Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
- 0,4, niet veel eraf maar het is alweer een start.

Ik neem inderdaad gezonde dingen mee naar het werk (yoghurt, komkommer, tomaatjes), maar vaal neem ik ze 's avonds ook weer terug mee naar huis.
Mijn karakter is er momenteel nog niet.
Fysiek is mijn werk niet zwaar, vooral emotioneel. Werk als maatschappelijk assistente in het woonzorgcentrum en we zijn zwaar getroffen door de corona.

Afgelopen weekend heb ik samen met de kindjes spinazielasagna gemaakt, was wel heel lekker!

Wij hebben eind juli vakantie geboekt in Nederland, hopelijk mogen we tegen dan de grens over... (woon in België).

Jullie doen het allemaal goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne, misschien zit je wel in de buurt dan, ik zit ook op de camping op de Veluwe, vlak bij Garderen. Lach

Ik ben weer een paar ons kwijt en daar ben ik heel blij mee. Hoe ouder ik wordt, hoe moeizamer afvallen gaat bij mij. Maar nu zit ik blijkbaar wel weer in de flow. Erg blij En op de camping beweeg ik ook door wandelen, mini huishouden en het bijhouden van het gras. Ik moet nog heel wat paardenstekken steken hoor. Lachen Het zou nog een paar dagen goed weer zijn dus ik kijk er weer naar uit. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 1:30    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Flying Missy,

Wij gaan naar Loenen, is nog wel een eindje bij Garderen vandaan, haha! Zo’n zin in, hopelijk hebben we een beetje droog weer.

Ik kom jullie snel even een fijne dag wensen, zet ‘m op dames, laat de snoep links liggen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Josephine knap hoor 10000 stappen op een dag zelf heb ik gemiddeld 9000 waarvan 1 uur wandelen.
Wij gaan niet op vakantie al jaren niet wel een paar dagen er tussenuit in een huisje op een bungalow park waar honden welkom zijn en een bootreisje van 3 dagen ofzo maar het buitenland dat is al een tijd geleden .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Annette mijn zoon is gevangenisbewaarder, mijn cursussen die ik volg zijn schilderen/ tekenen en keramiek.
We kregen een bericht dat we thuis nu aan de slag kunnen voor een kunstproject “dromen” bij voldoende deelname gaat dit door online natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
@Lisanne. Dry needling is het prikken met een naald in een spierknoop (trigger point).
https://medifit.nl/nieuws/dry-needling-is-precies/
Bij mij helpt dat altijd.

Gisteren heb ik een stukje gefietst. Van Scheveningen naar Kijkduin. Terug tegenwind.

Vandaag schijnt de zon volop. Fijne dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Heb mij aangemeld bij het vierde sprintje. Erg gezellig! Yes! (nederlands=

Wat fijn dat er wat versoepeling komt in ons Nederlandje. Dat geeft een beetje lucht aan de mens.
Ben blij voor iedereen die nu lekker kan gaan genieten van hun vakantie in Nederland en af en toe een terrasje kan gaan pikken. Hier las ik al hele plannen en als het goed is, dan wordt het prima weer. Hebben jullie allemaal verdiend.

Het afvallen gaat nog steeds goed, heb over mijn menu niet veel te melden. Shake shake en prakkie, wat rauwkost en een appel als tussendoortje en heel veel water en groene thee met verse gember of kruidenthee en...een extra sterke vitamine pil. That's it. Ongeveeer 800 a 900 kcal.
Was bang dat ik één of andere hongerklap zou krijgen, maar Nee hoor. Het gaat prima zo.
Ook na een middag 33 km fietsen ging het goed. Met die inspanning wil ik nog wel een volkoren cracker met rucola en filet americain tussendoor nemen, maar dan heb ik mijn ontbijtshake met water genomen i.p.v. karnemelk, scheelt weer. Dus ja...het gaat goed.

Wat mij goed helpt is naar de foto's te kijken van die tijd dat ik 65 kg woog. Dat stimuleert zeer goed en ik weet zeker dat ik dat ga halen.

Fijne dag allemaal, de zon schijnt en ga nu ff een uurtje mijn oefeningen doen en met de kettle bell spelen, vanmiddag poetsen bij een lief oud vrouwtje, dan is zij ook weer blij.

Succes mensen en...Hou vol!!! Mallepietje

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Crebster, wij hebben hetzelfde streefgewicht. Als je zover bent dat je nog maar 2 kilo hoef, dan zul je merken dat dat het moeilijkst is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Josephine schreef:
Crebster, wij hebben hetzelfde streefgewicht. Als je zover bent dat je nog maar 2 kilo hoef, dan zul je merken dat dat het moeilijkst is.

Hallo Josephine,

Dat is echt zo en dan sterk blijven. Helaas heb ik al een keer met de shakes gelijnd en die welbekende laatste loodjes meegemaakt. Die zijn echt het zwaarst. Maar....ik ben zeer gemotiveerd en gelukkig geen honger en natuurlijk lekker bewegen. Het liefst 2 x 1 uur.
Het hongergevoel had ik wel met de shakes van het Kruitvat. Is gelukt hoor, 15 kg eraf in 5 maanden, maar die honger was vreselijk. Nu heb ik betere shakes van Dieet Pro en het gaat echt boven verwachting en totaal geen trek of honger. Hoogwaardige kwaliteit, alle geld naar zijn waarde.

Succes allemaal,

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 19:39    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Josephine, een naald in je spierknoop, doet dat niet zeer?! Ik ben nogal kleinzerig, haha! Maar als het jou helpt is het prima hè.

Ine61, hopelijk gaat de cursus door. Ik snap dat je je hobby mist.

Crebster, hoe houd je het bij; 4 sprintjes... ik heb al moeite met 2, heel leuk hoor maar soms als ik even niet kijk heb ik een half uur bij te lezen Erg blij

Afijn, ik wens jullie een fijn weekend.
Vandaag nog de hele dag werken en morgenochtend vertrekken wij naar vrienden voor een weekendje dus ik meld me even niet hier.
Tot maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 8:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 17 van 41