Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 30: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Zo is het Leonie. Je voelt je nu ok en kan me zo voorstellen dat dat het belangrijkste is. Lach

Ik ben toch nog 2 ons afgevallen deze week, maar met mijn geschommel zegt dat niks, kan zomaar weer veranderen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 1:55    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Welkom Catherina! Succes met meer bewegen!

Ik heb gisteren helaas weer veel plakken kaas gesnoept (na het tennissen). Dom!

Ik wens iedereen een goed weekend!

groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Dankjewel Annette. Ook voor jou prettig weekend. Hier helaas regen op dit moment. Ik zou net mijn dagelijkse wandeling gaan maken. Even wachten maar.
Jammer dat kaas niet goed is voor de lijn. Ik heb gisteren een tosti gegeten. Met echte kaas.
Ik had laatst zelf kaas gemaakt. Vegan. Smaakte wel, maar ik maak het toch geen tweede keer. Dan maar af en toe zondigen. Dan geniet ik er wel van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 15:28    

Reageer met quote
Hoi Josephine,

Ik deed net boodschappen op de fiets en kreeg net n regenbui op mijn hoofd. Ik hoop dat het gauw droog is bij jou en je lekker kunt wandelen!

Wel knap zelf kaas maken! Ik had vroeger n vriendinnetje en haar opa had n kaasfabriek. Dat is n heel proces. Waarom maak je het n volgende x niet meer zelf? ja, jammer dat het niet goed is voor de lijn.... Ik ben dol op kaas.

Wandelse straks!

Groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik maakte vegan kaas van kokosmelk, agar agar en kruiden. ZaG er uit als kaas, maar smaakte heel anders. Op een tosti ging het wel, maar Nee. Er gaat niets boven een plak echte Beemster.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 15:50    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 20:15    

Reageer met quote
Josephine, daarom blijf ik maar veggie eten, kan ik gewoon af en toe eieren en kaas nemen (wel de vegetarisch gestremde variant, dat zijn bijna alle biologische kazen overigens). Ik zou kaas teveel missen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 4:21    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Doordat ik een bewuste keuze heb genomen om plantaardig te eten, eet ik ook geen kaas meer.
Met kaas is in mijn hoofd hetzelfde gebeurt als met drop, het kauwen op dierenbeenderen, zo voelt kaas ook niet goed om dat daar het afval de kalveren zijn.

Was een grote kaaseter, vaak compenseerde ik mijn veggie gebeuren door juist te kiezen voor kwark, ei en kaas.
Nu eet ik op brood de plakjes violife van de ah en haal af en toe de vegan rookkaas van eco plaza.
Vind het oke, er is nog zoveel ander beleg te kiezen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 7:55    

Reageer met quote
Ik eet niet veel kaas hoor en alleen de vegetarisch gestremde variant, bijna alle biologische kazen zijn vegetarisch gestremd. Ik eet veel groentenspread op brood en pindakaas. Of tomaat, ook lekker. Lach En af en toe kaas. Of bij het warme eten wel eens. Strakjes zijn er weer lekkere radijzen, die van nu zijn waterig vind ik. Dat vind ik ook heerlijk op brood. En ik neem regelmatig veggie 'worst' van verschillende merken. Daar zijn heel smakelijke soorten bij. Lach

Heb me vandaag niet gewogen. Komt morgen wel weer. De niet snoepen uitdaging (tot Pasen) gaat goed. Geen aanvechting gehad vandaag, ondanks dat ik koek bij de koffie had bij de jachttraining. Netjes afgeslagen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 2:14    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Degene die hier Vegetarisch of Veganistisch eten, nemen jullie vitamine en mineralen preparaten? Ik eet wel vlees, maar heb ook vegetarische dagen, heb veel vegetarische en een paar veganistische vrienden en daar hadden we een discussie over het mogelijke gebrek aan bepaalde vitamines en mineralen. Ook voor mensen die eenzijdig eten en bijna geen groente en fruit bijvoorbeeld, geldt dat ze deficiënties kunnen krijgen.

Ik zeg mijn vegavrienden dat wij als alleseters gebouwd zijn en dus zo functioneren en je dan dus heel goed na moet denken wat je eet om geen gebrek te krijgen aan eiwitten, ijzer, B1, B12. B12 zit zelfs alleen maar in dierlijke producten.

Ik doe altijd mijn best voor hen om uitgebalanceerde lekkere maaltijden te maken, waar ze dan erg van genieten. Maar ze zeggen me eerlijk dat zij zoveel moeite zelf nooit doen en vaak hetzelfde eten. Veel pasta met een sausje met wat groenten. Ik vind dat ze wat beter voor zichzelf moeten zorgen : )

Mijn tante at jaren groente en aardappelen, dus zonder de gehaktbal die haar man wel at en ze ziet er altijd slecht uit. Dof haar, veel ouder dan ze is, bleker. Ze was sneller moe etc. Geen toonbeeld van gezondheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 8 van 16