Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo mn ochtend sporten zit er weer op,
Heerlijk om zo ff bezig te zijn.
Vanmiddag maar ff een half uurtje / 3 kwartier lopen muziekje op heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Lisanne,
De fysiotherapeut daar zou ik zeker naar bellen vooral als het erger wordt, zelf ga ik ook naar de fysio maar met de Corona crisis kon ik niet sinds gisteren zijn ze weer open geloof ik, nu heb ik zelfhulp gedaan met de oefeningen die ik al had van de fysiotherapeut en daarbij de yogaoefeningen op YouTube en ik moet zeggen het heeft geholpen maar duurde wel langer voor ik er vanaf was.

Vanmiddag ga ik naar de

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik kon gistermiddag al gelijk terecht bij Fysiotherapie.
Die jongeman moest wel lachen met mij; bijna 51 jaar en nog nóóit onder behandeling geweest en nog nóóit op een massage-tafel gelegen.
Ik lag met mijn gezicht te laag in dat gat en kon niet goed ademen, dat had hij pas na een paar minuten door...ik dacht alleen: niet comfortabel maar het gaat om mijn nek dus het zal wel Erg blij

Nu tape erop, voor de ondersteuning en volgende week terug. Als de spieren dan wat minder pijnlijk zijn krijg ik oefeningen om te verstevigen.
Ik laat het maar gebeuren, hij heeft ervoor gestudeerd.

Zjo, nu beginnen aan de laatste werkdag en dan een rustig weekend voor de boeg.
Vanavond een klein feestje van mijn neefje, gezellig met wat familie, verder (nog) niets op het programma.

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 6:42    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@josephine: veel succes met 2 x week naar de sportschool gaan.

@lisanne: hoe was de eerste x duiken weer afgelopen woensdag?
Succes en beterschap met je nekspieren. Grappig: nog nooit bij de fysio geweest!

@SweetDreams: leuk dat je er ook weer bij bent.

@crebster: goed dat je niet gewacht hebt met lijnen in april 2020 tot de sportscholen weer open gingen! Fijn weer 1,1 kg eraf!

@ine: lekker veel wandelen met de honden!

@flying missy: houd vol!

@shakena: spannend straks!

Ik wens iedereen een fijne avond en alvast een goede week!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb besloten om toch maar een maandje te wachten met de sportschool. Ik tennis 3 x per week, ik wandel elke dag 6 km en ik doe thuis wat oefeningen met elastiek en gewichtjes.
Ik wilde het doen voor wat meer spiermassa te kweken, maar ik ben toch nog te bang voor Corona.
Vanmorgen tot mijn verrassing een halve kilo minder op de weegschaal. Ik had al een paar dagen geen zak drop gegeten. Wel moeilijk, hoor.
Ik mag het afkloppen, maar mijn rug/schouder heeft zich al een paar weken rustig gehouden.
Omdat ik nog niet in de bus of tram durf, ben ik woensdagmiddag naar het centrum van Den Haag gaan lopen. En ook weer terug. Het is ongeveer 6 km en dan ook weer 6 km terug. Ik moest erheen om mijn rijbewijs te verlengen. Gelukkig is het woensdag al klaar. Dus ga ik komende week weer dezelfde wandeling maken om het op te halen.
Ik wens iedereen bij dit sprintje een fijne en gezellige week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 23:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Het weekend is weer voorbij. We hebben het hier lekker rustig aan gedaan, wat thuis gerommeld en zitten/hangen netflixen.
Ook wel eens lekker!

Fijne maandag allemaal en succes deze week...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 7:48    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb een goede week achter de rug en komt al dichter bij mijn streefgewicht. Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 9:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha dames,

Annette, het was erg fijn om weer eens onder water te gaan. Het was mooi groen begroeid allemaal, veel jonge baarsjes gespot. Je kon zien dat er weinig gedoken was dit voorjaar; alles was weelderig.

Josephine, lekker joh een halve kilo eraf!
Ik begrijp dat je nog even wacht met de sportschool, je moet doen waar je je comfortabel bij voelt. En zo te lezen ontbreekt het niet aan beweging bij jou, wat een discipline zeg!
Fijn dat je klachten minder zijn de afgelopen dagen.

Jpee, top, zo zoetjesaan komt jouw streef dichterbij. Goed bezig!

Shakena, jij bent ook prima in beweging zie ik. Wat fijn voor je dat dat lukt!

Sweetdreams, geniet je van je vakantie? Is de pyjama al aan het slijten? Lachen

Wij gaan vanavond de camper van stal halen; komend weekend gaan we mijn verjaardag vieren in Valkenburg met vrienden. Zin in, maar eerst nog even een paar daagjes aan het werk...maar goed, na gedane arbeid is het heerlijk rusten!

Have a nice day!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Mijn gewicht blijft maar hangen er gaat niks vanaf ik hoop dat ik nu steeds meer beweeg er toch wat vanaf gaat.
Met de rug gaat het beter ik doe nu op YouTube de yogaoefeningen voor de onderrug en nek en schouders dit bevalt me beter dan de fysio oefeningen, j
Josefine bij mij moeten er ook spieren aangesterkt worden alles is zo slap geworden maar de prioriteit is mijn ischias dat moet eerst in orde komen en dan de spieren aansterken de elastieken is een goed idee gewichtjes heb ik ook

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 8:17    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen lisanne,

ja het gaat goed, natuurlijk de ene dag iets beter dan de ander maar dat geef niet ik doe mm best.
Alleen buikspieren gaat wat moeizamer maar dan kan niet anders heb daar een groot litteken zitten.
Maar het leuke er van is als het dan wel lukt ,lijkt het net of ik een hele strakke buik hebt. Hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 6 van 29