Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Dankjewel Anette,
Gisteren veel achter de naaimachine gezeten mijn te kleine kleren kan ik weer aan nog iets langer moeten maken maar ze zitten nu perfect, ik heb nu de smaak te pakken en ga een jumpsuit maken, ook heb ik nog stof gekregen l blauw + voering niet zo veel en een bijpassend doorschijnend drukke stof en dat is 2 meter lang en weet niet goed wat ik hier mee aan moet hebben jullie een suggestie.

Wat dacht je van een strand blouse/jurk voor over een badpak of bikini.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 4:07    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Was ik vorige week wel erg door de 66 gezakt...nu weer netjes ongeveer 'op streef'. Blijft altijd wat naar zo'n rood hokje, maar is nu eenmaal onontkoombaar bij stabiliseren. Ik wil niet verder afvallen, omdat ik dan op bepaalde plaatsen er echt te mager uit ga zien.

Gewicht zegt niet alles, na een flink sportieve dag hou ik altijd vocht vast, soms wel meer dan een kilo. Afvalstoffen van mijn spieren worden dan afgevoerd. Paar dagen later is dat weer weg.

Gisteren mijn eerste 50 km wandeltocht sinds januari weer gewandeld. Zo blij dat mijn nieuwe steunzolen goed zijn. Ik had er flink moeite mee, zo'n afstand weer, maar doorgezet omdat we deze afstand in Nijmegen elke dag wandelen en daar is flink training voor nodig. Volgende week een 60 km tocht op het programma in Mol België en week erna 80 km Kennedymars in Cuijk.

Het grote voordeel van dit soort wandeldagen is dat ik alleen maar hoef op te letten dat ik niet te weinig eet. smullen Ik verbrandde gisteren 4658 kcal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 4:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik plas nu weer uit, dus zakt mijn gewicht. Door vocht schommel ik erg. Ik moet wat trouwer mijn selderijzaad tabletten eten. En minder zout gebruiken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 1:41    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weekje weggeweest en ervan genoten. Schade toch beperkt gehouden vind ik zelf. Gisteren alweer teruggegaan naar mijn oude gezonde patroon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een goed idee L1970,
Daar had ik nog niet aan gedacht aan een strandjurk denk aan een soort kimono die je over je badpak heen trek.

Vanmorgen al een wandeling van 9062 stappen gemaakt die heb ik alvast binnen, vandaag heb ik een verjaardag dat worden extra calloriien en die compenseer ik weer met bewegen.

Beuntje goed dat je het binnen de perken hebt gehouden en dat je genoten heb is nog belangrijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo voor mijn vakantie toch een mooi groen vakje. Nu proberen om in de vakantie niet teveel uit de band te springen...…….. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 3:05    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ietsje lager. Nu in balans blijven...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 mei 2019 11:30    

Reageer met quote
Goedzo dymphie ,
En nu in balans houden dat is bij mij nu ook het geval,
We kunnen het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 6:02    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Had graag pondje lager gezien, maar na een week met een weekend met uitjes valt het me toch nog mee dat er niets bij is gekomen. Ook 2 weken geblesseerd geweest en niet /nauwelijks kunnen hardlopen. Vandaag weer een loopje proberen. Dat scheelt natuurlijk ook weer. Wilde deze maand eindelijk eens die 5km achter elkaar kunnen lopen, maar doe toch maar weer stapje terug. Geblesseerd zijn is zo ontzettend frustrerend ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 8:26    

Reageer met quote
Beuntje dat is beter langzaam opbouwen, het lopen komt wel weer als je blessure beter (is hopelijk niks ernstig,)
Het wandelen gaat mij goed af vanmorgen al 14.068 steps en 1275 callorieen verbruikt en nu even rusten met een muslie bolletje en chocomelk ik heb last van pollen de rest van de dag binnen zitten en vanavond nog een klein blokje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 10:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15