Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: wat n ontzettend leuke foto van je 90 jarige moeder! Ze ziet er idd erg goed uit. Wat fijn dat zij zo blij was jullie weer te zien en wellicht niet heeft meegekregen dat het zo lang geleden was.
Ook erg leuk van het tehuis waar zij verblijft dat ze een mooie foto hebben gemaakt voor een kerstkaart.

@sweetdreams: beterschap met je teen. Dat kan erg pijnlijk zijn.

Ik wens iedereen een fijne avond en een goede week.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster je zou je moeder helemaal haar leeftijd niet geven. Geschokt

Fijn dat jullie weer op bezoek konden! Ondanks de restricties die helaas nog nodig blijven is het toch fijn dat het kan. Goed idee om zelf koffie mee te nemen! Erg blij

Ik was ineens 6 ons zwaarder. Verward Toch van de soep? Daar zat (R)ookworst in en veggie speckjes en was op smaak gebracht met groentebouillon tablet. Dus is het zout vast de boosdoener. Ik zal nu maar weer een paar dagen veel groene thee drinken dan. Lach Bij mij kan het echt vreselijk schommelen dat gewicht. Sip En ik wil deze week groen!!! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 2:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Pfffff, de Lockdown wordt morgen wrs verlengd tot 9 februari!
Diep nadenken om de komende 4 weken weer goed door te komen.
Iig tijd genoeg om een goed voedingspatroon te handhaven Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve dames,

Ik ben even niet hier op de site geweest; ik had er allemaal even tabak aan! Niet aan jullie hoor maar gewoon alles op een hoop: de lockdown, de vreselijke berichten over corona, bestorming capitool, neerstortende vliegtuigen, overstromingen, etc.
Afijn ik heb me 3 dagen even laten zakken in mijn humeur, alles gevreten wat los en vast zat, overal in gedachten tegenaan geschopt, maar nu ben ik er weer.
Had het even nodig denk ik, zit nu weer vol goede moed en besef dat iedereen in hetzelfde schuitje zit en dat we er allemaal mee moeten proberen te dealen.

Dusse, sorry voor de afwezigheid en het niet reageren op jullie verhalen, maar ik ben er weer en heb mezelf herpakt. Nu de extra humeurpondjes wegwerken! Lachen

Succes allemaal, zet’m op en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen Lieve dames,

Ik ben even niet hier op de site geweest; ik had er allemaal even tabak aan! Niet aan jullie hoor maar gewoon alles op een hoop: de lockdown, de vreselijke berichten over corona, bestorming capitool, neerstortende vliegtuigen, overstromingen, etc.
Afijn ik heb me 3 dagen even laten zakken in mijn humeur, alles gevreten wat los en vast zat, overal in gedachten tegenaan geschopt, maar nu ben ik er weer.
Had het even nodig denk ik, zit nu weer vol goede moed en besef dat iedereen in hetzelfde schuitje zit en dat we er allemaal mee moeten proberen te dealen.

Dusse, sorry voor de afwezigheid en het niet reageren op jullie verhalen, maar ik ben er weer en heb mezelf herpakt. Nu de extra humeurpondjes wegwerken! Lachen

Succes allemaal, zet’m op en tot gauw weer!

Goedemorgen lieve Lisanne,

Het valt ook allemaal niet mee en idd, we hebben allemaal denk ik wel van die momenten door al die narigheid in de wereld en zeker de vraag, waarom? We kunnen ook nergens naar toe en voelen ons opgesloten en we worden geleefd, dat is niets voor een Hollander en eigenlijk voor niemand is dat een prettig gevoel.

Maar...we moeten er doorheen en de hoop vestigen op het vaccin. Er wordt ook wel heel veel gezegd en uitgelegd en in hoeverre kunnen de wetenschappers het weten, het is allemaal zo nieuw. Ik doe niet mee aan al die hersenspinsels en wacht het netjes af. Ik doe wat er gevraagd wordt, zit ook al maanden lang thuis en heel stiekem vind ik het heerlijk rustig en relaxt.

Toch denk ik dat er licht aan het einde van de tunnel zit te gekomen.
De vaccins komen zo zoetjes aan naar Nederland, Amerika is straks bevrijd van die gek wat president moet voorstellen met zijn corrupte personeel. Instagram, facebook etc. heeft goed gehandeld en hem geboycot. Dus er zitten ook nog positieve aan al die negatieve kanten, lieve Lisanne.
Dat er ongelukken gebeuren met vliegtuigen en in de natuur is vreselijk, maar aan welvaart zit ook een bittere smaak.

Ben blij dat je je weer herpakt hebt. Leef je leven en blijf de goede, mensen, gebeurtenissen en dingen zien. Ik weet dat het een tijdelijke dip was van je en dat jij je er wel weer overheen zet. Ik snap zo goed hoe jij je soms voelt.

We beginnen weer aan een nieuwe week met nieuwe kansen en dan gaan we weer gezonde keuzes maken in de voeding en voor je het weet komen er weer wat gezelliger momenten op je pad.

Wens je heel veel liefs en ga ervoor kanjer.

Warme groet van Crebster voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Crebster, wat reageerde heerlijk positief!! Dank je wel!!
Je hebt helemaal gelijk.
Mooie tijd om ons te herpakken en de touwtjes zelf in handen te nemen,
Wel even goed over na denken over de manier waarop dat het beste kan gaan werken!
Zet m op allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
@Lisanne, heel herkenbaar hoor, wij worden het allemaal zat he. En het is nog niet voorbij, want het gaat nog het grootste deel van het jaar duren vrees ik. Sip

Crebster heeft ook gelijk, want we hebben nog genoeg dingen om dankbaar voor te zijn. Digitaal contact met wie ons lief zijn, onze gezondheid, de zon die elke dag weer opkomt. Genoeg te eten en te drinken en een dak boven ons hoofd. Huisdieren (voor wie ze heeft). Een goed boek of een mooie film op tv.

Dus volhouden maar met zijn allen. Ooit, heus, wordt het nieuwe normaal weer van stal gehaald. Lachen

Ik ben trouwens blij, straks ga ik mijn 1e vaccinatie halen. Zodat ik niet meer het risico loopt heel ziek te worden van Covid. En de kans kleiner is dat ik het van mijn werk mee naar huis neem. Lach
Minder stress is ook beter voor mijn gewicht vermoed ik. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 2:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Dankjewel Lieve Meiden voor de bemoedigende woorden.
Het is inderdaad belangrijk om de dingen te blijven zien die er wél zijn, dat was ik even een paar dagen kwijt...maar komt weer goed.

Gisteren ben ik al prima opgestart, mijn eetpatroon weer op ProjectGezond ingesteld. Even klaar met al die “zondige” lekkernijen, nu staan de gezonde traktaties weer op het programma, haha!

Straks ga ik met mijn moeder naar het ZH. Ze word eindelijk bij de neuroloog verwacht voor haar hernia. We zijn nu al een jaar bezig maar helaas gaat het allemaal langzaam omdat het natuurlijk niet urgent is.
Haar pijn is jammer genoeg wel heel echt en dat vind ik zo sneu voor haar. Hopelijk krijgen we nu duidelijkheid over een behandelplan.

Zjo, maak er een mooie dag van dames, succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo bikkels,

Lisanne@ Wat rot voor je moedertje zeg, die hernia. Weet er alles van en ook van die pijn. Hoop voor je moesje dat haar de ellende ervan bespaard wordt. Sterkte voor haar.
Fijn dat je de draad weer oppakt en niet meer zo zit te snoepen. Zonde van alle moeite joh, maar ja...soms mag het even. Ik ben zelf ook niet heilig hoor. Heb zo trek in chocola, krijg elke dag een reepje Merci van manlief en de rest verstopt hij. Lachen
Nu moet ik ook weer sterk worden. We doen het samen en gaan er weer voor.

Annet@ ja hè, wat een knapperd die moeder van mij. Zo lief dat ze zo bezig zijn met de mensen op haar afdeling. Echt tof.
Vandaag moest mijn broer mijn moeder vertellen dat afgelopen vrijdag haar broer is overleden, hij is 88 jaar geworden, hij was mijn peetoom. Ze was eerst verbaasd, maar toch kan ze het goed relativeren, zo vergeetachtig dat ze is. Ook nu houdt de verpleging haar goed in de gaten voor het geval dat. Ach...die moeder van mij.

Flying Missy@ Wat fijn dat je het vaccin mag halen zeg. Dat zal een hele opluchting zijn voor jullie allemaal die in de zorg werken. Hoop dat Nederland gauw is ingeënt en dat we gauw onze vrijheid krijgen.
Was jij nou die Engelse boeken leest? Ik namelijk het boek van de Angel Tree (De Zilverboom) van Lucinda Riley. Die ligt nu in de winkel, maar ik had hem op internet gevonden en heb de epub ervan, maar zoals ik al schreef in het Engels. Zo ja, laat maar horen of je het wil lezen.

Dymphie@ ja, we moeten ons elke keer herpakken, zeker nu weer we langer in de Lock Down zitten. Maar ja...wat moet dat moet.
Het gaat kouder worden en er komt ook meer zon, dus ik hoop dat we daar wat vrolijker van worden en soms ff naar buiten kunnen om van de natuur te genieten.
Jij pakt al zolang door, ook al vallen de dagen zwaarder dan je zou willen, daarom vind ik je zo ook een kanjer. Heel mooi om die woorden van jou te lezen dat we vol moeten houden, jij kan het weten.

Elisabeth01@ Hou vol, lieverd. Kijk wat jou het beste lijkt betreft je eetschema en af en toe naar buiten is ook goed voor het humeur, zeker als het zonnetje schijnt. Je wordt er voor beloond als je wat afvalt en resultaten gaat zien.
Het is nu eenmaal niet anders dat we wat vaker thuis zitten, we moeten er doorheen en je zult zien dat we hier met zijn allen door heen zullen komen en we weer onze eigen wegen kunnen bewandelen, zonder beperkingen. Blijf erin geloven, het komt goed.

Gelukkig een goed beginnetje van de week en weer een groen vakje. Disco
En ja...we pakken door met z'n allen.
Laten we sterkt blijven en ons niet laten gek maken met al die info en verhalen betreft het virus
.
Wat een fijne sprintje is dit eigenlijk. Heerlijk om je aan alle goede raad te kunnen vasthouden en fijn om elkaar op te peppen of om ff wat van je af te schrijven.

Wens iedereen een fijne dag toe, het komt echt goed, blijf erin geloven lieve mensen en hou vol. aai

Lieve groet van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 14:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha!

Oh Crebster, wat heerlijk dat jouw man je zo ondersteunt en de Merci verstopt, haha, geniaal idee!
Ware het niet dat als we dat hier gaan proberen mijn wederhelft met grote waarschijnlijkheid óf vergeet waar hij het verstopt óf het zelf naar binnen werkt Lachen Lachen
Maar gelukkig moet hij zelf ook op zijn gewicht passen dus ondersteunen we elkaar weer op een andere manier.

Flying Missy, hoe ging de vaccinatie? Is het een vervelende prik? Fijn dat je zo snel ingeënt bent, dat geeft minder spanning op en na je werkt.

Dymphie, je hebt gelijk: we moeten zelf de regie in handen nemen ook al zitten we met allerlei richtlijnen. Het wil inderdaad niet zeggen dat we onszelf maar moeten laten gaan omdat het even niet is zoals we willen.

Sweetdreams, hoe is het met je teen?

Bovenstaand gezegd hebbende denk ik ineens aan een spreuk die ik vaak in mezelf herhaal van de Dalai Lama, ik deel hem even met jullie, ik heb hem volgens mij al weleens gedeeld maar nu kunnen we hem allemaal weer wel eens gebruiken denkt ik:

Zjo Lieve Mensen, dat was het weer voor vandaag,
geniet van de dag en succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 8:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 15 van 31