Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wij gaan bij schoonmoeders receptie iets afgeven want we mogen er nog niet bij in het verzorgingshuis.

Annet jij ook een leuke moederdag vandaag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 12:35    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Succes! Iedereen goed op weg gezonder te worden! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 15:21    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@crebster: Het eten ziet r zeker heerlijk uit. Is dat een foto van jou in het midden? Zo ja, erg leuke foto en knappe vrouw!

Fijne zondag allemaal. Wij gaan zo ook gezellig (op de fiets) naar mijn moeder (79).

Hallo Anette, bdankt voor het compliment en ja dat is idd een foto van mij, hoe ik er nu uit zie. Glimmend met die dikke konen tussen het lekkere eten.
Gewoon een geintje hoor, had me zeker zitten te vervelen.

Heeft iedereen het fijn gehad vandaag?

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 18:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Maandag nieuwe week nieuwe kansen .

Gisteren schandelijk veel van de chinees gegetenen 71,9 vanmorgen. ik ga balans dag houden niet boven de 1000 cal komen
vandaag .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Alle moeders weer in het zonnetje gezet?

Ik heb een heerlijk weekend gehad, weer eens naar vrienden geweest. Allemaal op gepaste afstand en het verbaasd me hoe makkelijk me dat al af gaat. We hadden ze lang niet gezien en het enige moment wat ik vervelend vond was niet kunnen knuffelen bij aankomst. Maar wat heb ik genoten van het gezelschap!

Afijn, nu weer aan de arbeid op de camping. Het is volle bak geweest afgelopen weekend dus ik kan mijn hart ophalen denk ik Verrast

Fijne dag allemaal, en succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
YT schreef:
Succes! Iedereen goed op weg gezonder te worden! Erg blij

Goedemorgen YT,

Wat ga jij goed zeg! Ontzettend afgevallen en nog maar 2 kg te gaan. Super goed!

Heel veel succes hoor, wat zal je blij zijn. Respect! Mag ook wel eens gezegd worden, toch?

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het weekend teveel gegeten en stond op de weegschaal vanmorgen meer dan 1 kg erbij maar heb dit niet genoteerd want vannacht heb ik het ook nog in mijn hoofd gehaald om te snuffelen in de koelkast en kon de zure haring niet weerstaan natuurlijk op een wit bolletje en een groot glas melk.

Eliza voor mij ook vandaag een balans dag.

Lisanna wat fijn gisteren in gezelschap vertoeven, helaas wij geen bezoek, via app wel een bericht voor Moederdag en Anette het was mooi weer om gezellig naar je moeder te fietsen

Crebster ik ben ook benieuwd naar je foto ga zo direct kijken.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb niks aan Moederdag gedaan. Zit op de camping. Was lekker rustig hier en stralend weer. Vandaag was het koud!

En omdat ik woensdag een afspraak bij de kapper heb gaan we morgen maar naar huis. Lekker bij de CV Lachen
Nog 1 wachtweek werken dan heb ik vakantie en mag ik 3 weken op de camping zijn. Erg blij

Ik eet hier maar 2 keer per dag een hoofdmaaltijd, maar gun me dan wel wat lekkers bij de koffie in de avond en af en toe een paar snoepjes. Lach Geen idee wat ik weeg, dat zie ik thuis wel weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

De weegschaal is vriendelijk voor mij. We worden wat losser in het weekend omdat we beide willen stabiliseren, maar een beetje eng vind ik het nog wel. Heb wel mijn streefgewicht veranderd naar 68 kg.; dat geeft me wat speelruimte voor de komende weekendjes weg en de vakantietijd. Zolang het er nog zoetjes aan af gaat is het prima, ik heb absoluut kans op geen ondergewicht, whahaha!

Fijne dag allemaal,
en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

Mijn balansdag was heel erg goed gegaan .
ik hoop vandaag ook .

Lisanne weekendjes weg ?Wij blijven zoveel mogelijk thuis .

Missy heerlijk toch op de camping zijn .

IK moet donderdag naar de tandarts de jaarlijkse controle envrijdag hondje weer naar de dierenarts voor de jaarlijkse inentingen .

succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 9:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 21 van 41