Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 36: samen op naar stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@crebster: Wat fijn dat je veel kleding hebt versteld! Jammer van je lamlendigheid en pijn daarna! Maar helaas.

Je schrijft dat je binnenkort uit eten gaat. Je schrijft: Moet ik voor een gezonde leefstijl gaan? ( Dan moet je nooit meer uit eten gaan) of de touwtjes wat losser en lekker genieten? Ben er nog niet uit, ha ha ha..

Ik denk er anders over. Want als je voor een gezonde leefstijl gaat dan kan je best uit eten gaan. Het een sluit het ander volgens mij niet uit! Als je een beetje op let met wat je bestelt/eet dan is er niets aan de hand. En als je een keer wat ongezonder eet dan pak je de volgende dag je gezonde leefstijl weer op. Geen probleem! Lekker genieten van je etentje!

@lisanne: succes met nog hard werken op de camping. Nog 4 weken en jij kan zelf vakantie vieren!

Fijne avond allemaal!

Annette

Dank je wel Annet, had ik ff nodig. Ben ook nog lekker net gaan wandelen om alles eens goed te overwegen. Neus in de wind. Zalig.

Altijd die twijfel betreft voeding en ook nog omdat ik er nog 6 kg vanaf wil hebben. Wil voor de volle honderd procent gaan, maar ik merk en lees bij jullie dat dat niet altijd op gaat en dat dat ook niet altijd hoeft. Het draait om goede keuzes maken, maar soms weet ik niet wat nu goed of niet goed is. Beperken, balansen, ik zal er aan moeten wennen. Ben nog niet zover. Maar het komt wel elke keer op mijn pad, merk ik. Soms loop ik er voor weg en blijf ik thuis. Lekker veilig, maar dat gaat niet altijd op.
Gewoon lekker genieten...ja, ik ga dat doen. Zonder schuldgevoelens.
Ben blij met de support Duim

En ja...die rug...geloof dat het nooit went. Lachen

Fijne avond iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster je man bedoelt het goed he. Maar wel een beetje jammer dat het niet meer gaat. Het scheelt ook veel geld als je dat zelf kunt maken allemaal.

Ik ga weer lekker. Langzaam ga ik weer de goede kant op Nog even volhouden en ik ben weer onder de gehate 65. Erg blij
Zou het alleen wat kalmer aan moeten doen en beter slapen zou ook fijn zijn (en helpen met afvallen) dus er blijft altijd nog werk aan de winkel.

Het wordt het weekend mooi weer. Zoon komt naar de camping, gezellig. Dat wordt bijpraten en samen wandelen! (of fietsen). Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 4:54    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen lieve dames,

Crebster, niet dat ik alle wijsheid in pacht heb maar ik probeer het op dit moment met 80/20 en dan wel de calorie-inname in de gaten houden. Simpel; ik let wel op de grootte van de porties die ik eet maar dat moet voor 80 % gezond zijn en mag voor 20 % ongezond zijn. Dus af en toe lekker vet snacken of snoepen of ijs, noem maar op, waar je van houd. Ik voel me dan niet schuldig maar geniet en kom tot nu toe niet aan. Maar vraag het me over een half jaar nog eens, haha! Succes Meis, het komt goed....

Annette, dankjewel, ik moest er even over klagen maar vind het werken op de camping hartstikke leuk...zeker het hoogseizoen. Maar je hebt van die momenten hè.

FlyingMissy, veel plezier met je zoon komend weekend, geniet ervan! Hopelijk slaap je snel wat beter, weet je ook waardoor dat komt?

Mooie dag allemaal, het word zomers, lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 8:12    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
  Oeps, weer aangekomen,

Kan helaas nog niet sporten en gek genoeg mis ik dat ook nog. Probeer welke elke dag 30 min te lopen.
Morgen voor controle vanwege de ok van 14 dgen geleden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Goede middag ik blijf tussen de 70 en 71 hangen, niet erg want ik heb een goed bmi maar toch...ik wil er wat vanaf en ben een week nu bezig met de eetmeter en schrijf netjes alles op wat ik eet en drink ik krijg te weinig voedingsstoffen binnen daar schrok ik van dacht dat ik goed at , mag volgens zeggen rond de 2000 inname maar kom er niet aan, ligt het daar aan ik wil er toch wat kilootjes eraf en mijn inname is nu rond de 1500/1600 ligt het daar aan heeft iemand ervaring met de eetmeter???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 13:16    

Reageer met quote
Het wordt weer mooi weer flying missy,hier in Limburg is het nu het geval, vanmorgen in het bos gewandeld met mijn 2 border collies in een losloopgebied
Fietsers kwamen langs onderling een uitbundig gesprek ze hadden toch echt een vos gezien, een van mijn honden lijkt ook op een vos zelfde kleuren zelfde staart alleen ietsjes groter laat ze maar in de waan dat ze echt een vos gezien hebben hun dag is goed en die van mij ook. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 13:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
@Ine de eetmeter vindt altijd dat je van alles te kort binnenkrijgt
verder een prima site om alles bij te houden maar je moet gewoon kijken hoeveel voor jou oké is
zelf eet ik niet zo veel maar mag waarschijnlijk ook veel meer en als je iets te weinig brood eet zegt hij al dat je te weinig binnenkrijgt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 13:48    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

Shakena, logisch dat je wat aankomt op dit moment: niet sporten, wat minder bewegen en een operatie achter de rug. Neem je tijd, wat je nu aankomt is er zo weer af als het allemaal weer in je oude ritme komt. Succes met de controle vandaag!

Ine, ik heb geen ervaring met de eetmeter, ik gebruik zelf FatSecret om mijn inname te noteren. Bij FatSecret word niets geadviseerd maar toen ik begon met afvallen heb ik een berekening gedaan bij Projectgezond, daar werd 1800 cal. geadviseerd en dan 500 cal. minder als ik af wilde vallen. Voor mij klopte dit, ik ben 168, 51 jaar en woog toen 85 kg. Misschien heb je hier wat aan...
Wat grappig met je honden, ik begrijp dat je lol hebt als je die fietsers zo enthousiast hoort keuvelen over een vos, haha!

Ik heb me zojuist in een korte broek, topje en teenslippers gehesen: het gaat nu toch echt gebeuren: we gaan naar de tropische temperaturen!
Dus dames, bereid jezelf voor op zweetpartijen, vochtophopingen en ongelooflijke zin in ijs, hahaha!

Mooie dag allemaal en tot gauw.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 7:44    

Reageer met quote
Bedankt Dipinipi een geruststelling voor mij,
Ook onzin dat ik geschrokken was dat was een moment opname, ik voel me goed en ben haast nooit ziek.

Lisanne ook bedankt voor je reactie mijn bmi is nu ook goed en had in die tijd toen ik 85 kilo woog ongeveer 300 minder calorieën inname genomen en dat heeft geholpen het gaat langzaam dat wel dat is een tijd terug nu zou dit niet meer kunnen met 300 minder, ik beweeg minder intensief, slaap minder, ondertussen 66 jaar en ik ben gekrompen
Ik heb gekeken of je dit hier kan veranderen maar niet kunnen vinden, het is 2 cm het zou wel niet zoveel in bmi schelen.

Straks naar de kapper op de fiets ik heb iets luchtigs aan want het is nu al warm

Een fijne dag en goed insmeren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vanavond lekker uit eten geweest en wat was het lekker. Heb me eens lekker klem gegeten, ik kon het niet laten en het kon me ook niets meer schelen, we leven maar één keer. Heerlijk genoten. De kcal zullen gigantisch zijn geweest, ha ha ha...Bewust lekker gegeten. Spareribs, cola zero en water, maar wel een heerlijk toetje, verder geen frites, mayonaise of sausjes, dat dan weer niet. Grap

Fijne avond, ga weer eens lekker met een volle maag heerlijk een tukkie doen.

Morgen weer een hete dag en ook weer netjes in het gareel, wij gaan aan het Grevelingenmeer zitten puffen gewapend met een shake, puntpaprika en een appel koffie en heel veel water.

Groetjes en slaap lekker van Crebster. Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 22:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 13 van 29