Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Lisanne, ja, we gaan vanaf volgende week woensdag drie weken nar Terschelling met onze caravan. We kunnen daar goed "wonen", net als thuis, dus we gaan het avontuur maar aan.Opvouwbare rolstoel gaat mee en we zien wel. Drie weken lijkt best veel, maar ik heb veel tijd nodig bij alles, dus ook veel tijd nodig om rust tussendoor te kunnen nemen. Een week vakantie is dan eigenlijk te kort. Ik merk het nu ook weer.
Afgelopen week een BSR-behandeling gehad (body stress release), waar ik sterk op reageer. Mijn linkerbeen voelt daarna al een paar dagen als lood aan en ik rust en slaap veel en lang. Dat moet ik mezelf maar gunnen, naast de leuke dingen die we ook doen. Het is de prijs die ik er voor moet betalen, maar zeker waard!
Zeggen dat er op de camping wifi is, maar dat moet ik nog maar zien. Bovendien vind ik het wel een beetje zonde van onze quality tijd als ik daar veel ga internetten. Ik ben van plan om daar ook een beetje vakantie van te nemen. Een keer per week ga ik wel proberen, maar als dat niet lukt weten jullie waar ik ben.
Het is nog niet zover, dus ik schrijf nog even mee. Dagdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Gezellig Dymphie, dat word genieten! Lekker je ding doen en luisteren naar je lichaam. Maar zo te lezen doe je dat wel...
En internet op vakantie...het is bij mij altijd uit den boze...te veel informatie die ik dan niet wil hebben.
We kopen altijd een ouderwetse krant, indien mogelijk, en soms gebruik ik buienradar om te checken of een geplande activiteit een paraplu of zonnebril vereist Lachen
In ieder geval; veel plezier, maar we lezen je nog begrijp ik.

Ik mag vandaag bij 2 particulieren klanten gaan kuisen, ik weet dat de ochtend een koel huis is, vanmiddag is een oud huisje met plat dak...dat word zweten.
Vanavond komen de beide bejaarde moeders voor een voetbehandeling (zijn de enige pedicureklanten die ik nog doe), dus een druk werkendagje voor de boeg.
Maar ook gezellig!

Geniet van de tropische sferen dames,
fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
En ik klok af op 0, stabiel ben ik alleen wat gejojo haha.

Ik ben weer ingeschreven voor het nieuwe sprintje, heb ik echt wel nodig! Bedankt allemaal voor de steun.

Roken heb ik nooit gedaan.

Duiken ook niet, lijkt me wel iets voor mij als ik ooit weer meer tijd heb en de kinderen wat groter zijn (zwemmen doe ik super graag), vermoed wel dat je hier rust in kan vinden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Zjo, mooi sprintje geweest hier; lekker actieve deelnemers, adviezen, gesprekken over dagelijkse dingen, het delen van moeilijke en mooie momenten, kortom: bedankt dames!

Voor degene die mee gaan naar de volgende: top, we gaan er weer voor Yes! (nederlands=

Voor degene die ons verlaten: veel succes en hopelijk weer eens tot ziens Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Succes alllemaal!
Dank voor de oppeppers!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 19:53    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: Alvast veel plezier op de camping! BSR: daar had ik nooit van gehoord. Maar fijn dat je er baat bij hebt. Ondanks je linkerbeen dat een paar dagen daarna aanvoelt als lood.....

@lisanne: ben je (van huis uit) pedicure? Waren de beide bejaarde moeders blij met hun voetbehandeling? Maar je kuist ook bij mensen thuis. Bezige bij!

@sweetdrams: dat is echt stabiel: 0 % eraf. Ondanks wat geschommel. Topper. Al wilde je er 2,7 kg af hebben deze sprint. Misschien lukt het in de volgende. Succes.

Het is lang geleden dat ik een sprint groen eindigde. 2,3 kg eraf tijdens deze sprint. Maar in het echt woog ik meer (92,9 kg op maandag 25 mei) en is er dus méér afgegaan tot 88,2 kg. Namelijk 4,7 kg. Ik ben er blij mee! De beroemde knop is eindelijk weer eens om! Lachen De afgelopen 32 dagen zat ik op gemiddeld 1540 cal per dag.

Ik wil ook iedereen bedanken voor de fijne bijdragen aan deze sprint. Hopelijk tot ziens in de volgende! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
op de valreep deel ik hier ook nog even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 13:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41
Pagina 41 van 41