Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 37: met elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Kreeft, fijne vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Onzevakantie in de caravan is goed bevallen, Lisanne.
Ons leven daarmee verschilt niet echt van thuis; in de eerste weken was het nog vrij fris :(dat hoort bij Terschelling), maar nadat en een zachte en warme sjaal gekocht had, kon ik me wapenen. We zijn in €ie drie weken een aantal klerenkopers plaatsen geweest waar ik min mijn rolstoel goed konkomen: op het Seinpaalduin bij West,bij twee uitzichtpunten over de Waddenzee( op Oost, vlakbij de Wierschuur en halverwege bij Striep, met de lamsoor aan de waddenkant..heel fijn om rustig te zitten en te kijken.
Twee Keer op het strand kunnen komen min een strandrolstoel. Scharrelen door dorpjes is geen optie meer, maar het fijne van Terschelling is dat de natuur er altijd blijft.
Ben wel een keer uit mijn rolstoel gegleden bij een schuine strand afgang. Balen. Heeft drie weken geduurd voor ik geenspierpijn meer had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 10:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Dymphie, leuk om te lezen hoe je vakantie is geweest. Fijn dat jullie hebben genoten, beetje jammer van de glijpartij uit de rolstoel, maar gelukkig alleen spierpijn aan over gehouden.

Ik zit de laatste dagen niet lekker in mijn vel, zoals ik onlangs al schreef: die overgang maakt van mij geen leuk mens op het moment Schaam Schaam.
Daarnaast heb ik altijd last van een wat somber gevoel als het herfst word dusse is het nu dubbelop dit jaar.
Afijn, ik doe mijn best en hoop dat ik snel weer wat vrolijker word.
Gelukkig heeft het nog geen effect op mijn eetpatroon, het scheelt waarschijnlijk dat wij nog steeds volgens de weekmenu’s van PG eten...

Naja, nu hup, ophouden met de klaagzang en over tot de orde van de dag!
Fijne dinsdag allemaal en doe wat je kan en doe dat met plezier...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Wat een weer en wat een regen! Maar goed, het is herfst.

Annet@ Leuk dat je je vakantie zo gezellig afsluit met een lunch en dan die korting erbij maakt het nog leuker voor de knip. Groot gelijk en lekker blijven genieten, hoor.

Dymphie@ Hallo lieverd, dat is even geleden. Leuk dat je er weer bent. Logisch dat je er niet was, want jij was nog op vakantie. Alleen wel uitkijken hoor en geen rare capriolen uithalen. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Geef mij ook maar de natuur, het verveelt nooit en zo divers, alle seizoenen zijn prachtig. Heerlijk dat je er zo nog mag van genieten.

Eliza@ Niets mis mee huisvrouw zijn hoor, dat is altijd aanpoten, want er is meestal wel een klus wat ligt te wachten. Ook gezellig, want er is altijd iemand thuis, dat vond ik als ik vroeger thuis kwam. Er stond altijd een bakkie thee klaar met een kaakie en een chocolaatje erop. Om nooit te vergeten.
Ook lekker met het hondje uit wandelen, dat breekt de dag, alleen in dit weer lijkt het me minder. Leuk dat je opschrijft wat je eet. Krijg er altijd wel trek van. Lachen Alweer Stom

Flying Missy@ Hoe gaat het met jou en je doggies? En met je man, lukt het allemaal een beetje? Mis je wel in het geheel. Hou je goed en succes met alles wat je doet.

Hwin@ Het is een beetje rustig rond jouw persoontje, maar ik weet dat je het heel goed doet. Kijk af en toe in je dagboek. Vind ik zo gaaf als iemand van zo ver is gekomen en nog steeds aan het afvallen is. Prachtig om te lezen, ga zo door kanjertje.

Ine61@ Wat een gedoe al die maatregelen en of het nu allemaal gaat helpen. We wachten het maar rustig af. Tja...dat snaaien....we kunnen naar de maan, ze genezen mensen van dingen waar je versteld van staat, maar ze hebben nog steeds niets uitgevonden tegen het snaaien. Daar moet toch echt gauw wat aan gedaan worden. We weten het wel om het te voorkomen, maar die verleidingen overal...heel veel succes met afvallen. Drink wat meer water en eet wat meer eiwitten, het heeft mij geholpen en als ik trek krijg. Ga ervoor en blijf sterk. Succes met alles.

Josephine@ Wat een prachtig mooi groen vakje. Daar heb je je best op gedaan. In je dagboekje heb ik gelezen dat je zo lekker hebt gelezen. Ik ben gek op lezen en zeker als de schrijver series heeft. Wens jou ook heel veel succes met alles wat je doet. Heb je nog verdere tips betreft goede schrijvers? Ik hou van thrillers.

Kreeft58@ Beetje laat, maar ik wens je een heerlijke week toe. Nu ff geen gedoe met het gewicht. Time to enjoy!

Lisanne@ Onze vrolijke noot in mineur. Dat is toch wat...dat kan niet, hoor. Helaas weten de meeste hier wel wat het is om in de overgang te zitten. Alleen al van dat woord word je woest. Maar goed...ook de tijd van het jaar dat de blaadjes vallen, kan je een depri gevoel geven. Ook daar word je nijdig van als iemand dat zegt of schrijft, maar het is wel zo. Te gauw donker en we gaan minder naar buiten. Ik las als je een gekookt eitje eet in de morgen dat je een betere start hebt. Ook bananen zijn goed voor het humeur, ha ha ha...zal best wel. Lachen Wens je het beste lieverd, het gaat over, dat is de enige troost die ik je kan bieden. Probeer eens misschien cafeïnevrije koffie te drinken tegen de opvliegers, het scheelt enorm. En verder...adem in, adem uit...pfffff...rot tijd, maar het gaat je lukken jou kennende. Het stoppen met roken is je ook gelukt, dan hoor je bij de doorzetters, echt. Hou je goed, ik vind je nog steeds erg grappig.

Miep77@ Je man is bijna weer jarig, maar toch de felicitaties voor je maatje. Het leven ziet er nu ff anders uit en dat merk je met dit soort dingen. Geen/weinig visite, niet spontaan uit eten en ga maar zo door. Ook het weer is niet dat om over naar huis te schrijven, maar...er is altijd licht aan de tunnel moet je maar denken. Het komt wel weer. Hou je goed, we tellen onze zegeningen in deze wat mindere tijden. We hebben elkaar nog.

Shakena@ Hallo vechtertje, hoe gaat het er nu mee? Valt tegen als je niet kan doen wat je zo graag wilt. Toch ben je lekker een halve kilo afgevallen en daar heb je discipline voor nodig, chapeau! Blijf er vertrouwen in hebben en geniet van alle dingen om je heen. Fijn dat de kleinkinderen het zo goed bij je hebben, dat is ook heel wat waard. Ook wel fijn als ze vertrekken, maar dat is de situatie nu eenmaal. Doodmoe, maar voldaan. Daar moet je het voorlopig mee doen. Ik vind je inspirerend, wat een tijger ben jij. Hou je goed en ja...af en toe rust kan geen kwaad. Alles op zijn tijd. Sterkte met alles and be strong. Blijf aan je denken.

SweetDreams@ Hoe gaat het met jou? Maak je nog regelmatig muziek of is het ook weer beperkt tot de eigen oefenruimte thuis. Waardeloos allemaal, maar ik zag toch ook nog een groen vakje. Wens je all the best en hoop gauw wat van je te lezen. Interessant om te weten wat jou bezig houdt en hoe het met je gaat. Ook jij heel veel succes met alles wat je doet.

Tja...ik schrijf een week niet, maar nu moest ik ff iedereen persoonlijk toespreken. Vind ik leuk en ik meen het ook allemaal. Zit ff te kijken naar dagboekjes of ik wat leuks kan schrijven.

Tja...nu mijn persoontje...je wilt het niet geloven, maar ook ik was ff erg down. Meestal deze maand, mijn lieve zusje is rond deze tijd overleden, ik was erbij en dat vergeet je nooit. De ene dag heb je niets en de andere dag ben je verdrietig. Zo gaat het. Het is pas twee jaar geleden en is al de derde van de kinderen. De schakel is verbroken en dat voel je. C'est la vie.

Ben superblij dat ik toch nog wat was afgevallen en dat ik zo lekker slank word, ik eet steeds wat anders, maar moet ook opletten dat er nog wat af gaat. Die laatste kilo's...het wil niet echt hard meer en wil er zo graag van af. Het gewone leven weer oppakken vind ik moeilijk betreft voeding, al die valkuilen, maar het lukt nog steeds. Het is meer wat er in het koppie omgaat. Die lekkere trek...brrrr... Ha ha ha...

Nou mensen, we zijn weer bij. Wees goed voor elkaar en ik wens iedereen heel veel liefde, plezier en enorm veel succes deze week.
Het leven is vallen en opstaan, soms letterlijk, maar het gaat ons er niet onder krijgen, toch? We blijven sterk.

Fijne dag allemaal en de lieve groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lieve crebster wat ben je goed in schrijven .
En gefeliciteerd hoor met je 66.9 .
Knap gedaan .
Ik blijf nu even op de 67 want drukke tijden en mijn man werkt nu 3 weken thuis .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 15:46    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lieve Crebster.

Ik snap dat je je down voelde. Het verliezen van een geliefd familielid in jouw geval je zusje is erg moeilijk. En het is nog maar 2 jaar terug. Sterkte. Ik neem aan dat je je al weer wat beter voelt gezien je uitgebreide en leuke epistel.

Succes met nog wat afvallen. Ze zeggen wel: we hebben levenslang. Eerst geloofde ik dit niet maar het is waar.

Mijn eerste werkdag na 2 weken zit er weer op. Het ging goed. Ik heb n lijst gemaakt met wat ik allemaal nog moet doen. Nu heb ik overzicht.

Fijne avond allemaal.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sorry meiden, ik heb niet genoeg tijd om op iedereen te reageren.

Met mij gaat het goed, deze week 0,2 kg afgevallen. Het gaat steeds langzamer, dus dat is goed. Wel spannend deze nieuwe fase, ik sta weer elke dag op de weegschaal. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 6:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Meiden!

Crebster, vervelend maar begrijpelijk dat je je verdrietig voelt...een familielid zo dicht bij en zo kort geleden nog. Treuren mag hoor, niemand verteld je hoelang een rouw duurt.
Dikke knuffel voor jou Kanjer aai Kussen

Eliza, goed voornemen, beter even blijven hangen op een gewicht, dan onnodige frustratie of erger nog; aankomen.
Gezellig met je man eten is heel waardevol dus daar moet je nu lekker van genieten!

Annette, jij gaat weer in je normale ritme nu, er moet gewoon aan elke vakantie weer eens een einde komen hé. Werk ze met zin en voor je het weet zit je er weer helemaal in!

Hwin, geen probleem hoor: iedereen doet wat hij kan. Fijn om te lezen dat het in ieder geval goed met je gaat en dat je langzaam aan went aan het stabiliseren. Ik zeg altijd: afvallen is één ding maar stabiel blijven vergt meer discipline en dat je verdere leven Rollende ogen

Mooi, dat waren de ‘wijsheden’ van de dag Lachen Lachen Lachen
Hier een dagje arbeid voor de boeg, een propvolle dag dus ik verheug me nu al op vanavond: lekker in pyjama bankhangen.
Dat is dan wel behaaglijk nu de avonden donker zijn...

Ik wens jullie een mooie dag, tot morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .
???? ik 66.5 ineens hoe?
Ik had chips chocola speculaasjes op .
Morgen weer kijken .

Ik moet om 9 uur naar de mondhygiënist erna even naar het dorp .

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hallo,
Crebster wat een lieve woorden en wat knap hoe je voor iedereen zo'n stuk schrijft.
Zelf lees ik alle stukjes van iedereen, maar vind het lastig om op alles te reageren. Lach maar misschien komt dat nog

Het valt me trouwens op dat er veel groene vakjes in de tabel zijn (vorige en deze week) dus iedereen is toch goed bezig!
Succes allemaal komende dagen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 9:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 12 van 23