Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster wandel ze en fijn weer wat eraf ,hoe zwaar is je kettebel???

Hallo Eliza, daar ben je dus weer. Gezellig hoor, blijf maar lekker bij ons, dan komt het weer goed met je gewicht.

Ben net terug van het wandelen. We hebben er ruim 7, 5 km op zitten en zo lekker in de zonnetje gezeten op een bankje. Heel romantisch...

Ik train om de dag met de kettlebell een uur lang via een app en die kettlebell is 4 kg.
Nu ik al een tijdje er mee staat te zwaaien, valt het gewicht reuze mee, maar nog steeds spierpijn achter de bovenbenen, hihi.... Toch ga je nu al wat meer spieren op de bovenbenen en billen zien. Dus dat bewegen met kettlebell blijf ik wel doen.

Ik heb versleten schouders en altijd veel last daar van, maar nu ik zo lekker bezig ben met de kettlebell, gaat dat nu ook stukken beter en ook mijn onderrug is zo goed als pijn vrij. Daar ben ik superblij mee. Dus...ook al heb je pijn...blijf bewegen hoor. Rust roest.

Fijne avond en groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op di 29 sep 2020 16:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik ben er nog bijgekomen. Was een tijdje onder de radar. Maar nu weer helemaal terug hoor. Lach

Welkom welkom, hoe gaat het met je en met je mannetje? Fijn dat je weer terug bent gekomen.

Groetjes en hou je goed hoor.

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik ga ook een kettebel kopen weet nog niet waar maar op you tube heb ik al veel gezien .

Succes je ziet er goed uit .

ik heb vandaag ook wel 1uur en een keer 25 min gelopen met hondje .

Ik hoop morgen onder de 68 te zitten want zat er weer dik boven .

fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 21:41    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@missy: welkom. Fijn dat je er weer bij bent!

@crebster: mooie slank ben je op die foto! Fijn dat je zoveel baat hebt bij bewegen met de kettlebel. En je hebt, ondanks je blaren, ook weer 7,5 km kunnen wandelen. Dat ging weer?

@eliza: lekker dat je 1 x 1 uur en 1x 25 min hebt gelopen met je hondje.

@lisanne: ja, we hebben en het erg naar ons zin gehad in Drenthe. Dank je.
Wat vervelend dat je zo'n last hebt vd overgang. En dat al zo'n 2 jaar. 'Explosief als n handgranaat' en heel chagrijnig. Heb je al wat homeopathisch geprobeerd? Ze zeggen wel eens: als mannen de overgang hadden dan was er allang een goed middel op de markt! Ik ben er al jaren vanaf en heb (vooral thuis) alleen af en toe opvliegers gehad. Sterkte.

Ik heb vandaag nauwelijks bewogen maar gisteren wel 45 min gezwommen (Aqua Varia) en 2 uur getennist (buiten). En de instuif georganiseerd met 20 personen.

Ik ben met mijn moeder nd KNO arts geweest. Ze is bijna 80 en de arts zei: mensen van 50 of 60 zouden jaloers zijn op uw gehoor! Ze is dus een klein beetje doof.

Mijn gewicht zakt weer mooi. Vanmorgen weer onder de 85,0 kg namelijk 84,7 kg.

Fijne avond.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 21:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Annet je moeder al 80 en knap dat ze nog goed hoort.

ik zag gelukkig na wegen weer 67.4 hopelijk zet ik dit door .

wij eten pasta kip roerbakgroenten en tomaten saus met kruiden .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Lieve Meiden,

Crebster, je ziet er top uit hoor! Stoer met die ketle belt, laat hem maar niet uit je handen glippen, zo door de spiegel of erger nog door de tv, hahah!
Goed bezig Vrouwke.

Flying Missy, hoe gaat het met manlief? En natuurlijk ook: hoe gaat het met jou? Hopelijk weer een beetje op de rit allemaal...

Eliza, als de middagen lang duren is het misschien een idee iets van vrijwilligers werk te gaan doen? Als opvulling en nog nuttig ook Afijn, daar zul je zelf ook al ooit over nagedacht hebben.
Mooi dat je weer zakt met de kilootjes, houd moed zie je wel.

Annette, fijn dat het weer de goede kant op gaat met je gewicht!
Ik ga liever niets gebruiken voor de overgang, ook niet homeopathisch, ik gebruik zelden wat voor kwalen. Vind dat mijn lichaam het zelf op moet kunnen lossen, tenzij het natuurlijk écht niet anders kan. Maar bedankt voor het meedenken.

Zjo, de week gaat weer doormidden vandaag. Ik heb mijn maandelijkse vrije woensdagmiddag en ben van plan lekker hier in huis te poetsen en ruimen (niet dat het hier nu zo’n troep is, haha).
Schoon huis opgeruimd hoofd!

Tot gauw en geniet van de dag! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 7:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lissane ik heb jaren vrijwilligers werk gedaan ,nu 1 jaar niet omdat ik geen leuke ervaring had meegemaakt ben ik gestopt.

Vriendinnen hadden hetzelfde ,
Schijnbaar ook door corona is iedereen de echte vrijheid kwijt .
En zijn we flink aan de poets geweest .

Mijn man werkt nu 3 weken thuis en zit boven . Wel fijn dan eten we weer samen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hallo allen,

Alles goed met iedereen?

Ik ben op 2 kilo na mijn vakantiepondjes weer kwijt, pfff, gelukkig maar Erg blij

Gister ben ik begonnen met het opruimen van oude papperassen, wel lachen wat je zoal tegenkomt. Facturen van artikelen die je allang niet meer hebt, hele oude overeenkomsten energiebedrijven etc. We hebben boven een grote kast waar alles in verzameld is door de jaren heen...ik geloof toch echt dat we administratie uit 2005 niet meer hoeven te bewaren!
Vanmiddag na mijn klant eerst een uurtje zwemmen en dan ga ik er weer mee verder, heb de smaak te pakken, nu moet de kast leeg.

Het lijkt wel of ik najaarsopruimwoede heb ipv voorjaarsschoonmaak
Geschokt

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 7:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne

Ik heb gisteren de lades opgeruimd
Straks de bonnen doos .

Ik ben net binnen en alle boodschappen tot maandag ligt weer in de koelkast en lades .

Gewicht netjes net onder de 67 .
vandaag eten we peultjes met wortels en mini verse worst .
aardappels ik 1 tje .

De slimme meter hangt had voor mij niet gehoeven .
Wens jullie allemaal alvast een fijn weekend .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 9:21    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ben gister voor mn been maar zhuis geweest, er schijnt nog wondvocht en oud bloed te zitten. Ip moet het lichaam dat zelf op gaan lossen, maar als het gaat steken en warm word dan terug naar de h arts.

Ik mag gewoon door sporten maar op geleide van pijn.
Net weer gesport met lucy Windham.
Ze zeggen dat hier vanmiddag een zonnetje komt, dan ga ik lekker met muziek op een uurtje lopen.
Vanavond een vergadering van de Zonnebloem.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 9:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 9 van 21