Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Annet dat is veel werk een bus laden die spullen gaan dus met vliegtuig naar Suriname.

sprintje is nu wel gesloten .

ach mijn gewicht schommelt mooi tussen de 66,5 en 67,5 .
Daar ben ik tevreden mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Annet dat is veel werk een bus laden die spullen gaan dus met vliegtuig naar Suriname.

sprintje is nu wel gesloten .

ach mijn gewicht schommelt mooi tussen de 66,5 en 67,5 .
Daar ben ik tevreden mee.

De geladen spullen in de bus gaan naar een container. Ze worden per container per schip naar Suriname vervoerd. Ik heb vanmiddag nog 20 Fietslampensets gekocht van 1 euro per set voor de fietswerkplaats in Suriname. Als je / jullie meer willen weten kijk bij: www.stichtingunupikin.nl

ja, sprintje is nu dan echt gesloten.

Fijn dat je zo mooi op gewicht blijft.

Fijne avond en alvast n fijne zondag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gelukkig was ik er nog op tijd bij! Lachen

Ik heb een druk weekend (opruimen op de camping en ook werken nog) dus sla even een dag of 2 over hier. Met eten gaat het verder ok. Val alleen niet af. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 6:25    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag lekker gesport met Lucy Windham (you tube) nog extra met elastiek en buik getraind.
Gister 45 min gelopen.
Lekker ff bezig zijn.
Maar merk dat ik s.avonds nog wel last van m'n been hebt. Dan is hij gevoelig en word dan ook dikker.
Nou ja nog meer ff aankijken. Kon volgens h arts wel een paar maanden duren. Juli gevallen over parasol stang.
Tis nu okt, als ik in dec nog zal van hebt ga ik wel weer even langs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Lieve Mensen,

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, wel iets teveel lekkers op maar dat trek ik weer wel recht komende dagen.
Zaterdag de camper winterklaar gemaakt, ‘s middags op de koffie bij een vriendin die ik al een poos niet gezien had, ‘s avonds bij vrienden gegeten; ze hadden lekker gekookt voor ons.
Zondag werkelijk niks gedaan; pyamadag en marathon series kijken op Netflix. Ook wel eens lekker maar ik ben zo stijf als een plank nu, even weer die roestige gewrichten bewegen vandaag, haha!

Shakena, het heeft blijkbaar zijn tijd nodig met jouw been. Goed idee om in december eens te laten kijken hoe het ervoor staat. Mits de klachten dan over zijn natuurlijk, daar hopen we maar op.

Flying Missy, als het er in ieder geval maar niet aankomt dan is dat al heel wat waard. Succes met werken en opruimen!

Annette, klinkt als een prima project. Ik zal vanavond eens op de website kijken.

Eliza, je hebt een mooi gewicht hoor, enne: schommelen doen we allemaal wel denk ik, dat hoort erbij!

Sweet Dreams, lijkt me erg vermoeiend dat crawlen...maar daardoor ook heel goed voor de conditie en calorieverbranding natuurlijk.
Leuk dat het gelijk zichtbaar was dat je al een les had gehad, dat is wel lachen dan!

Vandaag wisseldag op de camping. Het is de laatste week volle bezetting (herfstvakantie) dus nog even flink knallen.
Vanaf volgende week maandag is de camping gesloten en dan begin ik met alle tenten winterklaar te maken.
Elk jaar een race tegen de klok vòòr het gaat vriezen want dan moet het water worden afgesloten.
Afijn, ook erg leuk werk dan weer wel dus ik heb er zin in!

Fijne dag allemaal, geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 7:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lissanne leuk werk op een camping.Is die van familie ?.

Ik heb er 3 onsje bij nu 66.8.
Dik tevreden als ik zo blijf .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne ik ben ook nog niet klaar met opruimen. Maar we hebben nog tot 31 oktober dus er zal nog wel 1 droge dag zijn toch? En dat zou al genoeg zijn. Lachen

Ik ben aan mijn laatste nachtje bezig en dan ben ik tot 1 november vrij. Geen plannen, wel een paar dingen die nog 'moeten' zoals de camping afronden en de auto naar de garage. Verder maar wat uitrusten en met de honden wandelen. Lach Want in beweging blijven moet anders sluipen de onsjes er weer aan he. Rollende ogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 1:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen deze mooie nieuwe dag!

Gisteren gewapend met mondkapjes naar c&a gegaan samen met manlief. We moesten allebei een winterjas want die van vorig seizoen is kilometers te groot. We waren snel geslaagd en toen moest ik nog naar Cranenbroek want mijn werkschoenen zijn kapot. Wij dachten; we doen het op maandagmiddag dan zal het niet druk zijn...fout; je kon over de koppen lopen, karren vol kerstartikelen zag ik voorbij komen. Gelukkig weet ik welke schoenen ik nodig had dus wij waren zo weer buiten.

Eliza10 schreef:
Lissanne leuk werk op een camping.Is die van familie ?

De camping eigenaresse is een klant van mij. Zij huurt mij in, eigenlijk om schoon te maken, maar ik ben daar minstens 2 dagen in de week (maandag en vrijdag) en doe daar allerlei klussen. Ze heeft een paardenpension en glamping kamperen bij de boer.
Dus ik ben veelal buiten, op en rond het erf en de camping, erg afwisselend en heel gezellig. Altijd mensen op de dam. Het is mijn grootste klant.

Ik heb afgelopen weekend een diamond painting pakket besteld en gister binnen gekregen. Ik heb dat nog nooit gedaan en ben ook niet zo’n creatief type, maar dit lijkt me wel een leuke tijdsbesteding in de winter. Ik hoop dat ik er tijd voor vrijmaak en het geduld op kan brengen, haha, dit word vervolgt.

Voor nu; maak er een gezellige dag van, vertrouw op jezelf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 8:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote

Ohja, en dadelijk onderweg naar mijn klant even langs de kledingcontainer: wintergarderobe extra large mag wel weg! Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 8:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne Cranenbroek is altijd druk en vooral nu in de herfst vakantie

IK ga ook ruimen en nu alleen want mijn man kan niks weggooien ik wel .

Gewicht iets op wat te zout en vet was 67.3 weer vanmorgen .

Vandaag eten ik bietjes met gekookt ei en rauwkost

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 8:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 19 van 21