Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@flying Missie dank je wel, als het goed is weten we vrijdag meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hey beste mensen,

Rollende ogen Vanmorgen erg veel moeite met opstaan, pfff, als het herfst/winter is dan ligt dat zo zálig als ik wakker wordt.
Afijn, geen gezeur en hup in de benen.
Vandaag een half dagje werken, dan even thuis rommelen.
Ik vermoed een frustratie karwei met onze printer: het ding weigert keer op keer en dan ga ik ermee aan de slag (bloed zweet en tranen) los het op (maar weet uiteindelijk nooit hoe) en dan doet hij het weer even goed. Zover is het dus nu, mijn mannetje begint hier sowieso niet aan dus ik mag weer Lachen

Shakena, wat naar dat het niet zo goed gaat met je dochter. Hopelijk weten jullie morgen meer en hersteld ze spoedig. Sterkte!

Flying Missy, lekker genieten van je extra vrije dagen. Zaterdag word er volgens de weersvoorspelling nog geen regen aangegeven. Maar ik beloof niets, dat kan ook zomaar nog veranderen, hihi. Enne, jouw gewicht is een prima gezond gewicht dus inderdaad; loslaten en op gewicht blijven lijkt mij een goed idee...makkelijker gezegd dan gedaan hè.

Oké dan, ik ga eens wat actie ondernemen.
Ik wens jullie een mooie donderdag toe, doe wat je kan met veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 7:58    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik fiets nog steeds wel elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug van huis naar werk. Alleen ik heb de afgelopen dagen echt snack buien gehad. Ik kon de Kamphuisen siroopwafels vers van de bakker in Gouda niet weerstaan deze week. Serieus 4 per dag, 2 dagen achter elkaar opgegeten op de bank.
Resultaat: vanmorgen 123.0kg. Gelukkig hoeven we pas zondag ons gewicht te sturen, dus ik hoop het dit weekend eraf te werken en mij opnieuw strak te houden aan de EGA. Het zou zonde zijn als ik mijn afgevallen gewicht eraan snack.

Iedereen veel succes en gezondheid gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 9:32    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik neem hier pauze .

Want gewicht gaat prima en ik heb niet veel te vertellen.
En doe ik ook niet want niks is hier prive iedereen kan alles lezen .

Ik zie wel wanneer ik weer hier ben

Wegen ga ik wel mee door.

Blijf gezond .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 10:20    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dochter vandaag echo gehad van haar schildklier. Schildklier is behoorlijk opgezet en verkleurd.
Ze denken dat dit door haar zwangerschap kom (half jaar geleden bevallen), ze krijg nu toch medicatie en moet over 6 wk weer voor controle.
Dus over half jaar zou het over kunnen zijn. Maar ze moest daar niet veel hoop op hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 18:27    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Shakena, wat vervelend voor je dochter. In ieder geval weet ze nu wat er loos is en hopelijk helpt de medicatie. Maar leuk is anders, bah!

Eliza, we zien je wel weer verschijnen. Succes en tot dan!

Vrijdag = weegdag hier. Niets erbij en niets eraf, stabiel dus. Meestal kom ik in het weekend wat aan en in de loop van de week gaat dat weer eraf. Prima dus, ik ben tevreden.

Ik wens jullie allemaal alvast een mooi weekend en tot maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 7:44    
Onbekend   kanweg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook weegdag.
Zal dit het begin zijn van het afvallen nu,klein groen vakje.
Hoop het wel.

Shakema wat allemaal vervelend met je dochter,beterschap met haar.

Eliza fijn dat je op gewicht blijft,we zien wel of je terug komt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 8:17    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vanmorgen ging het gelukkig goed op de weegschaal: 122,7kg.
De afgelopen dagen wel stroopwafels gegeten 's avonds en gisteren spareribs besteld om te vieren dat ik na 1 jaar detachering ben overgenomen door mijn werkgever met een jaarcontract. Erg blij en dat moest gevierd worden met spareribs.
Ik fiets nog steeds elke dag 1 uur.
Ondanks het lekkere eten dus toch 122,7kg terwijl ik afgelopen week ruim over de 123 was. Dit weekend weer verder strak gezond eten en veel wandelen. De bossen zijn erg mooi nu met de herfstkleuren.
Ik zal zondag mijn gewicht hier doorgeven. Ik hoop dan onder mijn huidige gewicht te zijn.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Voor mij is de weegdag morgen en ben dan ook zeer nieuwsgierig ik denk dat ik stabiel gebleven ben meer gegeten maar ook meer gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Eliza, je kunt ook gewoon meewegen en niks schrijven toch? Lach Mag net zo goed.

Ik heb met mijn echtvriend gisteren op de camping alles klaar gekregen. Nu staat de caravan onder zijn winterjasje en zien we uit naar april 2021 bij leven en welzijn. Lach

En nu ga ik ook weer werk maken van serieus wat afvallen. Met ingang van........... NU!
Ik mag wel eten, meestal 2 keer per dag, om 11.00 uur en om 18.00 en ook 2 keer een tussendoortje, waarvan 1 keer fruit. En het andere tussendoortje iets 'slechts' Lachen Stuk of wat zoute balletjes (met zwart/wit erin, zoooo lekker) of een koekje in de avond. Of een schaaltje kokosyoghurt. Lach

En dan zullen we over een week of wat zien of dat geholpen heeft. Valt niet mee, hoe ouder je wordt hoe moeilijker het gaat is mijn ervaring. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 11:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 21 van 33