Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 30: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@PJ en Elisabeth: fijn dat het weer goed gaat met jullie gewicht.

@missy: houd vol hè?! Komt goed!

@leonie: sterkte met je koortslip.

@josephine: dat klinkt heerlijk je brunch en avondeten! Een handvol drop kan wel. Het is al stukken minder dan eerst! Goed bezig!

Bij mij gaat het wel goed op het moment. In die zin dat ik weer wat aan het zakken ben. Morgen wel een uitgebreide sponsorlunch. Ik ga het zien.

Fijne avond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 feb 2019 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ben weer ziek. Terugval en weer aan de medicijnen. Verward Dat gaat niet helpen om af te vallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2019 15:58    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ben weer ziek. Terugval en weer aan de medicijnen. Verward Dat gaat niet helpen om af te vallen.

Beterschap!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2019 16:24    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Beterschap Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2019 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap, Flying Missy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2019 6:53    

Reageer met quote
Ik was net aangenaam verrast met 86,7 op de wegerd. En dat na de uitgebreide lunch gisteren. Ook moet ik zeggen dat ik minder kaas heb gesnoept (gewoon plakken kaas) deze week.

Ik hoop dat deze lijn zich voortzet.

Straks heb ik een tenniswedstrijd in een toernooi. Met een manlijk maatje. Hij is heel aardig maar super wisselvallig in zijn spel. Dat vind ik heel jammer en ook lastig spelen. Maar we gaan het zien.

Fijn weekend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2019 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Beterschap Missy

Annette, ositief beticht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2019 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hoe gaat het hier? Lukt het stabiliseren een beetje?
Zo jammer als dit nu al een rustig sprintje wordt!

Kom op, gewoon weer door.

Ennuh, hier gaat het goed, ga woensdag 40 dgn snoep, koek, chios ed volledig te skippen, ben benieuwd hoe dat gaat Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2019 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik blijf wel stabiel maar zou graag wat minder wegen en stabiel zijn. Lachen Maar ik ga rustig door. Wij doen samen mee met dat sprintje. Ik ben ook benieuwd. Zal een mooie 40 dagen tijd worden. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2019 9:29    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Hier alles goed, voel me weer fit. Ik moet wel mijn angst om aan te komen in rustigere periodes qua sport/verbranden wat van me af zetten. Ik val juist af omdat ik te bang ben om aan te komen, dus eet ik eigenlijk te weinig. Nu weeg ik 65,7 en ook al is het maar een paar ons onder mijn ideale gewicht, ik wil die kant niet op.

Ik zei dit tegen een sportmaatje en zij zegt, waar maak je je druk om, hoe dunner/minder gewicht, hoe beter, zelfs een kilo of 5-7 minder zou prima zijn, volgens haar. Dus ik begon over het compromis tussen blij zijn met hoe je eruit ziet, leuk in je kleding passen en de sportieve voordelen van niet te zwaar zijn en dat ik vind dat dat evenwicht bij mij rond 66,5 kilo zit. Dat ik geen skeletje wil worden met magere en flubberige armpjes en schouders en een ingevallen toetje en totaal verschrompelde borsten en billen, terwijl mijn buik nog steeds te dik is, alleen maar omdat ik dan sneller zou kunnen rennen.

Ik heb daar heel erg over lopen filosoferen. Of ik raar bezig was met mijn compromis, of ik niet toch moest gaan streven naar een gemiddeld BMI ipv net onder de 25. Of ik überhaupt niet teveel bezig ben met gezondheid, eten en gewicht. Ik kon best een fijne conclusie trekken: Ik ben echt gelukkig met wie ik ben en hoe ik eruit zie. Gezond eten, gezond leven, bewegen, dat past bij mij, want het zorgt ook voor minder of geen reumaklachten. Dat geluk wil ik blijven voelen, welk exact gewicht en alle andere input is
van ondergeschikt belang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2019 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16