Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@missy: fijn dat het weer de goede kant opgaat. Houd vol. Je suikerbehoefte zal weer snel afnemen.

@charlotte: echt stabiel gebleven dus! 4 uur gewandeld. Achter elkaar?

@crebster: bedankt voor je belangsteling. Hoe gaat het nu met je man?

@kreeft: dat er nog maar veel groene vakjes mogen volgen!' Het gaat je vast weer lukken hoor! Net als 8 jaar terug! Succes.

@elisabeth: het lijkt me fijn om te merken dat op gewicht blijven nu minder een worsteling is.

Ik houd sinds maandag mijn cal weer bij en er is al weer ruim 2 kg af. Dus het gaat gelukkig weer goed. Morgenavond eten we wel verse pizza's. Dat zet wel aan. Maar dan denk ik er zondag weer netjes om.
Ik heb vandaag bijna een uur buiten getennist. In het zonnetje. Heerlijk.

Fijne avond allemaal! En een fijn weekend.

Laatst aangepast door AnnetteM op vr 08 jan 2021 18:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Nee hoor, door de week heen. Meestal een wandeling van een uur.

Goed bezig! En mooi als je dat zo in balans doet, geniet lekker van de pizza's! Een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 18:58    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Charlotte0000 schreef:
Nee hoor, door de week heen. Meestal een wandeling van een uur.

Goed bezig! En mooi als je dat zo in balans doet, geniet lekker van de pizza's! Een fijn weekend!

Lekker en goed, steeds n uur wandelen!

En dank je voor je compliment.

Jij ook n fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 22:49    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Voor iedereen nog de beste wensen. Mijn jaar is in mineur begonnen. Jullie mogen gerust lachen met mijn verhaal. Ik heb 1 januari om 00u05 mijn teen gebroken. Nadat ik naar het verboden vuurwerk heb gekeken achter het venster (van de buren). Ben is gestruikeld over de pantoffels van mijn man. En ik altijd maar zeggen tegen de kinderen dat ze hun pantoffels moeten aandoen. Als ik dat ook gedaan had, was er niks gebeurd.
Deze avond toch proberen te gaan zwemmen, maar dit is vooral een armtraining geworden. Mijn teen deed pijn bij iedere voetbeweging in het water, had ik niet verwacht.

Amai shakena: verzorg je maar goed en laat het maar goed opvolgen klinkt niet zo goed.

Charlotte0000: een uur wandelen, zalig.

Crebster: zo fijn om je gebeurtenissen altijd zo uitgebreid te lezen.

Kreeft: begin is gemaakt.

Annette: mmm verse pizza's, laat het morgen smaken!

Aan iedereen: we kunnen het!!! Maar het voornaamste is om zich goed in het vel te voelen! Een kilo meer of minder is niet altijd zo'n groot verschil, maar wel de gedachten hierover...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 23:39    

Reageer met quote
Och jee Sweetdreams... wat een start
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 15:13    

Reageer met quote
Och jee Sweetdreams... wat een start
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 15:14    

Reageer met quote
Och jee Sweetdreams... wat een start... heb je er veel last van of valt het mee? Balen! Wel knap dat je geprobeerd hebt te gaan zwemmen maar gun jezelf ook maar even rust!

Merkt dat ik écht baalde gisteren dat de weegschaal niet lager was, maar dat kon ook niet met alles wat ik naar binnen had gewerkt.

Dus gisteren , hup de wandelschoenen aan, ruim een uur gewandeld en vandaag weer. Doel is om dit morgen en maandag ook te doen (ben dan nog vrij). Daarnaast weer goed opletten, gisteravond gesnackt met wortels en pompoenhummus. (Die verse van de AH is zoooo lekker!). Vanavond gaan we wel thuis uit eten, maar let wel de hele dag door op. Denk dat het moet kunnen om komende week minder op de teller te hebben...

Hoe gaat het bij jullie qua bewegen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweetdreams, dat is een vervelend begin van het nieuwe jaar! Is het je grote teen? Als je er veel pijn van hebt kun je de teen aan de teen ernaast vast tapen, dat het minder beweegt he. Is alleen weer lastig met schoenen aan dan. Rollende ogen Sterkte en beterschap hoor!

Charlotte, dat helpt vast om elke keer een uur te lopen. Lach Ik doe dat maar een keer of 4 in de week ook, met de honden, maar ik loop ook best aardig wat op mijn werk. Lach

Het gaat hier met het gewicht gelukkig heel, heel langzaam de goede kant op. De weegschaal kruipt weer naar beneden. Had gisterenavond verse snert (uit de diepvries lekker makkelijk) gegeten, daar was het echt weer voor vond ik. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 2:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
ja, een gebroken teen vast tapen aan de naastliggende en stevige schoenen aandoen zorgt voor een goede genezing.
Meer kun je niet doen en wordt er ook niet aangedaan.

Hier gaat het goed, mooi stabiel en met kleine stapjes naar beneden.

Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Sweetdreams@ we hebben nog een pechvogeltje in ons midden. Wens je heel veel sterkte, want dat doet me toch een pijn. Bah zeg. Nu echt een beetje opletten hoor en sloffies aan.

Elisabeth01@ Fijn dat je resultaat ziet, maak niet uit hoe groot, als je maar je doel bereikt. Succes hoor.

Flying Missy@ Gelukkig gaat het nu met jou ook de goede kant op. Fijn hoor.
Heerlijk erwtensoep, ik heb ook verse gemaakt van de week met kip en heel magere worst. Superlekker en nu staat er ook nog wat in de vriezer als het van de week ook nog koud is. Echt Hollands opkikkertje.

Charlotte@ Het komt best goed, elke dag een nieuwe start zoals eerder geschreven is. Hou vol en kies bewust, dan ga je zeker resultaat zien. Hou vol!

Lief dat er zo leuk gereageerd wordt onderling.

Nou...ik heb goed nieuws, ik ben vrijdag eindelijk naar mijn moeder geweest. Het gebouw was eindelijk coronavrij en manlief kan wat beter zitten, dus we waagden het erop. Het autorijden ging goed en ik heb naar huis gereden.
Mijn moeder was zo blij toen ze ons zag en we kregen het idee dat ze er niets van weet dat we zolang niet geweest zijn. Het was weer 'ouwejongenskrentebrood'. We hadden zelf koffie meegenomen, want je mag nergens heen, alleen op haar kamer mogen vertoeven. En wat chocola meegenomen, nou...dat had ze zo weg, wat lijk ik op haar. Ha ha ha...
Heb haar haartje wat geknipt, haar pruikje verschoond en brilletje opgepoetst en de plantjes gefatsoeneerd en het kerststalletje samen opgeruimd.
Ze had een foto van haar zelf staan op tafel en die was me toch mooi. Ze hadden haar opgedirkt en een foto gemaakt en daar een kerstkaart van gemaakt. Wat een mooi mens is het toch, geen rimpeltje en een zachte huid. Ben er jaloers op, want ik ben zo gekrakeleed.

Mijn moedertje van 90 jaar!

Nou mensen, wens jullie een goede start voor de nieuwe week en dat we weer mooie groene vakjes mogen zien. Dus...doe je best!

Groetjes van Crebster een een fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 18:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 14 van 17