Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Ine@ Fijne vakantie en geniet er maar van. Fijn dat je stabiel blijft. Nu lekker gaan genieten.

Shakena@ Doe het idd rustig aan, doorzettertje, want dat is alleen maar goed voor de genezing. Laat de wonden maar mooi herstellen en neem de tijd daarvoor. Sporten komt van zelf wel. Fijne vakantie straks.

Lisanne@ Bedankt voor de interesse, maar idd, ik ben aan het zoeken wat ik straks kan gaan eten om niet meer aan te komen. Het is soms makkelijk, gewoon niet snoepen. Geen suikers of snacks willen etc. maar ook soms moeilijk, de vraag van wanneer kan ik eens wat extra's eten. Daar moet ik nog achter komen.
Ook dan elke week wegen om stabiel te blijven en kijken of ik de goede kant op blijf gaan.
Ik noteer elke dag nog steeds wat ik ga eten, dat blijf ik doen. Ik ga straks over op havermoutpap met amandeldrink. Zit weinig in en toch gezond. Wat meer fruit en beetje nootjes in de shake yoghurt, heerlijk. Avond prak blijft hetzelfde en daarna een appel. Dus tja...zal best goed komen. Kijk wel.

Goed van je om af te bouwen met de vloeistof, maar de gewoonte dat apparaat nog in handen te hebben moet ook nog afgeleerd worden. Bah...echt moeilijk hoor. Wens je er heel veel sterkte maar ook succes mee. Gaat je wel lukken!
Wel fijn dat je stabiel blijft. Dat gewicht heb je nu onder controle, maar kijk uit met bbq-en want dat is pittig en een hoop kcal, Grap
Is de camper al schoon?

Flying Missy@ Gelukkig is het probleem vocht vasthouden opgelost, dame. Zat me totaal niet lekker dat je zo een vocht vast hield. Moet toch ergens vandaan komen.
Veel plezier het weekend. Hoop op wat zon!

Iedereen heel veel plezier en lekker genieten met alles wat ons bezig houdt.

Groetjes en alvast een fijn weekend van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 10:41    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Crebster, het komt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 11:28    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Spoedig herstel shaken.

Ine, fijne vakantie.

Iedereen, goed bezig!

Ondertussen weer een werkweek erop zitten. Vakantieweekje had mij echt deugd gedaan.

Vandaag voor de tweede keer een uur gaan zwemmen. Ook proberen we met de collega's iedere middag een half uurtje te gaan wandelen (al hebben we woensdag gezondigd en zijn we gaan uit eten, oeps Lachen )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 21:49    

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:
Spoedig herstel shaken.

Ine, fijne vakantie.

Iedereen, goed bezig!

Ondertussen weer een werkweek erop zitten. Vakantieweekje had mij echt deugd gedaan.

Vandaag voor de tweede keer een uur gaan zwemmen. Ook proberen we met de collega's iedere middag een half uurtje te gaan wandelen (al hebben we woensdag gezondigd en zijn we gaan uit eten, oeps Lachen )

Heeee SweetDreams, je bent er weer! Fijn dat je vakantie goed is bevallen. Lekker uitgerust, vandaar al die energie om te zwemmen.
Wat zal het gezellig zijn geweest woensdag, ook belangrijk.

Fijne zaterdag van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag crebster,
Inderdaad genoten van de vakantie, alleen weer te snel om. Och ja, nog een weekje werken en dan hbe ik er terug twee vrij.

Ook voor jou een fijn weekend gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
Jeeh ben weer terug van de ok, alles is goed gegaan. Als het goed is zit ik vanaf weer thuis op de bank

Fijn!!!! Beterschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 13:57    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben de afgelopen week gelijk gebleven. Ik zat op 1679 cal per dag gemiddeld deze week.

Nu dus in 8 (7) weken tijd 5,8 kg afgevallen.

@missy, veel plezier op de camping in Garderen met de meisjes.

Ik wens iedereen een goed weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen weeggenoten,

Zjo, dit was het weekend weer, wat vliegt dat voorbij hè!

Wij hebben zaterdag nieuwe matrassen gekocht, het was eigenlijk wel plezierig om te doen. We hebben de halve dag speciaalzaken afgelopen om te proefliggen en advies in te winnen.
Het leuke was dat in elke winkel om je lengte en gewicht word gevraagd, heerlijk om dat hardop te kunnen zeggen zonder schaamrood op de wangen...
We zijn geslaagd maar het jammere is dat ze pas eind september geleverd kunnen worden. Ik heb echt las van mijn nek en rug ‘s nachts en in de ochtend dus mijn lichaam is er eigenlijk nu al aan toe. Naja, is niet anders.

Annette, geweldig joh, 5,8 kg. eraf! Daar kun je trots op zijn, je zit weer op de goede weg, top Applaus

Sweetdreams, lekker vooruitzicht heb jij; net een heerlijk weekje vakantie genoten en dan volgende week weer. Bofbips, neem het er maar goed van, de boog kan niet altijd gespannen staan!

Ine, fijn dat je gewicht gelijk is gebleven, daar doen we het allemaal voor hè! Niet op vakantie hoor ik veel om mij heen dit jaar, ik begrijp dat veel mensen nog huiverig zijn. Wij zijn ook erg voorzichtig hoor, gebruiken vaak een mondkapje bij drukte en onze handen zijn schraal van de alcohol die ik in spray in mijn tas heb.

Shakena, fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Hopelijk word de pijn in je benen niet erger. Wat pijnstillers ‘s nachts is niet erg denk ik: een goede nachtrust is ook belangrijk voor herstel toch...komt goed!

Crebster, tja, stabiliseren is moeilijker als afvallen vind ik. Het zoeken naar wat wel, wat soms, wat niet. Ik houd ook elke dag bij wat ik eet (behalve in de weekenden) ik voer het in in de FatSecret app. Zo houd ik grip op mijn eetgedrag en zie ik ook gelijk of ik nog goed zit met de macro’s.
Maar ieder zijn manier hè.

Ik wens jullie allemaal een goede start van de week,
tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 8:05    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Mijn week is goed begonnen, want gister kon ik eindelijk naar mijn moeder na ruim 4 maanden. Ze herkende mij en mijn man gelukkig nog en wat was ze blij. Moest zo huilen...hihi...maar van blijdschap. Heb moedertje lekker geknuffeld. Ze is zo sterk en ze legt zich overal zo makkelijk neer. Ze begon zelfs ineens spontaan te zingen. Ohhh...de schat!

Gelukkig ben ik ook weer goed afgevallen. Disco Had ik niet verwacht, maar de laatste dagen was het weer in de rug geschoten en dan heb ik toch zo de pest in en had totaal geen trek. Gebeurt regelmatig dat die rug niet zo tof is. Gelukkig gaat het weer beter, dus niet al te gek gaan doen. Soms denk ik dat ik nog steeds 20 ben, maar de waarheid is toch echt anders. Dat rolschaatsen is super leuk, maar dan moet ik toch wel iets rustiger aan doen, ha ha ha...

Lisanne@ Fijn dat je een goed matras hebt gevonden, dat scheelt zeker nu je bent afgevallen, alleen jammer dat ze het zo laat leveren. Des te leuker is het als je er eenmaal op ligt. Ff geduld.

Wens iedereen nog een fijne week en hou vol allemaal en voor diegene die op vakantie zijn...Lekker genieten!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 10:13    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Was een dag na de operatie 74 kg.
Maar nu toch 73 kg ik ben er blij mee.vandaag weer voor het eerst 20 min gelopen ging niet geheel makkelijk maar heb het toch gedaan.
Trots op me zelf .
Morgen is het een wk geleden dat ik geopereerd bent.
Benen zijn gevoelig en blauw.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 18:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 10 van 29