Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne dank je ik zal ook blij zijn als het gebeurd is en vaak kom je met pijn terug ,maar door corona nu ook 8 mnd geleden.

Opruimen de milieustraat hier vraagt de mensen om een jaar te wachten zo druk is het nu .
Dus wij gaan de zolder nog niet opruimen .

wij wachten op de stukadoor die zou deze week komen en als die klaar is kunnen wij verder .
Als ie niet komt dan wordt het bellen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 10:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
helaas 2 voortanden zijn zo slecht en 1 kies die moeten eruit en ik krijd dan een plaatje .
ik huilde beetje ben ik daar altijd mee bezig geweest elk half jaar naar de tandarts en mondhygieniste .

maar ja het moet had er ook beetje last van .

fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 20:09    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Piepklein groenv vakje.
Blij mee.aleen tijd nietkunnenwegwn. Deed dat altijd In het verpleeghuis waar ik vijf maanden lag. Daar huis eenrolstoel weegschaal waar ik met de rolstoel op kan.mawr daar mag ik nu niet naar toe.
Vandaagt thuis gewogen.ik ben niet snel en stabiel genoeg om zelf op de €igitale weegschaal te gaan staan.nu smen met mijn manen truc uitgehaald. Hij eerst gewogen. Toen ik armen om zijn hals. En gaan staan. Kon hij me optillen onder mijn billen entoen samen erop.
Stil staan. Gauw kijken en pff weer in mijn stoel. Gelukt. Vanaf maart nietheftig aangekomengekukkig. Houenzo...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen,

Eliza, wat een tegenvaller! Ik hoop dat de ingreep (en genezing) niet teveel pijn gaat doen, en dat je zo min mogelijk last hebt van het plaatje. Wanneer en hoe gaat het gebeuren?

Dymphie, wat vindingrijk zijn jullie samen! Fijn dat je niet bent aangekomen, dat geeft weer een gerust gevoel hè.

Alvast een fijn weekend allemaal,
geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 7:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik krijg vandaag een email met de behandel plannen .
Plaatje ja zal wennen zijn maar vind het heel erg die voortanden .

ze zei wel dat het mooi wordt en geen last meer van bloedend tandvlees .Want dat doet het nu al weken na een flinke ontsteking .
De rest was goed bijgehouden .

gewicht hier daalt rustig met een onsjes na een dikke 72 van eergisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Piepklein groenv vakje.
Blij mee.aleen tijd nietkunnenwegwn. Deed dat altijd In het verpleeghuis waar ik vijf maanden lag. Daar huis eenrolstoel weegschaal waar ik met de rolstoel op kan.mawr daar mag ik nu niet naar toe.
Vandaagt thuis gewogen.ik ben niet snel en stabiel genoeg om zelf op de €igitale weegschaal te gaan staan.nu smen met mijn manen truc uitgehaald. Hij eerst gewogen. Toen ik armen om zijn hals. En gaan staan. Kon hij me optillen onder mijn billen entoen samen erop.
Stil staan. Gauw kijken en pff weer in mijn stoel. Gelukt. Vanaf maart nietheftig aangekomengekukkig. Houenzo...

Goedemorgen Dymphie,

Als ik dit zo lees dan heb ik zo een respect voor je. Al die moeite om toch lekker mee te doen, dat toont wilskracht. Samen met je man wegen, ik vind dat zo mooi en heel lief. Dat is pas echt houden van.

Succes/sterkte met alles wat je onderneemt en wat goed dat je stabiel blijft.

Groetjes Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
ik krijg vandaag een email met de behandel plannen .
Plaatje ja zal wennen zijn maar vind het heel erg die voortanden .

ze zei wel dat het mooi wordt en geen last meer van bloedend tandvlees .Want dat doet het nu al weken na een flinke ontsteking .
De rest was goed bijgehouden .

gewicht hier daalt rustig met een onsjes na een dikke 72 van eergisteren.

Goedemorgen Eliza,

Dat is ook een tegenvaller zeg! Maar het is geen optie om niets te doen en zeker als je al last had van je tanden. Snap heel goed dat het tegenvalt, maar ik kan uit ervaring zeggen dat het gauw went hoor een plaatje en ze zijn zo kundig tegenwoordig.

De techniek staat niet stil, dus neem de tijd en maak een foto van je tanden hoe ze nu zijn en dat heel goed bewaren! Niet vergeten, hoor.
Mocht het later ooit voorkomen dat er weer iets nieuws gemaakt moet worden voor je tanden, kan je altijd laten zien hoe je gebit/tanden waren en hoe het er uit moet komen te zien. Ik heb namelijk spijt dat ik die foto's niet meer heb, vandaar.

Heel veel sterkte en ga ervoor, het is niet anders en ga er gerust van uit dat het heel mooi wordt en dat het echt gaat wennen.

Lief groetje van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 9:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster dank je wel dat is het enigste waar ik op hoop dat de nieuwe voortanden
mooi worden .
en een foto zal ik maken goed idee kan ik later kijken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dankjewel Crebster!! Doetme goed!!

We leren elke dag weer nieuwe dingen, zegt Jaap altijd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 23:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Eliza, kan me voorstellen dat je dan van streek bent hoor. Sip Maar geen pijn meer is ook fijn uiteindelijk...….… schrale troost denk ik he. Rollende ogen

Ik moet in juni naar de tandarts. Hoop niet dat ik dan alleen naar binnen moet, dat durf ik namelijk niet. Schaam Schaam En het is alleen maar controle he. Ik schaam me er soms voor, maar ik krijg paniek aanvallen bij de tandarts...…… Huil huil Vroeger zei ik altijd; ik krijg nog liever een kind dan naar de tandarts. Lachen Maar ja, dat kan ik nu op mijn leeftijd niet meer zeggen. Uitlachen

Dymphie, gelijk blijven is echt supergoed hoor! Erg blij Jij hebt een sterke kerel als ik dat zo lees. ohhh Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 1:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 23 van 31