Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Groot gelijk dat je in je huisje blijft. Mijn man en ik hebben ook ontzettend veel van en naar het werk gereden. Op een gegeven moment calculeer je dat gewoon in. De radio was toen mijn beste vriend. Soms moest ik zo lachen om die gasten bij 538, zeker toen nog met Edwin Evers met die stemmetjes nadoen. Ohhh zo leuk.

Shakena@ Mijn gewicht gaat ook niet naar beneden en misschien door die kettlebell. Ik verbrand dan ff gauw 756 kcal. Dus ik denk idd dat je spieren aan het groeien zijn. Maak het uit. We gaan mooi worden en wat voller. Ook goed.
Je bent goed bezig en als ik je een tip mag geven. Om de dag sporten is beter dan elke dag. Het metabolisme werkt nog een dag door als je intensief bezig ben. Misschien pept je dat op. Komt best goed lieverd...het is zo september.
Geneest alles goed? Wees voorzichtig hoor.

Eliza@ Fijn dat het nog steeds gaat en dat je tevreden bent, mag je ook zijn ook hoor. Goede resultaten en mooi gewicht.
Betreft het werken...ik ben ooit gaan werken voor een uitzendbureau bij de catering nadat het te zwaar werd in de bouw. Ontzettend leuk werk die catering en je kon je eigen werktijden invullen, er werkten vrouwen van over de 60 jaar voor het uitzendbureau. Goud geld verdiend, weet niet of dat nu nog zo is in deze tijden. In de zorg is er zat werk te doen. Helaas moest ik stoppen ivm mijn rug. Heeft jaren geduurd eer ik weer normaal iets kon doen. Heb zelf ontslag genomen en besloten om het heel rustig aan te doen door die verrotte rug, want wil ik nog kunnen genieten van de dagen, dan alleen in bed liggen. Heb me niet laten afkeuren, want ik ga niet mijn hand ophouden, niets voor mij. Ben nu vrij om te doen en laten naar wat ik kan.

Gister zijn mijn man op pad gegaan naar Rotterdam , we hadden een afspraak daar. We zijn met het OV gegaan met...mondkapjes op ...ha ha ha...wat een benauwde pestdingen zijn dat zeg. Wel de Koopgoot en Zuidplein eraan geplakt nu we er toch waren. Was totaal niet druk daar. Was super leuk, maar we waren gebroken na een hele dag slenteren. Ha ha ha...

Fijne dag allemaal en wees verstandig en hou vol.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 11:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je Eliza@

Heb 6 wk niet gesport, ik weet dat het wel goed komt. Maar toch schrik je even.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 13:09    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
En weer terug omhoog. Sinds de corona voel ik mij psychisch helemaal niet goed in mijn vel en dat is te zien aan mijn gewicht.
Geen fut om te sporten, enkel werken en voor de kinderen zorgen en dan is 's avonds mijn energie op. Maar goed dat we met enkele collega's ´s middags nog wat gaan wandelen.
Bijna 1 september, kinderen terug naar school, waardoor ik hopelijk terug wat meer structuur heb en wat meer rust in mijn hoofd kan creëeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

ik merk nu het voor mij beter weer wordt juist fijner in mijn vel zit .

Ik geniet van de kleine dingen en blijf goed af van koek en chips.

Wens jullie een fijn weekend .

Zorg goed voor jezelf een ander kant het niet doen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 8:09    

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:
En weer terug omhoog. Sinds de corona voel ik mij psychisch helemaal niet goed in mijn vel en dat is te zien aan mijn gewicht.
Geen fut om te sporten, enkel werken en voor de kinderen zorgen en dan is 's avonds mijn energie op. Maar goed dat we met enkele collega's ´s middags nog wat gaan wandelen.
Bijna 1 september, kinderen terug naar school, waardoor ik hopelijk terug wat meer structuur heb en wat meer rust in mijn hoofd kan creëeren.

Goedemorgen SweetDreams@ Wat vervelend dat je zo rot in je velletje zit. Het is dan ook een hele opgave om alles zo goed mogelijk te combineren. Kids en werk en zeker nu de kinderen nog vakantie hebben. Waardeloos dat je er niet van kan genieten.
Hoop dat je gauw weer jezelf kan resetten en wat meer fut krijgt.

Misschien lukt het dan ook weer om wat op je dieet te letten. Heb je wel eens Supradyn forte complex gebruikt? Dat heb ik heel lang geslikt toen ik het ff niet zag zitten en het werkt!
Het is alleen wel belangrijk om de oorzaak aan te pakken en misschien wat vrij te nemen voordat je een burn-out krijgt. Dat zit meestal om de hoek te kijken, dus wees ook lief voor jezelf en zorg voor jezelf.

Heel veel sterkte lieverd en ik hoop dat je gauw wat innerlijke rust krijgt. aai

Lief groetje van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 10:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gister nieuwe sport artributen er bij gehaald hahaha .
Zo.n ding waar je op moet staan en dan proberen je evenwicht te houden. En een soort halter die je rolt over de vloer voor je buik rug en armen.
Gister nog even lekker gelopen,vandaag word het niet vannacht erg last van mn fybro/neuropathie.Morgen weer proberen. heb dan wel om 9 uur een vergadering dus daarna maar ff thuis sporten. Deze maand 3 verjaardagen, woensdag 2 sept ben ik zelf jarig, 19 sept manlief 26 sept onze dochter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 13:48    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@SweetDreams: Ik vind het naar voor je dat je helemaal niet goed in je vel zit sinds corona. Hopelijk idd na 1 september weer meer structuur en verbetering voor je. Sterkte!

@crebster: wat een leuke foto van jou en je man. Fijn dat jullie zo genoten hebben.

@Eliza10: Het zou best kunnen lukken hoor om met 60 jaar nog in een betere winkel te werken! .Probeer het gewoon! Succes!
Als je werkt waar werk je nu dan?

@shakena: wat een hoop verjaardagen heb je deze maand. Ik heb er twee. Waarvan 1 in Suriname. Daar, een 50-ste verjaardag van mijn zus, zou ik bij aanwezig zijn maar corona gooit roet in het eten.....

Ik heb gisteren getennist in een toernooi. Met hevige regen tussendoor. Toen zijn we even gestopt. We hebben gewonnen met 7-5, 6-1. Dus we zijn door naar een volgende wedstrijd.

Ik wens iedereen een goed weekend verder!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 16:53    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
annet ik werk nu niet meer ik ben nu huisvrouw en hou nu alles bij mijn man hoeft niks te doen .
ach ik rij een auto dus we hebben het goed . ik eis niet veel.

Gefeliciteerd met jullie overwinning en succes bij de volgende wedstrijd .

ik was 1 onsje zwaarder deze week
Vandaag spruitjes runderworst .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 9:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo dan 2 kg eraf, echt niet verwacht heb wel 3x op xe weegschaal gestaan om te kijken of het echt wel zo is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 8:42    

Reageer met quote
shakena schreef:
Zo dan 2 kg eraf, echt niet verwacht heb wel 3x op xe weegschaal gestaan om te kijken of het echt wel zo is.

Lieve Shakena,

Ooohhh wat goed zeg! Zie je nu wel. Een beetje vertrouwen in jezelf. Je kan niet aankomen als je nog zoveel doet en er zo voor gaat. Ik wist het wel. Ha ha ha...Ben zo blij voor je, want ik weet hoe je je voelt. Wij allemaal wel, denk ik. Wat ben jij een kanjer!

Heel fijne dag en geniet van je succes en nu volhouden. Duim

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 sep 2020 9:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 23 van 29