Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster dat is ook stress voor jullie. En al heel gauw ook die operatie. Sterkte!

Hier gaat het goed, ik blijf stabiel, maar fout omdat ik niet afval. Verward En ik wil echt weer terug naar onder de 65. Maar het is mijn eigen schuld. Dus tsja.

Heb niet veel te vertellen, zit maar thuis. Alleen wel getraind met de honden, mocht weer, 3 cursisten en 1 trainer, buiten. Dat was wel lekker, de honden waren er blij mee ook. Verder hang ik maar wat rond. En snoep teveel.

Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 18:04    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pff dit weekend gaat het hier niet zo lekker.
Heb erg last van mn fybro.
Pfff nou ja een rustig weekendje is ook lekker. Het gaat wel weer over.
Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat rot, Shakena!! Houd moed!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 17:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Wat rot, Shakena!! Houd moed!!

Dank je wel Dymphie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 19:29    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen allen!

Crebster, misschien heb ik het gemist maar wat voor operatie moet jouw man ondergaan? En het is al snel lees ik, wel fijn, want dat heb je niet voor het zeggen op dit moment hè. Sterkte saampjes aai

Shakena, gaat het weer een beetje? Wat naar dat je jezelf niet lekker voelt, kop op Meis! Kussen

FlyingMissy, fijn weer lekker trainen met de honden, dat is toch wel echt jouw ding. Ik snap dat de honden blij zijn, die snappen al hélemààl niets van deze rare tijd...
Dat gewicht komt weer wel goed hoor als alles weer een beetje in het ritme komt...wanneer weet ik ook niet Rollende ogen

Wij hebben een fijn rustig weekend gehad.
Zaterdag ben ik voor mijn moeder sint inkopen gaan doen: bij mijn broer met de kleinkinderen doet ze mee met lootjes trekken. Ze kan alleen op het moment niet zelf gaan winkelen omdat haar heup niet meewerkt. Zaterdagavond vrienden te eten gehad, we hadden elkaar al even niet gezien dus lekker bij kunnen kletsen.
Zondag ging manlief naar de duiktraining, snik snotter, hij wel... en ik heb alleen maar geluierd in huispak Uitlachen

Nu weer een nieuwe week,
we gaan er weer wat leuks van maken dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb gisteren 1,5 uur gewandeld door het Goudse Hout en ik woog vanmorgen 121.1 kg.
Vanavond wegen bij EGA. Ik hoop op een minnetje daar ten opzichte van vorige week maandagavond.
Een fijne werkweek iedereen en succes met gezond koken.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lisanne,

Bedankt voor je interesse.
Nee gaat nog niet zo lekker mn handen willen nu niet.
Maar ja mag extra medicatie in nemen maar dat wil ik liever niet.
Paar daagjes rustig aan maar.
gaat over als ik een jongetje word.
Oop oeps dat kan nu natuurlijk.
Hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag gewogen en ik blijf gelijk en dat vind ik me toch geweldig, want ik had wel aan de chocolade letters gezeten, maar....verder niets. Af en toe een klein stukje met warme koffie. Kan het niet laten samen met mijn hubbie.
Het verbaast me dat ik zo mooi op gewicht blijf. Gister nog lekker gewandeld in het zonnetje, zalig.
Ben een beetje onrustig en heb zo een vaag gevoel in mijn maag. Ken mezelf niet, ben altijd zo stoer en trek me bijna nooit ergens iets van aan, maar als ze aan mijn mannetje komen....brrrr...het onbekende denk ik?

Lisanne@ Dank je voor je lieve woorden. Ik had niet vermeld waaraan mijn man geholpen wordt. Dat staat in mijn dagboek, anders moet ik zoveel schrijven.
Alles is geregeld, dus laat het maar gebeuren a.s. dinsdag 1 december, dan is manlief van die ellende af. Woensdag is ie weer thuis.
Fijn dat je je moedertje helpt, valt ook niet mee om oud te worden, wel leuk dat ze naar het Sinterklaasfeest gaat van je broer, gezellie. Hoop dat je gauw weer naar het zwembad kan, nog ff geduld dan kunnen we in de rij gaan staan voor het vaccin tegen covid19. Hoop ik...

Shakena@ Het valt niet mee om elke keer beperkt te worden, dan weer dit dan weer dat, maar we houden de moed erin hoor. En ja...we kunnen van vrouwtje naar mannetje of andersom. Het is een rare wereld tegenwoordig, moet er erg aan wennen. Ach...als de mensen maar gelukkig zijn.

Kelly@ Ben benieuwd hoe het bij EGA is gegaan. Blijf je best doen, dan komt het zeker goed. Je bent goed bezig en je maakt ook van die heerlijke mooie wandelingen, blijf dat zoveel mogelijk doen hoor. Succes deze week.

Flying Missy@ Hou vol lieverd, het einde is in zicht betreft het virus. Gelukkig kan je lekker naar buiten met je hondjes en weer trainen, beter iets dan niets. Wij hangen ook veel rond thuis en wat is ons huis schoon, ha ha ha...Laten we er nog ff voor gaan en dat afvallen, je hebt zo een mooi BMI, dus maak je geen zorgen, goed is goed, maar als het lukt is het een fijn gevoel, ik wil ook naar de 65 kg en het liefst nog dit jaar.

Wens iedereen een fijne week en blijf sterk, we geven niet op!

Fijne dag van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 10:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster@ het komt goed weekje rustig aan is ook niet erg,
Ben een prikbord van kurken aan het maken.
Moet niet gekker worden ben je 56 word je ineens creabea hahah.
Denk dat m'n moeder van boven af staat te lachen hahah.
Wens jullie allemaal een fijne week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik ben een beetje uit mijn ritme vandaag, haha!
Te lang getreuzeld vanmorgen op bed, dus ik moest haasten.
Vandaar nu even een berichtje hier tussen de middag.

Crebster, ik ga eens nieuwsgierig zijn in jouw dagboek eerdaags. Lees die bijna nooit van leden, gewoonweg omdat ik er de tijd niet voor neem. Nu wel want ik ben wel benieuwd naar jouw man zijn euvel... kop op Crebster, het is ook niet niks als er iets met een geliefde aan het handje is!

Shakena, rustig aan betekend in dit geval ook lekker verder ontwikkelen in je creativiteit. Dat doe je goed, elk nadeel heeft zijn voordeel zie je maar weer.

Kellydragongirl, en?????? Beter weegmoment gehad gister vergeleken met vorige week? Ik hoop het zo voor je...

Nou dames maak er wat leuks van vandaag,
tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 13:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 31, 32, 33  Volgende
Pagina 32 van 33