Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
En nog verder omhoog. Geschokt Beetje eigen schuld, eten van gisteren avond had beter gekund.

Vandaag vastendag. Alleen een appel en dan avondeten. Hopelijk helpt dat om de kachel weer wat op te stoken. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik kom ook niet helemaal in de flow maar door de jaren heen is dat al wel eens vaker gebeurd.
Geen probleem, gewoon doorrrrrr, geen keus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 6:13    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@ Elisabeth: dat wist ik niet dat 3 uur diëtiste in het basispakket zit. Ik zal eens bedenken of ik er ook eens heen zal gaan. Maar wat is mijn doel?

@allen:
Ik ben nu sinds 2 weken mijn calorieën weer aan het bijhouden. Zoals Missy weet schommel ik altijd heel erg. Net als zij. Afgelopen maandag nog 89,4 en vorige week dinsdag ook (89,3). Maar gisteren en vandaag dan toch 87,0. Lachen

Ik ben sinds 2011 toch weer 14 kilo aangekomen. Toen was ik 30 kg kwijtgeraakt. Ik weet even niet meer welk woord Missy en Elisabeth gebruikten....... dat was 'worstelen'. Voor Elisabeth werd dat in de loop der jaren steeds minder. SInds vorig jaar juni was ik ook weer 5 kg aangekomen. Huil huil

Volgende week woensdag wordt wel moeilijk. Dan heb ik een teamuitje. Met 's avonds steengrillen.

Ik wens iedereen een goed weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 8:09    

Reageer met quote
Steengrillen is wel goed hoor. Mager vlees nemen en veel sla etc. Weinig brood en de magere (rode) sausjes kiezen. Komt goed!

Ik geen zo mijn gewicht door. Toch weer rood. Tsja, idd worstelen. Gisteren was ik nog veel zwaarder, maar mijn vastendagje heeft dan toch gezorgd voor vochtverlies. Want dat is het vaak waardoor ik zo schommel. Verward

Iedereen vast een fijn weekend gewenst. ja hoor Elisabeth, ik ga ook dooorrrr. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 10:46    

Reageer met quote
Nieuwe week nieuwe kansen. Beweegplan; op de fiets boodschappen doen. Ik heb dikke enkels weer. Verward En dus een hoger gewicht (kant en klare soep gisteren helpt ook niet). Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:05    

Reageer met quote
@annette

Doel van naar een dieetiste te gaan is niet zo zeer datvje veel nieuws hoort maar zorgt voor,
- tijd voor jezelf, je moet er heen en er wordt over jouw gezondheid gesproken
- er wordt samen met jou een plan gemaakt, gekeke wat je inname kan zijn en wat jij lekker vind
- je krijgt fijne tips, op jou afgestemd
- je hebt een stok achter de deur, immers met een paarvweken wordt je daar weer op de weegschaal gezet
- fijn om eens met iemand tevpraten over waar je tegen aan loopt

Ik heb het altijd als zeer waardevol ervaren en na de zomer maak ik weer eens een afspraak om mijn voedingspatroon door te spreken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:18    

Reageer met quote
Annette, ook is het erg belangrijk om je gedachten omtrent eten te veranderen.

Je schrijft dat het teamuitje, steengrillen, erg moeilijk wordt maar je kunt die gedachten ook ombuigen. Immers dit soort situaties, verjaardagen, vakantiem feestdagen enz. blijf je wekelijks, jaarlijks tegenkomen.

Je zou kunnen denken, leuk teamuitje met een uitdaging!

Hoe ga ik eten om er voor te zorgen dat het toch een light dag wordt?
Wat zal ik me s avonds prettig voelen als ik zelfs zo n dag heel sober, wat eten betreft doorkom?
En wat een kick zal het me geven als ik ervaar dat collegae, leuke verhalen, gezelligheid, veel belangrijker is dan datgene wat ik eet.

Kom op, er valt nog zo veel te leren!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Zet m op Annette. Ik herken t wel. Maar een dfijne diëtiste is idd goed op mee te sparren. je gaat dan op een gegeven moment echt je eigen dieet ontdekken dat bij je past als de fijnste kleding die je hebt.
Ik he mezelf met de snelle koolhydraten pas op de plaats gegeven. Ze zijn niet goed voor me en ik begin de ochtend voorlopig met een smoothie met fruit wat groente en karnemelk.
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 10:35    

Reageer met quote
Nog eens gedachten over laten gaan; hoe blijf je stabiel? Nou door zo te eten dat je niet aankomt he.
Dus na een dagje met + kcal ook een dagje met - kcal te doen. Of een paar dagen kalm aan en dan een dagje de teugels kunnen laten vieren.
Mijn probleem zit in; snel snel eten. Mag niet teveel tijd kosten, want moet dan in de avond ook alweer wat. En omdat ik dus de helft van de tijd overdag slaap is het haastig een maaltijd op tafel zetten.
Dus moet ik weer beter plannen. In de ochtend al bepalen wat er in de avond gemaakt gaat worden. Zodat het toch in mijn eigen eetplan blijft passen.
Het is wel lastiger geworden nu ik geen vlees meer eet. Want eet je bijna vanzelf toch wat meer khd. En daar moet ik dus mee oppassen heb ik gemerkt. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben terug van mijn week fietsen met vriendinnen. Ik was bijna een kilo aangekomen. Inmiddels is deze kilo er weer af en ben ik nu op het volgende vakantieadres. Mijn man en ik zijn een week in Brabant in het huis van mijn dochter. Wij passen op de katten.
Ik probeer nog steeds om niet te snoepen. Dat is mijn valkuil. Zakken drop kan ik op.
Nu al 14 dagen niet gesnoept.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 14:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 12 van 15