is elke keer 15 km. Donderdag 3 keer gereden, ha ha ha...en vrijdag de laatste keer. Maar ik ben me toch bedonderd. Wat een bedriegers daar. Er kwam als het aan hun lag nog extra 70 euro bij voor een nieuwe binnen en buitenband achter voor mijn ebike, terwijl ie dat bij die servicebeurt erbij had kunnen doen om de kosten te drukken, slechte service hoor. Ik ben daarvoor bij mijn vriend langs gegaan hier vlakbij huis, dat is een fietsenbemiddelaar en sleutelt zelf ook nog aan fietsen voor de helft van de prijs. Hij zag tijden het vervangen van de achterband dat mijn achterwiel heel erg aanliep en vond het een schande dat ie net een servicebeurt had gehad en dat de fietst zo slecht was nagekeken. Het lijkt wel of je nergens nog eerlijke zakenlui tegen komt. Maar goed...ik ben blij, want wie kan zijn binnenband en achterband laten vervangen voor een ebike op de zondagochtend voor 35 euro? Die man is zo behulpzaam en staat altijd klaar voor je.

Nou lieve mensen, dinsdag moet ik wegen, dus ik ga voorlopig vasten vanaf vanavond. Wie weet of de schade nog een beetje beperkt is gebleven.

We gaan er weer een mooie nieuwe week van maken en ik zal meer mijn best doen.

Fijne zondag allemaal en niet opgeven. Al bij al doen we het best goed.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 16:06    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 19:46    

Reageer met quote
Heerlijk, Crebster!! Lieve optimist!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 18 van 31