Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel Lissanne,

Nee je kunt er niets aan doen.
We gaan het zien.
Gister weer buikspieren geprobeerd te trainen ja dat voel ik vandaag wel, lekker gevoel weer hihi.
Wilde eigenlijk vandaag weer een stukje gaan lopen, maar kleinkids komen er zo aan.
Dochter lief is woensdag geopereerd (galstenen).
En schoonzoon heeft een eigen restaurant dus kan niet zomaar vrij.
Dus de Opa 's en Oma,s mogen bij spri
ngen.
Dat ik nog herstellende bent van een ok
word niet over nagedacht.
Misschien ook wel m'n eigenschuld.
als het kan ga ik door.
Het blijft warm, passen jullie een beetje op je zelf. Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
shakena schreef:
Dank je wel Lissanne,

We gaan het zien.
Gister weer buikspieren geprobeerd te trainen ja dat voel ik vandaag wel, lekker gevoel weer hihi.
Wilde eigenlijk vandaag weer een stukje gaan lopen, maar kleinkids komen er zo aan.
Dus de Opa 's en Oma,s mogen bij springen.
Dat ik nog herstellende bent van een ok word niet over nagedacht.
Misschien ook wel m'n eigen schuld. Als het kan ga ik door.

Hallo Shakena,

Je doet wat je kan doen en ik vind dat je een echte doorzetter bent, geniet van de kleinkinderen. Het is best heet, dus dat wordt een teil met water in de tuin of zo iets. Snoepje happen, ha ha ha...
Deden wij vroeger. Teil met een beetje water, snoepje erin en maar happpen. Lachen

Hou je goed en blijf verstandig, wees zuinig op jezelf een ander doet het niet. Ze hebben het niet door en zijn druk met hun eigen leven en zorgen. Kinderen bedoelen het goed en zullen vast heel veel van jullie houden hoor.

Groetjes iedereen en tot volgende week van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 12:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster schreef:
shakena schreef:
Dank je wel Lissanne,

We gaan het zien.
Dus de Opa 's en Oma,s mogen bij springen.
Dat ik nog herstellende bent van een ok word niet over nagedacht.
Misschien ook wel m'n eigen schuld. Als het kan ga ik door.

Hallo Shakena,

Je doet wat je kan doen en ik vind dat je een echte doorzetter bent, geniet van de kleinkinderen. Het is best heet, dus dat wordt een teil met water in de tuin of zo iets. Snoepje happen, ha ha ha...
Deden wij vroeger. Teil met een beetje water, snoepje erin en maar happpen. Lachen

Hou je goed en blijf verstandig, wees zuinig op jezelf een ander doet het niet. Ze hebben het niet door en zijn druk met hun eigen leven en zorgen. Kinderen bedoelen het goed en zullen vast heel veel van jullie houden hoor.

Groetjes iedereen en tot volgende week van Crebster.

Dank je wel,
Nu uitgeteld op de bank.
Kleinzoon bij mama thuis op bed gelegd, kleindochter had het vandaag niet naar dr zin veel huilen, maar 2x half uur geslapen. (4 maanden )
Kleindochter op de bank op een kussen in mama dr armen gelegd en de fles gegeven, dochter huilen dat ze allemaal niet kan.
Omdat ze haar zoon niet op bed kan liggen. hoe zo . Ga naar boven lees het mannetje een paar boekjes voor zing een paar liedjes en lekker gaan liggen.
Nee hij moet op haar schoot.
Ben ik dan zo hard , als het niet gaat dan moet je andere oplossingen gaan zoeken toch

Pfff morgen een dagje rust, zondag hebben we ze weer.
Zegt als het zondag beter met je gaat dan kan je hailey wel bij je thuis houden.
Met dit weer is het een aanslag hahah.

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 21:17    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Goedemorgen lieve mensen

Annette, wat GOED! Speciaal voor jou:

Je mag trots zijn op jezelf...

Dankjewel!

Crebster schreef:

Annet@ Heel herkenbaar om toch eens af en toe terug te kijken naar de statistieken. Maar je gaat nu erg goed, dat vind ik zo fijn voor je. Super trots. Heerlijk gevoel. Blijf blij en hou vol hoor.

Dankjewel. Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden!

SweetDreams1986 schreef:

@ Anette: top dat jij zo bewust met het eten omgaat ;-)

Dank je. Het gaat nu eindelijk (na jaren) weer goed! En naar beneden met mijn gewicht.

Ine61 schreef:

Anette een duimpje van mij , leuk om terug te kijken naar de tabellen mits ze omlaag gaan natuurlijk
Bij mij ook het geval en nu ruim onder de 70 kilo, na mijn rug pijn ben ik nu dagelijks in het bos wandelen in aller vroegte ik heb er net 1.5 uur opzitten.
De rest van de dag binnen zitten het is hier nu al warm ik woon in Limburg

Dank je. ja idd leuk om terug te kijken in de tabellen. Ik vind het sowieso leuk dat het verloop zo overzichtelijk te bekijken is.
Fijn dat jij ook weer zakt. Goed hoor dat je nu na je rugpijn weer dagelijks wandelt in het bos. Heerlijk!

@Shakena: wat schrikken vlekken en flitsen in je oog! Door loslating van achterste glasvocht-membraam. Wat is er aan te doen? Is het nu over?
Beterschap voor je geopereerde dochter.

Ik wens iedereen een goed weekend verder. Veel drinken en rustig aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 aug 2020 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

redden jullie het allemaal nog?
Vochtophopingen, zweetoksels en plakbillen, we moeten het er nog even mee doen, haha!

Crebster, veel plezier op de camping enne... voorzichtig op de tandem hè Lachen

Voor iedereen; fijne maandag, maak er een goed begin van de week van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 6:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen, vandaag weer een half uurtje gelopen.
Ging niet geheel vlekkeloos.
Vorige week zondag ben ik gestruikeld iver een parasolvoet met zo,n ijzeren buis erin. Onderbeen deed zeer maar ja moest toch nog naar huis, thuis gekomen zat er een flinke ei onder mn knie. Been is nu nog steeds 3 cm dikker
En behoorlijk blauw. Been is nog wel gevoelig. Pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Pechvogel ben je hoor Shakena. Heb je het gekoeld toen je thuis was? De bloeduitstorting kun je sneller weg laten gaan met arnica.
Beterschap!

Ik moet me nog wegen, maar is zinloos, meer dan 3 pond vocht houd ik vast. Voeten doen zo nu en dan echt pijn zo strak staat mijn huid. Sip En dat ondanks mijn selderijzaad tabletten. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 1:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Pechvogel ben je hoor Shakena. Heb je het gekoeld toen je thuis was? De bloeduitstorting kun je sneller weg laten gaan met arnica.
Beterschap!

Ik moet me nog wegen, maar is zinloos, meer dan 3 pond vocht houd ik vast. Voeten doen zo nu en dan echt pijn zo strak staat mijn huid. Sip En dat ondanks mijn selderijzaad tabletten. Rollende ogen

Goedemorgen flying Missy
ja ik heb een uur met een ijspack gezeten. En ben idd met arnica aan het smeren.
Ik zie het wel hoor. Maar ben lekker blauw

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Shakena, het zit je allemaal niet mee hoor. Ik denk dat we jou maar eens onder een glazen stolp gaan zetten...
Bah, hopelijk gaat de bloeduitstorting snel weg en slinkt je been, al zal dat nu niet meevallen met de warmte. Kop op Meis!

Flying Missy, vervelend hè die vochtophopingen! Bij mij wil het nog weleens helpen met mijn voeten in koud/lauw water, niet altijd tegen de zwelling maar wel tegen het vervelend gevoel. Maar dat zul jij ook allemaal wel al geprobeerd hebben.
Jammer dat de weegschaal dan zo’n vertekend beeld geeft.

Met mijn gewicht gaat het nu goed, ik denk dat ik de balans heb gevonden. Ik schommel tussen 60 en 63 (eigenlijk waardeloos hè, manlief is elke dag op de ons af gelijk, ik schommel maar raak, verschil tussen man en vrouw).
Maar ik ben blij dat ik nu min of meer stabiel ben, hoop dit vast te houden in de toekomst.

Ik wens jullie allen een fijne dinsdag, doe rustig aan als het kan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 8:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Beterschap!

Goedemorgen flying Missy
ja ik heb een uur met een ijspack gezeten. En ben idd met arnica aan het smeren.
Ik zie het wel hoor. Maar ben lekker blauw

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 16 van 29