Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy en Ine 61, inderdaad ik weet dat ik het moet volgen aangezien mijn lichaam anders niet functioneert: duizelig, hoofpijn, misselijk, dus dat wil ik ook voorkomen. Maar mentaal de klik maken is moeilijk.

Flying Missy, je weet dan inderdaad hoe moeilijk het is als je met de kilo's aan het vechten bent en toch op doktersvoorschrift dingen tegen je mentale goesting in moet eten...

Amai Ine 61, na vakantie nog afvallen, super goed bezig!

Gisterenmiddag met de kindjes waterspelletjes gespeeld en gerend, nu weer terug werken, bureaujob, dus veel te weinig beweging...

We zullen wel zien wat deze week geeft. Nieuwe start, nieuwe kansen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Elke dag krijgen we de kans om 'goed' en gezond te eten gelukkig. Lach Ik houdt wel van regelmaat. Drie maaltijden, fruit tussendoor of wat noten. Dan heb ik ook veel minder de neiging om ongepland te eten.

Weer een onsje eraf. Ik hoop later deze week een supergroen vakje te scoren. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 1:19    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Die kans hebben we zeker gezond en voedzaam te eten, en ook lekker af en toe heb ik een uitspatting en ga dan weer in het gareel regelmaat kan beter bij mij in de morgen lukt me dat goed ik ben vroeg op meestal 2 br brood met kaas en appelstroop grote kop koffie op met mijn iPad op schoot ontbijt ik zo dan een grote wandeling zomers zeker van een uur met de honden als ik terug ben kwark of yoghurt met fruit en müsli dan altijd beneden de boel zuigen want ik heb 3 katten en 2 honden werk graag in de tuin tussen de middag eten we warm tot dan toe is het regelmaat, de rest van de dag is dat ver te zoeken Lachen eet dan meer tussendoortjes en uitspattingen zoals dropjes of savonds hapjes niet ieder dag hoor.

Nieuwe week nieuwe start nieuwe kansen
En mijn kans is om nr 1 te staan met een challange maar lukt me niet meestal ben ik 3e zou het me deze week dan lukken moet dan toch beter mijn best doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 5:56    

Reageer met quote
Zet hem op Ine met je challenge! Lachen

Morgen is voor mij weegdag........ soms stel ik het uit maar dat doe ik nu niet. Ben groen, maar hoe groen, dat weet ik morgen pas. Lach Ik wil weer zo snel mogelijk van mijn vakantie pondjes af. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 2:07    

Reageer met quote
En de score was - 1 kilo de afgelopen week. Hier zit een tevreden mens. En nu nog volhouden voor de rest van de vakantie kilo's. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 0:26    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ach, geen keus! Doe je niets dan raak je de vakantie kiloos niet kwijt en zul je door de jaren heen alleen maar zwaarder worden.

Ik raak er wel aan gewend, pfff toch weer aangekomen, effuh balen maar weet dat als ik weer normaal ga eten ik het extraas toch gewoon weer kwijt raak.
Voel me er veel relaxer onder dan in het begin, begrijp beter dat aankomen er bij hoort en zeker niet betekent dat de lijn stijgende blijft.
Uiteraard gaat het niet vanzelf, dat weten we hier maar al te goed.
En toch, het is het me waard!

Kom op allemaal, gewoon weer doorrrrrr..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 6:59    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ikgeen vakantie (nog) maar wel thuis ‘ wennen’ en in het gareel komen. Heel langzamerhand krijg ik een beetje grip op mijn ingewanden. Bijnier ontbijt twee kiwi’s, een beker yoghurt met roosvicee lax en een glas gekookt heel warm water.

Bij elkaar heeft me dat wel een paar weken consequent ontbijten gekost, maar het lijkt nu aardig te gaa.

Daar komen de kleinmannetjes. Even een uurtje de andere oma aflossen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Mijn weegschaal had het begeven. Ik was er zo flauw van, dat ik nu een ouderwetse heb gekocht. Geen batterijen meer nodig. Alleen kan ik nu niet meer de onsjes tellen. Ik zie de wijzer links van de 70 staan. Dat is goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 23:20    

Reageer met quote
Vervelend Josephine, ik doe al jaren met mijn electronische wegert. Af en toe nieuwe batterijen alleen. Maar pondjes tellen kan ook hoor. Lach

Na een cheatdag -even- weer zwaarder. Vast vocht. Dus vandaag weer netjes dan komt het heus wel weer goed. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Josephine,
Een ouderwetse weegschaal heb ik ook gehad zo,n grote die een huisartsenpraktijk ook heeft of had of die er nu ook nog zijn weet ik niet.
Ik heb die weegschaal weggedaan maar heb er spijt van, nu heb ik een aria en ben hier ook tevreden over maar deze vreet batterijen.

We willen graag cijfertjes zien daar houden we ons aan vast, om de zoveel tijd meet ik ook mijn middelomvang met een cm precies meten kan je ook niet “”heb ik hem niet te strak of te los gemeten””
Trouwens nadat ik zoveel ben afgevallen is er rond mijn buik niet veel afgenomen ik zit op 80 /81 cm. Mijn borsten daarentegen wel van ff naar e en dit vind ik zo fijn meer keuzes in bh,s en goedkoper Lachen
Hier zit een tevreden vrouw Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 5:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 6 van 15