Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 122,6kg. Lekker door weer en wind gefietst elke dag. Wel een nieuwe warme waterafstotende en winddichte winterjas gescoord. Dan is het allemaal prima te doen een halfuur door de regen fietsen naar het werk.
Ik hoop dit weekend mij strak aan mijn eetschema te houden. Ik heb deze week gesmokkeld dat ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv melk met havermout.

Succes allemaal! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi ladies,

@shakena: wat fijn dat je bloeduitslagen voor t eerst in 8 jaar goed zijn! En je astma ook onder controle is. Ik zou ook wachten met je puffer verminderen nu met corona!
Mooi dat je vrijwilligerswerk doet bij de Zonnebloem. Ik ben donateur. Zielig dat je huilende mensen aan de telefoon krijgt......

@Lisanne: wat leuk dat je je voormalige pedicure praktijkruimte hebt opgekapt tot en soort kantoor/hobby/strijkruimte!
Ik vind fysieke kerstkaarten ook leuker!
Mooie tekst: Een beetje te dik etc.

@missy: Kom op hoor! Je kunt het! Wel vervelend weer 2 kilo erbij.
Ik heb het ook (2 kilo erbij sinds vorige week zaterdag) maar ik weet precies waar het door komt. Bij mij en bij jou komt het wel weer goed!!
Is het werken goed gegaan?
Waar heb je Muli-vits met D3 besteld? Is dat een merk? Voor mijn zusje moet ik Vitamine D halen bij de Action. Moet het D3 zijn?

@kreeft58: fijn een groen vakje!

@kellydragongirl: Is het gelukt om je dit weekend strak aan je eetschema te houden? Fijn dat je een waterafstotende en winddichte winterjas hebt gescoord. Ik hoop ook voor een mooie prijs!

@crebster: fijn dat je weer uit je dip bent. Je bent ook gewoon een mens hoor met ups en downs! Gaat het goed met je shakes?

Ik had van de week een high tea (vrijdag) en gisteren een 4 gangen diner bij ons thuis. Beiden afgehaald. De high tea met mijn moeder en een vriendin (ik trakteerde haar voor haar verjaardag) was lekker en gezellig. Het diner was ook lekker. Maar ja. Ik zag het wel op de weegschaal. Maar eerder eigenlijk ook al deze week. Vorige week zaterdag (83,9) was een uitschieter naar beneden. Daarna steeds hoger deze week.

Fijne avond! En tot later deze week!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen deze winderige maandagochtend!

Iedereen weer lekker uitgerust afgelopen weekend?!

Oeps Annette, geen wonder dat de weegschaal omhoog wil na 2 van die heerlijke verwenmomenten Lachen
Als je er maar van genoten hebt, dan nu weer de teugels aantrekken en dan daalt dat gewicht vanzelf weer wel.

Kellydragongirl, is het gelukt om je aan je eetschema te houden?
Wat goed van je dat je blijft fietsen in deze weersomstandigheden, dat noem ik nou nog eens doorzetten! Komt wel goed met jou Applaus

Kreeft, je mag best juichen hoor; weer 3 ons eraf, lekker is dat toch! Top, doorzetten nu en wie weet waar je staat het volgende weegmoment!

Afijn, wij hebben heerlijk gesnoept de afgelopen 2 dagen: kruidnoten, toostje, chipte, kaasje, wijntje en biertje, het was gezellig saampjes. Zaterdagmiddag een herfstwandeling in de Loonse en Drunense duinen gedaan, zo mooi nu in “onze achtertuin”.
Nu weer de klem op de mond, weekeinden zijn om te snoepen maar door de week is om te balansen, hahaha!

Succes allemaal en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Dag allemaal,
Gaat hier nog steeds niet lekker. Heb besloten vanaf vandaag er echt iets aan te doen. Hoop dat het lukt.
-s avonds niet snacken
-3 maaltijden per dag
-evt 1x fruit tussendoor

Dus geen heftig dieet, maar gewoon normaal eten. Moet te doen zijn toch?!
Verder moet ik ook genoeg blijven bewegen. Zit ivm thuiswerken de hele dag stil. Streven is om iedere dag iig 30 minuten te wandelen, op de dagen dat ik niet kan/wil sporten.

Succes allemaal ook Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik ook weer even. Heb de draad weer opgepakt en toch weer een beetje afgevallen al. Geen gewicht doorgegeven, was te laat, ineens was het al zondag. Nu ga ik morgen (woensdag) doorgeven maar. Hoop zo dat het weer eens echt groen kan zijn!

Annette ik heb Davitamon besteld, gewoon bij Etos. Komt morgen als het goed is. Lach En gelijk voldoende voor de hele winter. Lachen Mijn echtvriend wil dragees, die krijgt de grote pillen slecht weggeslikt. En ik werd er zelf laatst heel misselijk van dus nu maar weer dragees dan. Lach

Miep, kunnen wij samen opgaan, want ik ben ook net weer van start om een paar kilotjes eraf te krijgen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 4:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha lieve meiden!

Tsja, Kellydragongirl, ze zeggen inderdaad dat het beter is om één weegmoment in de week te hebben om frustratie te voorkomen. Lijkt me dus voor jou een goed idee, het zou jammer zijn als je door de weegschaal ontmoedigd word. Praat er eens over in de EGA groep hoe anderen dit doen, misschien herken je er veel in...

Ik persoonlijk weeg elke dag maar weet ook dat ik erg kan schommelen. Er is maar één weegmoment wat ik serieus neem en dat is op vrijdagochtend. De andere keren is gewoon uit nieuwsgierigheid Lachen

Miep, goed voornemen! Op die manier moet het toch vol te houden zijn? Ik vraag me alleen af of 3-4 eetmomenten op de dag voldoende zijn voor je?
Maar dat komt meer omdat ik het spiegel aan mezelf denk ik: ik heb 6 eetmomenten nodig om trek te voorkomen. 3 maaltijden en 3 snackmomenten. Die snacks zijn maar klein/simpel bv. rijstwafels met appelstroop, stukje fruit of handje noten.
Blijkbaar houd ik zo mijn bloedsuikerspiegel goed want (even afkloppen) ik heb bijna nooit meer de voor allen herkenbare onweerstaanbare snaaitrek Schaam Schaam

Afijn, maar dat is waarschijnlijk bij iedereen weer anders...

Flying Missy, fijn dat je weer op de rit bent. En gelijk word je beloond met wat gewicht minder, lekker toch! Nu mooi doorpakken zo.

Ik ga vanavond weer lekker aan de aqua-fitness, helaas in mijn eentje; alle 3 de vriendinnen hebben afgezegd. Maar geen probleem, het is zo intensief dat kletsen toch niet lukt, hahaha!
Volgende week kan ik ook nog en dan zal ik stil komen liggen wat zwemmen betreft: dan begint op donderdag mijn laserbehandeling. Helaas kan ik dan voorlopig ook geen duiktrainingen meer meedoen...Voornemen is om dan op dinsdagavond een flink stuk te gaan wandelen ipv. zwemmen, mijn mannetje heeft wel zin om met me mee te gaan.

Voor nu eerst nog een dagje arbeiden,
maak er wat leuks van vandaag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 9:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanaf zondag geen zoetigheid meer gegeten, ooooo valt niet mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 14:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Shakena, hou vol, de drang naar zoetigheid zal verminderen, dat weet je hè!

Gisteravond op de valreep nog naar aqua-fitness geweest, wat jammer dat het nu voor een paar maandjes niet meer kan...ik had gehoopt zondag op de valreep nog een duiktraining mee te doen maar helaas, zwembad dicht.
Naja, ik ga nu uit van weer zwemmen in het februari/maart; mijn laserbehandelingen zijn dan achter de rug en hopelijk is de Corona dan onder controle Rollende ogen

Vanavond een Skype vergadering met het bestuur van ons duikteam, jammer genoeg moeten we weer even alle opleidingen op pauze zetten: zwembad dicht, bijeenkomsten (dus theorielessen) niet mogelijk met het aantal cursisten, etc.
Jammer, we waren net weer een beetje op gang na een verloren seizoen afgelopen zomer.
Maar afijn, er spelen veel ergere tragedies tijdens deze crisis dus we zullen er allemaal mee moeten dealen.

Ik wens jullie veel plezier vandaag, geniet van de herfst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 9:06    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Lisanne,
Ik probeer het, gister avond had ik het helemaal moeilijk.
Had een oproep gehad voor de griepprik, ik gisteraaf met oproep in mn had er naar toe , helaas de inentingen zijn op ze hopen dat ik nog in dec een griepprik kan krijgen. Er zijn zoveel mensen voor een inenting gekomen.
Aan de ene kant heb ik oke ja dat zat er in en de andere kant heb ik hoezo meer mensen zijn er om een inenting gekomen,je nodigt zelf uit dus dan mag ik toch verwachten dat je dan ook inentingen voor ons vast legt
Nou ja zal wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 25 van 38