Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Iedereen de beste wensen, dat het maar een gezond en gelukkig jaar mag worden! Lach

Ik sta op je lijstje 'der schande' Lachen Maar ik ben wel gelijk goed begonnen, vanmorgen direct alle restanten in de kliko gegooid. En dan weer verstandig, minder carb en veggie eten. Dat moet toch zeker helpen. Kleinere porties ook maar gelijk. Nu nog volhouden, want de eerste dagen knagen de hongerbeestjes vast erg. Verward Dus heb ik me voorgenomen om veel (groene) thee en water te drinken. Flink spoelen maar om een beginnetje te maken.

Hoe zijn jullie gegaan met de jaarwisseling? Ik heb me nog aardig kunnen beheersen al zeg ik het zelf. Maar oliebol, appelflap en sterretjes tikken wel aan in carbs en vet natuurlijk. Dus eens te meer nodig om mezelf een schop onder de k*nt te geven toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Voor jullie ook de beste wensen!

Oeh al even niks laten horen door de feestdagen.
Zal het voorlopig weer even bijhouden!

Leuk om te lezen van jullie allemaal en wat een goede voornemens weer! Hier aardig goed de oud en nieuw doorgekomen. Vorig jaar heb ik mij echt dik gegeten aan de oliebollen en had daarna opgeschreven hoe erg ik daarvan baalde. Dat boekje heb ik er even bijgepakt en een plannetje uitgestippeld... en heeft gewerkt. Mij niet vol gegeten. Op 31 dec stond dan ook het laagste gewicht dit jaar op de weegschaal. Ik weeg mij altijd op de vrijdagen dus komende week laat ik weten wat de schade is... Lach

Beste tip voor januari die voor mij heel goed werkt (en niet alleen voor januari maat voor het hele jaar). Jezelf niks ontzeggen maar goed bedenken wat het je lijf biedt voor een voedingsstoffen. En dan kom je al snel uit op onbewerkt voedsel, veel groente, kwark, kip, fruit, noten etc. Geniet er vooral van en als je je lijf hiermee voedt, komt het resultaat wel.... succes lieve mensen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Ik heb mijn streefgewicht naar 64 gezet .
Ik ga deze maand geen koek en chips meer eten .
3x een maaltijd met 2 tussendoortjes fruit of rauwkost .

Succes deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Voor iedereen:
Gelukkig Nieuwjaar!

Ik ben even een paar dagen niet online geweest, druk met andere dingetjes.
Nu is er hier zeker werk aan de winkel nodig:
de feestdagen zijn voorbij, de vele vrije dagen ook, dus die mond van mij mag op de bespaarstand.

Op naar een gezond 2021, zet ‘m op allemaal, we kunnen het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 9:45    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanmorgen 88,4 op de wegerd. Schaam Schaam Er is dus echt werk ad winkel!!
Ik ga straks mijn vakjespagina's printen. Om cal bij te kunnen houden. Alleen hebben we niet veel A-4 printpapier meer. En de HEMA is dicht....

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag.

En alvast een fijne week gewenst. Met goede keuzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik heb ook rood gescoord deze week. Aan het werk. Gelukkig kan ik elke dag opnieuw beginnen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 17:43    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Hallo allemaal

Vanwege kleine duizelingen( nog steeds) toch naar de h arts komt
Hij denkt dat het komt omdat ik last van krampen had, en s'nachts schijnt je bloeddruk al naar beneden te gaan en ik gebruik bloeddruk tbl (vanwege te hoog een bloeddruk tbl )
En daardoor een black out heb gekregen. Nu word er een bloeddruk tbl er af gehaald.
Door de klap heb ik een hersenschudding, een scheurtje onder in de oogkas en ws is mn meniscus beschadigd maar kan vanwegen blauwe plekken vocht en dikke knie nog niets aan gedaan worden.
Zou wel een knie band kunnen kopen/dragen voor de stevigheid voor m'n knie heb nu elke x het idee dat er beweging in zit.
Volgens de h arts kan dit herstel wel een wk of 6 gaan duren.
Kzrg m'n nieuwe jaar is niet zo goed begonnen, hij zei lachend Sorrie Wil maar dit is gewoon niet normaal.
Het kan gewoon niet normaal gaan bij jou. Als dit het is voor de rest van het jaar vind ik het goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 18:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: wat naar allemaal! Een hersenschudding, scheurtje in je oogkas en mogelijk schade aan je meniscus! Beterschap hoor!

Herstel van je meniscus zou 6 weken kunnen duren? Of ook de hersenschudding en je scheurtje? Sterkte hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 18:34    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@shakena: wat naar allemaal! Een hersenschudding, scheurtje in je oogkas en mogelijk schade aan je meniscus! Beterschap hoor!

Herstel van je meniscus zou 6 weken kunnen duren? Of ook de hersenschudding en je scheurtje? Sterkte hoor!

ja dat Annette, H Arts zei ook dat ik er dik 6 wk zoet mee zou zijn.
Had zoiets whaaa ik moet sporten.
Ik ga wel even om zo.n knie band misschien geeft dat me steun

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve dames,

Potverdorie Shakena, wat een vreselijke pech, dat is een slecht begin van het jaar! Huil huil Pas je wel goed op jezelf; eerst herstellen, sporten komt echt later weer Meis. Luister naar je lichaam, veel beterschap...

Annette, bij ons bij de Jumbo verkopen ze ook printpapier. Of lust jullie printer alleen Hema papier? Lachen
Succes met cal. registreren, het zal je weer houvast geven, komt goed!

Dymphie, heerlijke mindset van jou: “Gelukkig kan ik iedere dag opnieuw beginnen.” Die ga ik erin houden, als het dan een keer tegen zit...

Zjo, meiden, het normale ritme is weer op gang gekomen hier, alhoewel ik donderdag en vrijdag weer even op uit ga voor de 3e laserbehandeling. Maar goed, gisteravond weer flink gewandeld met mijn vriendin en vanavond ga ik samen met manlief. Die heeft ondertussen de smaak ook te pakken dus we lopen zodra we een paar uurtjes tijd hebben. Lekker laagdrempelig ook: wandelschoenen aan, runkeeper op start en gáán!

Voor iedereen een fijne dinsdag gewenst en tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 7:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 11 van 31