Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Laatste weekendje met de camper op pad geweest, heerlijk met wat vrienden in Zeeland. Nu is het klaar voor dit seizoen, we gaan hem klaarmaken voor de winterstalling.

Eliza, gelukkig gaat het wat beter, maar pas op hè, zorg goed voor jezelf!

Kreeft, dat gaat je lukken hoor, we gaan je zeker steunen in de strijd tegen die nare kilo’s! Komt goed!

Crebster, geen zorgen hoor, ik val niet zomaar om, haha! Bedankt voor de lieve tegelspreuk, dat geeft de burger weer moed Lachen

FlyingMissy, sterkte met jouw man, wat vervelend...hopelijk genieten jullie toch wat van de vakantie!

Shakena, opa en oma zijn is natuurlijk geweldig maar denk je wel aan je eigen gezondheid ook?! Naja, op zijn tijd een joggingpak dag geeft natuurlijk de nodige rust, heb je ervan genoten?

Annette, fijne vakantie, heerlijk hoor Drenthe...

En nu hopsakee, een nieuwe week, een nieuw sprintje, ik ga er weer tegenaan om de vakantiekilootjes de nek om te draaien.
Fijne maandag allemaal en tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 7:59    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedmorgen.

Lisanne succes met de camper winter klaar maken .

ik ga er ook tegenaan want 4 dagen nergens naar gekeken .

de spieren gaan goed ik ben gewoon blijven bewegen. blauwe plek valt mee .

Vandaag eten we spruiten aardappels speklap . ik kook eitje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 8:17    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Lisanne@ gister lekker rustig dagje gehad, vroeg naar bed gegaan heb heerlijk geslapen. Vanmorgen weer 3 kwartier thuis gesport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 11:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Lisanne@ gister lekker rustig dagje gehad, vroeg naar bed gegaan heb heerlijk geslapen. Vanmorgen weer 3 kwartier thuis gesport.Vorige week niet veel gesport. Wil het nu wel weer opgaan pakken anders gaat het fout.
Vanmiddag van het weer gaan genieten, lekker lopen met een muziek je op.
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedenavond allemaal,

Kreeft@ Heerlijk ff er tussenuit met de caravan en naar een prachtig gebied, groot gelijk hoor geniet zolang het kan.

Eliza@ Fijn dat je weer opknapt, kan je nu lekker gaan poetsen en de boel weer bijhouden.

Shakena@ Lekker gesport? Voel goed, niet? Hou vol, maar ook wat rust op zijn tijd. Laat je niet gek maken hoor.

Flying Missy@ Schrok wel van het bericht betreft je man. Heel veel sterkte voor jullie beiden. We hopen gauw weer wat van je te horen.

Crebster heeft het weer gedaan Grap

Ze kan het niet laten!

Gisteren met dat mooie weer de fiets gepakt en mijn plekkie bij een busstation opgezocht om de rolschaatsen aan de doen (want dan kan ik lekker zittend die dingen aan doen en ben ik dichtbij het asfalt) en lekker een eind gaan rolschaatsen.

Eenmaal op de rolschaatsen kon ik niet meer ophouden. Het ging zo goed.
Van Brielle richting Zwartewaal, langs Heenvliet door de polder naar Spijkenisse. Ff op een bankje gezeten in de zon en toen weer door. Ha ha ha...ik kon mijn lol niet op...totdat...Blaren!!! Toen moest ik nog terug en dat ging om 10 km. Ik was nog steeds onvermoeibaar, maar ja...die blaren werden er niet minder om. Ondertussen had ik er ruim 21 km opzitten.

Thuis gekomen heb ik de schade opgenomen...nou...voorlopig ff niet schaatsen of wandelen dus. De linker hiel tot bloedens toe helemaal open en de rechter hiel een grote blaar, maar die heb ik doorgeprikt, maar ook onder mijn rechter grote teen een grote blaar en links zijkant voet een dikke blaar onder het eelt. Baal enorm.

Als de blaren over zijn, ga ik de zwakke plekken met kamperspiritus insmeren. Dan wordt de huid wat steviger en poeder in de rolschaatsen en veel betere sokken in de rolschaatsen. De stof zit te wrijven op de hielen, het moeten gladde sokken zijn.

Maar....ik heb toch genoten! Conditie is super goed. Erg blij

Vannacht ontzettend slecht geslapen, de onrust zat nog in de benen en ik moet niet de hielen ergens op leggen, oei oei oei...valt tegen zeg.
Ook spierpijn, maar ja...dat was te verwachten. Je gebruikt spieren waar je de weet niet van heb.

Dus..vandaag lekker in de zon gezeten bij De Punt bij het Grevelingenmeer. Met mijn e-reader, koffie en lekkers. Wat een feestelijke dag. Morgen weer, maar dan alleen koffie en een shake mee, want het blijft geen feest. Ha ha ha...

Allemaal een fijne avond en geniet van het zonnetje als het mogelijk is.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 18:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Crebster @ jij bent goed bezig geweest. Ik heb vanmiddag nog 4 km gelopen. Morgen ochtend kan ik niet sporten intake gesprek met een nieuwe vrijwilliger. Dus ga ik smiddags maar iets verder wandelen.
Mits been het toe laat. Ben een tijdje geleden gestruikeld over een stalen parasol voet. Been werd dik en behoorlijk blauw, bent toen niet naar de dokter geweest dacht kan lopen dus is niet stuk. Maar onderbeen is nog steeds dikker dan de andere been en krijg nu steken in scheen been en vanmiddag kreeg ik last van mn kuit.
Dus heb zoiets gaat dit wel goed.
Manlief wil dat ik er even na laten kijken door de h arts, volgens mij kan hij er nu toch niets meer mee.
Ik kijk het nog wel even aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Toppers!

Eliza, fijn dat het goed gaat en dat de schade dus meevalt. Nu oppassen hè, wees zuinig op jezelf!

Shakena, wat een discipline heb jij zeg. Thuis sporten, zelf gaan wandelen, dus niks geen stok achter de deur...dat noem ik nu goed bezig. Jouw man heeft wel een beetje gelijk; het kan geen kwaad even de huisarts te raadplegen. Duurt nu al wel even hoor...

Crebster, mutske, je hebt het weer goed voor elkaar hè! Van die voeten zul je nog wel even last houden ben ik bang. Afijn, je weet in ieder geval dat je het straks anders gaat doen met goede sokken enzo. Geniet van je zon dagje vandaag!

Ik ga vanavond weer naar aqua fitness met de meiden. Heb er nu al zin in, was erg leuk vorige week. Er gaat een vriendin meer mee, dat is ook wel handig want sommige oefeningen moeten met zijn tweetjes, dan zijn we met een even getal.
Maar eerst nog een dag aan de arbeid!

Geniet nog lekker van het zonnetje vandaag en tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 7:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Lisanne @
Pfff ws hebben jullie wel gelijk.
Zal van de week wel even bellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 8:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
shakena wat heb toch veel pech met je gezondheid de laatste tijd .
sterkte ermee .

Crebster rolschaatsen of skeelers.
en blaren oplopen niet leuk kan je veel last van houden .

Lisanne succes met het aquagym
samen is sporten vaak leuker dan alleen .

ik was weer 67.4 maar nog netjes onder de 68 .

Donderdag onze trouwdag en gaan we uiteten .

fijne week en geniet vandaag de laatste warme dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 9:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen was 2x geplaatst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 9:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 4 van 21