Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Crebster schreef:
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen,

Gisteravond bij EGA schrok ik me rot. Afgelopen week was de verjaardag van mijn moeder en mijn man. Klein met enkel het gezin gevierd. Wel een stukje zelfgebakken appeltaart gegeten en knoflookgarnalen, zalmrolletje gevuld met roomkaas, serranoham rolletje gevuld met truffelroomkaas. Verder gezond ontbeten en gezond avondgegeten. Zondag 1 uur gewandeld, en 2x in de pauze op werk 30 minuten gewandeld. Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het werk. Desondanks gisteravond 2,1 kg aangekomen ten opzichte van vorige week maandagavond. Gisteravond wel 1 zakje Bolletje witte chocolade kruidnootjes opgegeten. Nu weer aan de 200 ml halfvolle melk met 25 gram volkoren havermout en een handje diepvriesfruit als ontbijt, 's middags 1 volkoren boterham met 50 gr kalkoenfilet. Veel water en thee drinken. Vanmiddag 30 minuten wandelen met mijn collega, weer of geen weer. Ik hoop volgende week maandagavond een goed resultaat te zien. Ik ga weer strak alles afwegen op de keukenweegschaal.

Succes allemaal.

Groetjes,

Kelly

Hallo Kelly,

Wat zal je geschrokken zijn, zeg. Maar nu weer in het gareel. Je ziet dat je echt 'Nee' moet gaan zeggen op verjaardagen. Daar heb ik een tijd geleden ook mee te maken gehad met kennissen. Die drinken graag alcohol en snoepen en snacken de hele avond door. Als ik daar aan moet gaan beginnen, dat doe ik dus echt niet. Dus ik blijf stug 'Nee' zeggen. Dan maar niet gezellig, het is wel mijn gezondheid. Tja...en wat is nu gezellig??? Je de hele avond klem zitten te eten met zijn allen. Dus die mindsetting heb ik wel gemaakt. Ik ben er niet ongezellig door, want ik heb toch wel lol, dus...dat is ook weer zo een dingetje.
Het is moeilijk, maar je moet keuzes maken. Of dit of dat, maar niet alles.
Van de week ging ik ook ff niet goed met dat gesnoep en was aan de chocolade letters geslagen, maar toch kon ik het nog beperken. Was ook geschrokken van mijn gewicht.

Dus...werk aan de winkel, het gaat je weer lukken. Je ziet nu zelf wel wat je wel of niet moet doen. Zo leer je hoe je met verjaardagen om moet gaan en straks met de feestdagen. Er zijn hier zat mensen in dit sprintje die je daar ook tips over kunnen geven.
Heel veel succes en blijf erin geloven. Je kan het.

Lief groetje van Crebster.

Dankjewel voor de bemoedigende, lieve woorden Crebster.

Nu heb ik inderdaad ingezien dat ik ook niet slechts een enkel hapje en klein stukje taart moet nemen, maar echt helemaal alles moet blijven afslaan tot ik op een gezond gewicht ben. Dat was wel de les na deze week. Ik zal blijven volhouden en doorzetten en meer wandelen oppakken. Ik merk wel verbetering in mijn conditie met wandelen, ik kan nu gewoon blijven praten tijdens 1-2 uur stevig doorwandelen, ondanks 120kg+, ik hou het goed voel. Super fijn om dat te ervaren, dat maakt het afvallen makkelijker als je lange afstanden voortaan aankunt. Ik zal mijn man meenemen met wandelen, dan zijn we samen goed bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Dat schoonmaak verhaal,
Het is niet mn hobbie, ons huisje is wel schoon en opgeruimd hoor.
Mn moeder zei altijd je huisje hoeft niet spik en span te zijn maar je moet je eigen niet schamen als er iemand onverwachts langs komt.

Heb vandaag ontdekt dat ik verborgen talenten hebt haha.
De vrijwilligers van de Zonnebloem zijn kerstkaarten aan het maken voor de gasten.
Aangezien ik als voorzitter heb gezegd dat we meer een team moeten vormen dus ook samen zijn als vrijwilliger.
Vind ik dat ik er ook aanmoet geloven om kerst kaarten te maken.
Mijn zussen zijn allemaal creabea behalve ik.
Vanmorgen met een groepje geprobeerd kerstkaarten te maken.
Hahaha het is nog gelukt ook ,zei al als n moeder en n zussen dit zien haan ze heel hard lachen.
Echt verborgen talenten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 17:35    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crbester: goed dat je veel hebt afgeslagen. Succes. Chocolade letters zijn ook wel heel erg lekker.....

@shakena: leuk ah kerstkaarten maken! En dat het ook gelukt is.

@kellydragongirl: je beweegt heel veel. Ik denk dat je misschien ook vocht vasthield. Ik ben het met @crebster eens: keuzes maken wat je wel en niet neemt op n verjaardag. Komt goed! Succes. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en je man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 20:37    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha dames!

Kellydragongirl, tjee, wat vervelend voor je dat het gewicht maandag zo tegen viel! Je beweegt echt lekker veel, kan het niet zo zijn dat dit spierontwikkeling is? Spierweefsel schijnt meer te wegen als vetweefsel...heb ik ooit gehoord...
Kop op meid, je bent ontzettend goed bezig, je zult zien dat komende maandag je gewicht in de min zal zijn.
Go girl!!!

Shakena, nog even en je kunt gaan exposeren in een atelier met jouw kunstwerken, haha! Leuk toch om iets creatiefs te doen en dan ook nog een mooi resultaat te zien. Wat zullen de mensen die een zo’n kerstkaart ontvangen blij zijn.

AnnetteM, fijn dat je gewicht weer wat zakt. Deze tijd is ook niet echt makkelijk vind ik met al dat winterlekkers, lange knusse avonden en gezelligheid. Maar we houden vol hè!

Crebster, afvallen is één ding maar stabiel blijven is een heel ander verhaal. Ik vind dat altijd veel ingewikkelder: wat kan wel wat niet, je moet het maar weer uitvogelen hè.
Maar hee, een onsje poep je er zo weer uit hoor, je weet nu wat je beter niet kunt doen, zet ‘m op!

Zjo, ik laat jullie weer met rust voor vandaag,
maak er wat moois van en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 9:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja toch, moest er zelf wel om lachen.
Ik heb nu ook van die boeken en kaarten gekocht hahaha het moet niet gekker worden.
Kan ik crea bea bezig zijn met mn kleinzoon.
Heb ook 2 zwarte kerstballen gekocht daar kan hij met krijt zelf een tekening op maken.
Denk vind dochter lief vast wel leuk.
Ook leuk om te bewaren toch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 19:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen deze winderige ochtend!

Gisteravond zijn mijn vriendin en ik weer een stevige wandeling gaan maken: 7.67 km. 5.66 km/u. We gingen sneller maar de laatste kilometer hebben we geslenterd omdat mijn vriendin gevallen was Huil Huil Huil
Ik krijg net een WatsApp berichtje van haar dat ze heel veel last heeft van haar heup maar dat ze dacht wel te kunnen werken. We hopen er maar het beste van want het was een flinke smakkerd!

De zwembaden zijn weer open, helaas kan ik daar geen gebruik van maken ivm de behandeling aan mijn gelaat (mag niet zwemmen de komende maanden). Wel jammer want komende zondag is er weer een duiktraining en dat doe ik altijd erg graag... Afijn, alles voor het goede doel, haha!

Nou dames van het goede leven, maak er een toffe dag van!
Tot gauw weer zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 9:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch vandaag even een half uur gesport via you tube Joanna Soh
Nou die dame die kan het ook wel
Straks komen de kleinkids.
Vanmiddag even met ze naar een tuincentrum kerst show kijken.
Zaterdag word buiten de olijfbomen in het licht gezet en een grote ster voor mn huiskamer raam gehangen.
de rest van de kerst versiering doen ik pas als de Sint het land weer uit is ;-)

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 10:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Alvast een heel fijn weekend Meiden,
geniet ervan met volle teugen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 8:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Alvast een heel fijn weekend Meiden,
geniet ervan met volle teugen!

Dank je wel,
Mooi plaatje,
Ik zeg tegen iedereen die ik tegen komt goede dag.
En so ms zie mensen heel verwonderd kijken en d an vragen ze ken ik jou ,kzeg Nee ws niet maar ik wens u wel een hele mooie dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Shakena@ Leuk zeg je nieuwe hobby, zo zie je maar. Het leuke van het wat ouder worden is dat je grenzen gaat verleggen en soms kom je dingen tegen van jezelf dat je denkt: 'Ben ik dat?' Ik ben bijzonder trots op je met alles wat je doet. Ook dat vrijwilligerswerk, tof hoor. Geniet lekker met de rakkertjes en ff wachten hoor met kerst. Eerst nog ff die Sint en Pieten pesten.

Lisanne@ Balen zeg nu de zwembaden open zijn en je kan er alleen maar naar kijken. Maar idd, het is voor het goede doel. Moest je vandaar weer je gezicht laten laseren? Heb geloof ik niet goed gelezen. Wens je in ieder geval sterkte, komt goed lieverd. Hoe gaat het met je vriendin? Wel opletten hoor, je hoort steeds vaker dat mensen vallen tijdens het wandelen, ook door die boomwortels, die kunnen behoorlijk de wandelpaden vergallen.
Nog bedankt voor je lieve plaatje, dat doet de mens goed.

Kelly@ Zet um op hoor, zo af en toe wil die weegschaal van die uitschieters hebben, dat heb ik ook gemerkt, maar blijf sterk en volhouden.

Deze week zit ik in een rollercoaster qua emoties. We hadden ons ingeschreven voor een ander huis in Rhoon. Zo maar om te kijken of het zou lukken en wat denk je?....We konden zo een huis uitzoeken, ha ha ha...Gaan we niet doen. We zijn er ff geweest, want ze zijn nog aan het bouwen, maar oooohhhh...zo aan een drukke weg en bij de Metro, die honderd keer langs dendert. Wat een herrie en heel dichtbij de Botlek, dus met oosten wind ga je over je nek van de petroleumlucht. Bah...Blijf lekker in ons Brieltje.

Toen een oproep voor mijn lieverd van het Erasmus, die krijgt een zware operatie op 1 december. Hadden we ook nooit gedacht dat het zo snel zou zijn met de corona toestanden. 4 dozen spullen voor de verzorging is er gebracht via Post.nl. Nou, de schrik zit er goed in. Kan er niet meer zo goed tegen, denk ik.
Maar...we gaan er voor. Mannetje is blij dat ie geholpen wordt.

Kom nog steeds niet aan, dus dat gaat prima verder. Ook een beetje belangrijk. Hihi...

Wens iedereen een fijn weekend en geniet ervan. Ik ga aan de verse magere erwtensoep met kip en wat worst. Jammie...

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 18:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 31 van 38