Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Elizabeth en Flying Missy: ik doe vanaf morgen met jullie mee!

Fijne dag verder allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom miep, je hebt een prachtige bmi en nu behouden dat willen we toch allemaal ik zit nog niet zolang op mijn streef gewicht en heb nog niet geheel het inzicht of het moeilijk is om stabiel te blijven ik let wel op wat ik eet maar zodra ik fout of teveel eet zit er gelijk een kilo aan maar zorg dan ervoor dat ik de volgende dag een balansdag heb en die kilo is er dan weer zo vanaf en dit gaat me aardig af. Ook ben ik niet te streng voor mijzelf en neem af en toe iets lekkers Zo heeft iedereen haar eigen manier om stabiel te blijven.
Nu ben ik een stap verder gegaan ,, myfitnispal eetmeter vul ik al een tijdje niet meer in maar merk dat ik nu nonchalanter begin te worden en dat is natuurlijk niet de bedoeling dus nog even aanzien en anders weer invullen want daarmee ben ik afgevallen door minder callorieen te eten en toch de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen o ja en door wandelen dat heeft ook zeer zeker bij mij geholpen.
Heb jij al enig hoe jij stabiel wilt blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 5:01    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom miep, je hebt een prachtige bmi en nu behouden dat willen we toch allemaal ik zit nog niet zolang op mijn streef gewicht en heb nog niet geheel het inzicht of het moeilijk is om stabiel te blijven ik let wel op wat ik eet maar zodra ik fout of teveel eet zit er gelijk een kilo aan maar zorg dan ervoor dat ik de volgende dag een balansdag heb en die kilo is er dan weer zo vanaf en dit gaat me aardig af. Ook ben ik niet te streng voor mijzelf en neem af en toe iets lekkers Zo heeft iedereen haar eigen manier om stabiel te blijven.
Nu ben ik een stap verder gegaan ,, myfitnispal eetmeter vul ik al een tijdje niet meer in maar merk dat ik nu nonchalanter begin te worden en dat is natuurlijk niet de bedoeling dus nog even aanzien en anders weer invullen want daarmee ben ik afgevallen door minder callorieen te eten en toch de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen o ja en door wandelen dat heeft ook zeer zeker bij mij geholpen.
Heb jij al enig hoe jij stabiel wilt blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 5:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gezellig Annette, gaat het weer een beetje met je?

Ik kom sluipend aan, maar vermoed veel vocht (gisteren zoute soep gegeten) en de warmte. Dus ik maar me er maar niet druk over, dat helpt niet. Wel goed gegeten en voor vandaag ook een goed (hitte)plan; warm ontbijt en verder alles koud. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 12:13    

Reageer met quote
Gewicht blijft langzaam maar zeker stijgen. De warmte ongetwijfeld, tegen de avond heb ik ook zulke dikke voeten dat zelfs mijn teenslippers knellen. ohhh Dus ik maak me deze week maar niet druk. Is het ook veel te warm voor. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik kon mijn gewicht ook niet handhaven of lager brengen. Helaas.
Ik ben nu op vakantie met 3 vriendinnen. We hebben een “bosvilla” in Herperduin. (Bij Schaijk).
We zouden elke dag fietsen, maar het is deze week erg warm.
Morgen maar eens in het zwembad kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 20:21    

Reageer met quote
@josephine: veel plezier met je vriendinnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 18:47    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Gezellig Annette, gaat het weer een beetje met je?

Met ups en downs. Ik (we) ben (zijn) nog steeds erg verdrietig.
Dank je.

Volhouden met je gewicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 18:48    

Reageer met quote
Maandag 1650 cal. Gisteren 1400. Maar vandaag niet bij kunnen houden. Ben beëdigd met brownie en boterkoek toe. En ook nog wat dropjes op. Morgen ga ik het weer bijhouden.

Ik was wel meteen al 7 ons kwijt van ma- woensdag.

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 18:50    

Reageer met quote
Josephine, het zwembad was bij dat hete weer vast heel fijn! Veel plezier nog. Lach

Ik heb ondanks eerdere heftige stijgingen, nu weer paar ons in het groen. Gelukkig nu wat koeler ook. Ik blijf nu 's morgen en 's avonds selderijzaad tabletjes nemen, dat scheelt toch in het vocht vasthouden. Begin vanavond weer aan mijn werkweek. Dat helpt ook altijd, regelmaat immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 13:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15