Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Dank je wel voor je lieve woorden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

IK ben even druk geweest met de kast omgooien en hoog zomergoed opvouwen en najaar in de kast hangen .
De xl vesten en shirts in de zak gedaan voor de milieu straat .

Ook meteen een flacevest gehangen aan de kapstok die zijn fijn voor dit weer .

gewicht blijft stabiel soms onsje erbij en dan weer eraf .

Vandaag eten we rijst met thaise curry met vis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Shakena@ Soms heb je wel een wat meer steun nodig dan anders, die geef ik je graag. Elke dag zal het een stukje beter met je gaan. Ook al weer gesport en meer wordt er toch niet van je verwacht? Leg de lat niet te hoog voor jezelf, dat kost veel te veel energie en levert veel te veel stress op. Je bent al een mooi mens van binnen.

Annet@ Hoe gaat het? Voelt het nu beter aan in de mond en geneest het goed?

Eliza@ Heerlijk dat opruimen, niet? Gelukkig heb ik niet al teveel kleding, dus zomer/winterkleding ligt/hangt in één kast.
Je kan toch maar 1 ding tegelijk dragen. Heb het ook altijd erg heet, dus winterkleding???

Heb ook heel wat weg gegeven, weet zeker dat ze er blij mee waren bij de tweedehands zaak voor kleding in Hoogvliet, want het was allemaal designer kleding. Ook veel kleding hersteld, zo zonde om alles zomaar weg te doen. Het was nog zo nieuw.
Winterkleding heb ik dus niet of heel weinig en wat ik heb is ook veel te groot. Hihi...

Af en toe kijk ik of er wat leuks hangt in de boutiques. Zelfs ondergoed wordt nu een probleempje, hihi...ga nu mooie sets kopen, dat heb ik wel verdiend na al dat lijnen.
Had mijn man gewaarschuwd dat het centen gaat kosten als het vrouwtje is afgevallen. Grap

Ben weer superblij...langzaam aan ga ik mijn streefgewicht tegemoet. Disco zit nu in de acht en zestigers Dansen

Vandaag naar mijn boutique Only gegaan, dat is zo een leuke zaak. Echt weer zo een zaakje waar je broeken gegoten om je lijf zitten met hoge taille en truitjes met pofmouwtjes, zo schattig. Heerlijk.

Fijne dag allemaal en geniet, ondanks storm en regen.

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 13:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster@

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 13:56    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Crebster:

Leuk dat je zoveel kleding hebt weggegeven aan een tweedehands kledingwinkel (in Hoogvliet). Fijn dat het afvallen zo goed gaat! En je nu in de 68-ers zit! Petje af hoor.

Gisteren zijn bij mij de hechtingen verwijderd. Dat deed geen pijn. ik wist het niet maar ONDER aan elkaar genaaid tandvlees zit nu een implantaat verstopt....... Een ander implantaat is wel zichtbaar (met een 'kapje' erop). Ik heb vandaag voor 't eerst geen paracetamol gebruikt en dat ging goed. Ik moet zo min mogelijk mijn plaatje dragen. Maar ja..... Als ik naar mijn werk ga dan heb ik het bijna 12 uur in. Zolang ben ik onderweg... Van huis naar werk en weer naar huis.

Fijne avond allemaal!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 21:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Annet fijn dat je niet veel last hebt na het tandarts bezoek .
Misschien wat dichterbij gaan wonen want 12 uur onder weg op een dag is veel ,al hoewel mijn man zit er ook bijna aan .

Ik zat zondag weer op de 68 na de friet ,nu zakt het weer en vandaag eten we soep met ik 1 tosti .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Annet fijn dat je niet veel last hebt na het tandarts bezoek .
Misschien wat dichterbij gaan wonen want 12 uur onder weg op een dag is veel ,al hoewel mijn man zit er ook bijna aan .

ja, gelukkig gaat het weer de goede kant op met mijn gebit. Dank je.

Dat zeg je wel makkelijk: misschien wat dichterbij gaan wonen.... Ik woon al 38 jaar in hetzelfde huis en dat bevalt heel goed. Leuke stad ook. Verhuizen gaan we dus niet! Ik ben van plan nog max 5 jaar te werken (misschien zelfs 4 jaar). Dus de lange reistijd houd ik nog wel vol. Als ik met de auto ga (die kan ik bij goed weer lenen van mijn moeder) dan ben ik 10,5 uur onderweg. Rijdt je man met de auto of met OV naar zijn werk?

Fijn dat je gewicht weer ah zakken is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2020 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn man heeft lease auto en ik heb een eigen auto maar ben nu al lange tijd huisvrouw was alphahulp en dat werd opgeheven en thuiszorg wilde ik niet ,kreeg minder klanten en minder tijd .

Liefst zou ik in een betere winkel willen werken,maar ja 60 jaar zien ze je niet meer staan .

IK ga vandaag weer naar de super alles halen tot maandag .

Vandaag eten we andijviestamp zonder spekjes .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 7:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff gewicht neemt toe.
Ben wel maandag weer begonnen met 5 dgen in een wk te sporten dus hoop dat de weegschaal volgende week positiever gewicht laat zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 8:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Shakena sporten krijg je ook meer spieren en die wegen ook ,maar later gaat afvallen wel beter en ook meten dus en niet alleen wegen als je sport.

Hier gaat het nog steeds naar tevredenheid .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 10:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 22 van 29