Auteur |
Bericht |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 jun 2020 9:43 |
|
 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10281 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
@JPee: welkom weer!
@lisanne: ik ben erg benieuwd hoe jij eruit ziet! Leuk.
Vanmorgen 88,2 weer. Mooi. Gisterenochtend 90,7. Maar gisteren 2x gepoept. Dat scheelt weer veel.
Fijne avond allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 jun 2020 20:31 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10281 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
@JPee: welkom weer!
@lisanne: ik ben erg benieuwd hoe jij eruit ziet! Leuk.
Vanmorgen 88,2 weer. Mooi. Gisterenochtend 90,7. Maar gisteren 2x gepoept. Dat scheelt weer veel.
Fijne avond allemaal! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 jun 2020 20:32 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 703 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Goedemorgen,
AnnetteM, ik ga de selfie maken als mijn ipad terug is van de reparatie, ik heb het geprobeerd met de laptop maar worden wazige foto`s...ben a-technisch wat dat betreft
Jpee, lekker gefietst gister? Het weer zat wel mee hè!
Ik ga vanmiddag en morgen op de camping werken, zal wel lekker zweten worden...maar wel gezelliger dan met regen.
Fijne dag allemaal,
tot gauw!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 jun 2020 7:54 |
|
 |
|
 |
belll Super Weegclubfan

|
|
Annet fijn 2x naar de wc ,ik ben nu na 3 dagen eindelijk geweest .
We boffen met het mooie weer al gaan we niet zwemmen of zonnen .
Daar begin ik niet aan voor die 3 dagen hitte .
Dit weekend komt de zoon en gaan we uiteten .
fijne week allemaal |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 25 jun 2020 7:55 |
|
 |
Ine 61 Weegclubfan voor het leven

|
|
Goede morgen,
Stabiel blijven dat lukt wel zo,n beetje maar wil er toch een kilootje of 2 eraf hebben in dit sprintje.
Zou me het dit keer dan lukken  _________________ \  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 7:55 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 703 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 8:02 |
|
 |
|
 |
belll Super Weegclubfan

|
|
Lisanne
Tips ik eet bijna gaan tussendoortjes meer en als ik savonds wil snacken dan eet ik minder met het warm eten .
En ik drink nu veel meer en ook wat meer volle producten want nu loopt wc gang goed pas 2 dagen . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 8:09 |
|
 |
Crebster Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2012 Berichten: 3557 Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten) Woonplaats: Brielle
|
|
Hallo allemaal,
Zo, dat is weer even geleden dat we lekker hebben liggen zonnen, en lezen aan het water. Heerlijk genoten. Maar nu is het wel heel er warm en benauwd. Daar zal de komende dagen wel verandering in worden gebracht.
Annet@ Dat van de ontlasting komt mij bekend voor. Zeker met shakes gaat het bij niet altijd lekker, maar idd, als je gaat, dan soms drie x achter elkaar. Ach...als je het maar kwijt bent. Veel water blijven drinken.
Eliza@ Geniet van je zoon en van het uit eten. Heerlijk!
Ine@ Natuurlijk gaan die 2 kg in dit sprintje eraf, ga ervoor.
Jpee@ Heel veel succes, ik zag ook dat je al van zover bent gekomen, dit gaat je ook wel lukken hoor. We hebben nog lekker een tijd te gaan. Super powerwomen.
Lisanne@ Om jou moet ik altijd zo vreselijk lachen, wat een humor. Ik zie het soms helemaal voor mij. Gezellig dat je er weer bij bent. Maar dat je zomaar afvalt zonder erg erin te hebben, dat is typisch? Ook best een dingetje dit, hoor. Succes met alles.
SweetDreams@ Leuk dat je er ook weer bent. Hoe gaat het met je?
Iedereen heel veel succes en een fijn weekend.
Crebster.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 15:53 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Deze week al 2 x een fietstocht gemaakt van 40 a 50 km en nu toch echt een zere kont. Dus het weekend lekker thuis. Het weekend is voor de jongeren en veel te druk voor ons. Ben nu een lekkere gele curry aan het maken van de site van Gobento.
Maar de weegschaal is niet zo vriendelijk omdat ik vocht vasthoudt.
Fijn weekend allemaal_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 jun 2020 17:57 |
|
 |
|
|