Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
shakena schreef:
Zo dan 2 kg eraf, echt niet verwacht heb wel 3x op xe weegschaal gestaan om te kijken of het echt wel zo is.

Lieve Shakena,

Ooohhh wat goed zeg! Zie je nu wel. Een beetje vertrouwen in jezelf. Je kan niet aankomen als je nog zoveel doet en er zo voor gaat. Ik wist het wel. Ha ha ha...Ben zo blij voor je, want ik weet hoe je je voelt. Wij allemaal wel, denk ik. Wat ben jij een kanjer!

Heel fijne dag en geniet van je succes en nu volhouden. Duim

Lief groetje van Crebster.

Crebster je bent een topper

Laatst aangepast door shakena op di 01 sep 2020 9:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Annet@ Goed gedaan hoor met je tournooi. Heel veel succes met de volgende wedstrijd. Leuk dat je dat doet. Meestal hebben diegene die tennissen een sterk gestel. Mooie sport.
Ik vind de meeste sporten mooi. Al die power mannen en vrouwen, heb ik zo een respect voor. Nu de Tour de France, prachtig, zeker de plaatsje waar ze door fietsen, maar ook de kracht van al die wielrenners, wat is dat toch bijzonder. Ook gezellig om met elkaar ernaar te kijken, meestal heb ik mijn boek erbij en kijk ik af en toe eens mee. Ze moeten alleen niet vallen, dat vind ik verschrikkelijk.

SweetDreams@ Hoe gaat het met je? De kids gaan nu weer naar school en hoop dat jij je een beetje kan hervinden. Denk aan je hoor.

Eliza@ Het gaat er om dat je gelukkig bent, of je nu werkt of niet. Ik heb mijn auto verkocht toen ik stopte met werken, wat moet je met twee auto's. ja toch? Rij heel weinig, want de auto van mijn man is zo groot en...ik had het nooit gedacht dat ik ooit zo zou gaan worden...ik vind het te druk op de wegen geworden. Niet dat ik bang ben voor het verkeer, maar het gaat allemaal zo snel en men rijdt zo roekeloos. Zeker hier in de Botlek met al die vrachtwagens. Ze rijden je zo voorbij. Ben niets meer gewent en zeker nu in deze tijden dat je veel thuis zit en niet zomaar ergens naar toe gaat.

Shakena@ Heb even deze tekst veranderd, ik zag je naam staan en het verhaal van Suriname erachter, maar die is geschreven door Annet Lachen
Hou je goed hoor, ik vind je een echte doorzetter.

Wat een dag zeg! Ook ik ben weer afgevallen en ben zo blij. Disco Het gaat alleen niet meer zo hard. Nog ff en dan ben ik bij mijn streefgewicht. Zal toch wel deze maand in zicht komen, niet dan?
Ben al blij dat ik zeker weet dat ik mijn 100% in dit sprintje gaat halen.

Het volgende sprintje zal ik zeker naar mijn streefgewicht gaan. Daarna ben ik een echte 'Stabiele' net als jullie. Kijk er helemaal naar uit en hoor ik dan eindelijk bij de club.

Verder is het wat rustig in het sprintje, veel gele hokjes. Zijn de mensen nog op vakantie?

Wens iedereen een hele goede week en laten we er weer voor gaan.

Groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op di 01 sep 2020 9:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 9:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster@
Ws bedoel je iemand anders ik ga niet naar Suriname.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 9:50    

Reageer met quote
shakena schreef:
Crebster@
Ws bedoel je iemand anders ik ga niet naar Suriname.

ja klopt ik zie het ineens, dat schreef Annet naar jou. Heb het ff verkeerd gelezen Stom

Nou Annet@ daar gaat ie dan. Jammer dat je dus nu niet naar Suriname kan gaan naar je familie. Maar dat had je wel begrepen, hihi...

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Shakena goed gedaan zoveel afvallen en nu doorzetten .

Crebster jij gaat zeker je streef halen van 65 kg . ik zie al een 68.
en neem het maar aan de laatste kilo.s gaan echt trager .ik kan er over mee praten .

IK wil niet minder wegen dan 67 kg want anders moet ik minder gaan eten en gaan sporten en daar echt geen zin in .

Mijn man werkt en heeft auto nodig ,en ik ook veel zit verder weg .
Zonder zou ik mij niet vrij voelen . weekenden en avonden rijden we met de auto mijn man .

Buiten heerlijk weer de zon schijnt . straks weer eind lopen met hondje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
Zo dan 2 kg eraf, echt niet verwacht heb wel 3x op xe weegschaal gestaan om te kijken of het echt wel zo is.

Fijn voor je!!!! Heel herkenbaar: 3x op de weegschaal gaan staan omdat je het niet kan geloven! Gefeliciteerd hoor! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 18:28    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Eluza10 en @Crebster:

Bedankt voor de felicitaties wat betreft onze 1e gewonnen tenniswedstrijd afgelopen zaterdag. Morgen, woensdagavond, hebben we onze 2e wedstrijd. Om 20.00 uur. Duimen jullie voor mij?? Bedankt alvast voor de succes wensen.

Fijne avond.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Annet ik zal duimen maar winnen is leuk maar bewegen het belangrijkste toch ?

Ik blijf mooi gelijk en vandaag eten we bloemkool en stukje vlees .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 7:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeh ben vandaag jarig, 56 jaar geworden. 8 jaar na m'n diagnose
I am still standing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 8:39    

Reageer met quote

Nou Annet, we hebben aan je gedacht Lachen Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 9:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 24 van 29