Auteur |
Bericht |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 9476 Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Dit is weer een nieuw stabilisatiesprintje. De 30e al weer! Kom gezellig weer meedoen. Help elkaar zo om op gewicht te blijven. Iedereen is welkom. Ook als je eerst nog wat wilt afvallen (zoals ikzelf).
Schrijf s.v.p. iedere week een berichtje en vertel hoe het met je gaat of waar je mee bezig bent.
Tot ziens in de nieuwe sprint: samen blijven we stabiel!
Hartelijke groetjes en veel succes allemaal,
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 feb 2019 15:45 |
|
 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2494 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 feb 2019 22:42 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-1-2015 Berichten: 3138 Dieet: Gezonder leven minder snoepen
|
|
Jaaaaah, gewoon weer doorrrrrr!!
60 blijft mijn bovengrens, streef nog steeds 58 omdat een mens nu eenmaal een doel moet hebben  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 feb 2019 7:15 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 32035 Dieet: EKPW / Dr. Frank Woonplaats: Almere
|
|
Ik doe ook weer mee. Streef hetzelfde gelaten, al begin ik te vrezen dat ik dat getal nooit meer op de wegert zal zien.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 feb 2019 17:40 |
|
 |
|
 |
Pianojuffie Ervaringsdeskundige

Geregistreerd op: 30-7-2011 Berichten: 32683 Dieet: Gezond eten met WW
|
|
Ben ook weer vd partij, bedankt Annette_________________ 20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg Nu 75 kg
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 feb 2019 17:57 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 32035 Dieet: EKPW / Dr. Frank Woonplaats: Almere
|
|
Ik heb nog een paar dagen, maar het ziet er naar uit dat ik hier in het rood ga beginnen weer. Het wil maar niet lukken en zulke rare dingen/hoeveelheden eet ik nu ook niet.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 feb 2019 12:08 |
|
 |

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 9476 Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Flying Missy schreef: | Ik heb nog een paar dagen, maar het ziet er naar uit dat ik hier in het rood ga beginnen weer. Het wil maar niet lukken en zulke rare dingen/hoeveelheden eet ik nu ook niet.  |
Houd vol hoor! Ennuh...... schrale troost: je begint hier niet in het rood maar met een startgewicht. Dan vanuit daar naar beneden!!!
Succes Missy!
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 feb 2019 21:51 |
|
 |
|
 |

|
|
Iedereen weer welkom! Gezellig!
Fijne avond verder! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 feb 2019 21:52 |
|
 |
SweetDreams1986 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 31-8-2017 Berichten: 44 Dieet: gezond eten Woonplaats: belgie
|
|
Bedankt annette.
Ik zoek nog altijd het knopje om terug goed de eten en s avonds niet teveel te snaaien, maar vind het heel erg moeilijk.
Vandaag wel terug gaan zwemmen, na 3 weken niet te zijn geweest. Heeft goed gedaan.
Hopelijk het gewicht terug wat laten zakken in dit nieuwe sprintje. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 feb 2019 22:04 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2494 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Ik blijf nog steeds stabiel, vandaag zelfs maar 66,5 dus echt netjes op het lijntje, maar heb de laatste paar weken wel meer trek en tijdens bijvoorbeeld het sneeuwschoenwandelen at ik ook gewoon de meeste lekkere dingen. Niet zo vaak en zoveel als de rest en ik bleef ook van de alcohol af, maar het is dat ik zoveel sport, anders was ik vast enorm aangekomen. Gisterenavond hadden we een culinair diner ivm de beurs in Amsterdam. Ik at alleen een hoofdgerecht. Ik koos voor eend en dat is natuurlijk niet de meest magere keuze, maar ik heb ervan genoten en zo extreem veel was het nu ook weer niet. Fijn dat ik daarvoor niet afgestraft word. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 feb 2019 8:00 |
|
 |
|
|