Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ga niet heel goed. Kom niet meer aan, maar krijg er ook niks af. Eigen schuld hoor, koekjes, dropjes......tsja. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
shakena goed voor jezelf zorgen een ander doet het niet .
Ik kan je alleen steunen. rust nemen en gezond eten zal vast helpen .
Leuke foto van je .

Gisteren begonnen met stiek oefeningen nou spieren armen voel ik goed ,ook conditie mag ik wel meer gaan opbouwen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 9:48    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Eliza dank je wel,
Als ik met elastiek bezig bent voel je het idd erg goed aan je lichaam.
Je bent goed bezig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 10:27    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben 5 weken geleden begonnen met EGA (Eerste Goudse afslankclub) en ik heb elke maandag avond daar bij de club mijn weegmoment. Ik was gisteren 1,1 kg verloren ten opzichte van vorige week maandag. Ik was erg blij.
Mijn doel is op de lange termijn om 75 kg te wegen met als grootste motivatie gezond oud worden en van mijn slaapapneu apparaat afkomen.

Elke kg is er één, mijn eerste komende doel is onder de 120kg wegen. Ik was vorig jaar zomer 131,0 kg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Annette@ Annetje toch, een rood vakje. Zo gaat het nu immers, de ene week ga je beter dan de andere week. Het blijft toch altijd oppassen geblazen. Als je de touwtjes laat vieren, rekken ze gelijk uit. Komt best goed. Nieuwe week, nieuwe kansen.
Het is een hele klus om voor iedereen wat leuks op te schrijven, maar ik vind het zo leuk als iemand wat naar iemand schrijft. Dank je wel daarvoor.
Ff een vraagje, waarom staat het sprintje open? Niet dat het uitmaakt hoor. Iedereen is welkom, maar ik zag het ineens.

Dymphie@ Hoe gaat het met jou, ben je lekker aan het genieten in Groningen? De weergoden zijn je goed gezind. Hou je goed hoor en wens je een hoop mooie momenten waar je zo van geniet. Knuffel.

Eliza@ Ik zag dat je op je kettlebell wacht, maar bij de Action heb je ze ook. Weet niet of ze er bij jou een in de buurt hebben, maar ik zou toch ff kijken of in andere filialen bij de afdeling sport. Ze kosten nog geen 5 euro. Als je dan de app installeert voor de kettlebell, dan heb je ook gelijk genoeg oefeningen voor de rug, want stoeien met de kettlebell pakt alle spieren aan, zelf die waar je geen weet van hebt. Lachen Succes hoor en buiten dat...mooi gewicht, goed hersteld.

FlyiningMissy@ ja joh..die verleidingen, het blijft moeilijk. Ik neem een wat zwaarder ontbijt als ik die periode van lekkere trek aan voel komen. Bord havermout met rozijntje doet wonderen en is de trek over de hele dag minder. Succes, ik ben jaloers op jou BMI. Je gaat hartstikke goed.

Hwin@ Goedemorgen kanjer, hoe gaat het? Bevalt het je nog allemaal een beetje? Wens je een fijne week.

Ine61@ Hallo Ine, wilde jou ook ff begroeten. Lukt het een beetje? Mis je eigenlijk wel. Wens je het allerbeste hoor.

Josephine@ Hoe gaat het met jou? Ondertussen ga je als een speer. Goed hoor. Geef niet op!

Kreeft58@ Het is rustig om jouw persoontje. Lukt het een beetje? Geef de moed niet op hoor. We zijn er voor je als je dat nodig hebt.

Lisanne@ Zo, de kattenren is een feit en nu is het mooi weer ervoor. Lekker voor die beestjes. Tja, dat nachtelijke zweten is een ramp, maar we moeten er zien mee te dealen. Ik drink daarom nooit alcohol of cafeïne houdende producten, behalve dan die groene thee in de ochtend/middag en...ik merk dat aanzienlijk.
's Avonds neem ik een kopje thee van Zonnatura goede nachtrust. Leuk dat je dat aqua-fitness zo leuk vindt, alleen als je er naast piest om te sporten, dan baal je behoorlijk. Snap niet dat ze geen lijst maken en dat dan op volgorde doen, dan krijgt iedereen zijn zin. Het blijft moeilijk allemaal en idd afwachten wat ze gaan verzinnen om het virus een halt toe te roepen. Hoop niet van dat slappe gedoe, wel of geen mondkapjes etc. Hoppa...aanpakken die zooi. Net zoals de landen die wel effect met de maatregelen die zij treffen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Miep77@ Hallo Miep, het geeft niet dat je niet altijd reageert hoor, als je maar af en toe wat van je laat horen. Het is ook een hele klus om alles te antwoorden. Ik doe het nu eenmaal graag en heb/neem er ook de tijd voor. De kanjers van dit sprintje is zeker goed bezig, de rode vakjes zien we weinig hier en als het zo is, gaan we aan de slag ermee. Hou je goed en jij veel succes met alles.

Shakena@ Hallo vechtertje, het valt ook allemaal niet mee, maar wat een lekker koppie bij je profiel. Dat vind ik veel belangrijker, een lach op een gezicht. Maak het je toch niet zo moeilijk. Je komt van zover en hebt al zoveel meegemaakt. Je zou elke dag een feestje moeten hebben en niet zo een strijd. Laat het over je heen komen en als je lichaam zegt dat het wel weer kan, doe het dan rustig aan en ga niet tekeer alsof er niets aan de hand is. Echt hoor, ik maak me best zorgen om je. Ik voel de strijd die je met jezelf aan gaat en eigenlijk moet je dat niet willen. Innerlijke rust is veel meer waard dan al die stress en waarom? Het lichaam wil ff niet, dus geeft het tijd om te helen. Ik zou bijna zeggen ...Amen...maar ik meen het echt en bedoel het goed. Sterkte lieverd en wees wijs. Knuffel van Crebbie.

SweetDreams@ Bonjour Sweety, hoe gaat het ermee, ben je al een beetje opgeknapt van alle emoties? Ik vind het zo prachtig als jij schrijft. Die termen alleen al tussen de woorden door. Schitterend. Wens je een mooie week en hou vol hoor.

Crebster@ Deze dame is weer blij en toch nog afgevallen. Ook ik was niet goed bezig en heb lekker zitten snoepen, maar...ik heb mezelf op mijn donder gegeven en ben nu toch wat afgevallen. Nog ff en ohh wat is dat moeilijk.

Ook veel gewandeld en ja...weer de rolschaatsen aangebonden en zelfs 26 km kunnen schaatsen zondag. Heerlijk. Geen blaren, want ik had mijn voeten helemaal ingetapet, ha ha ha...wel wat spierpijn, maar dat deert niet. Dan weet je dat je goed bezig bent geweest.

Wens iedereen een fijne week toe met heel veel groene vakjes. Dat komt best goed.

Liefs van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op di 13 okt 2020 12:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 11:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster bij de action hadden ze die niet meer wel bij perry sport voor 10.95 en gratis opsturen . Maar voorlopig kan ik vooruit met de weerstand stiek /rubber.

Je bent bijna mij aan het inhalen ,want mijn 66.5 laat ik voorlopig als streef staan . succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 12:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Crebster,
Dank je wel, m'n hoofd heeft nog steeds niet geleerd wat m'n lichaam al heel lang weet.
Meer een overlevings drang denk ik.Heb vanaf ik klein was al moeten vechten. En dat kan ik blijkbaar heel goed.
Opgeven is geen optie.

Dank je wel voor je lieve woorden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Alweer wakker allemaal?!
Wat heerlijk toch dat we elke ochtend weer wakker worden met een dak boven ons hoofd, warm en koud stromend water en eten op ons bord!
Is even iets om eens bij stil te staan...kilootje meer of minder...er is zoveel moois om dankbaar voor te zijn...

Afijn, dit was even mijn filosofisch momentje, ik zou zeggen geniet van deze woensdag en doe vooral wat je graag doet,
tot gauw.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 7:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben tegenwoordig wat later wakker rond 7 uur i.pv. 6 uur .
Wel fijn nu het zo donker is in de ochtend .

Uiteten was heerlijk .
Gewicht natuurlijk weer wat erbij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn nu een week thuis van de Moezel,wilden eigenlijk tot afgelopen zondag daar blijven.
Zijn eerder naar huis gegaan vanwege het weer,je kon eigenlijk niks.
Werd afgeraden niet naar Cochem te gaan vanwege drukte en smalle straatjes.
De corona merk je daar weinig van,en net als hier in de openbare ruimte moest je mondkapje dragen.
Daar waren ze heel streng mee.
Ben nu nog bezig met mijn extra gewicht er weer af te krijgen,een wijntje is lekker als je op vakantie bent of in het weekend.
Moet er eigenlijk mee stoppen dan val ik ook weer af,aankomend weekend geen wijntje meer.

Eliza en crebster knap hoor het gewicht van jullie en actief bezig zijn.
Ik doe normaal weleens geregeld wandelen,mag het even niet vanwege slijmbeurs/pees ontsteking in de heup.
Als het volgende week beter gaat wil ik dit langzaam weer oppakken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2020 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 16 van 23