Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 30: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Ik had een klein roodje.

Gisteren 5 kwartier gefietst (heenweg naar Venhuizen) en terug een uur. Lekker. Een expo bezocht.

Vandaag 3 kwartier gezwommen en 3 uur getennist.

Ik wens iedereen een goede en fijne week.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2019 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Lekker veel beweging, dat doe je goed Annette! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mrt 2019 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ga straks met de meiden naar het bos. Beetje zon en frisse lucht opdoen, extra stappen zetten. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 13:33    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik ga straks met de meiden naar het bos. Beetje zon en frisse lucht opdoen, extra stappen zetten. Lach

Lekker!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 23:22    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal, ik haak ook nog even aan in deze sprint. Ik had mijn streefgewicht vorige week gehaald en gooide van pure blijdschap alle remmen een week los. Dat werkt dus niet. 1.3 kg er weer bij. Dus me herpakt en weer normaal gaan doen. So far deze week gaat dat goed. Vanochtend wees de schaal alweer 68 aan. Ik heb mijn doel in dit sprintje nog een halve kilo naar beneden bijgesteld naar 67.5 en het is dan de bedoeling dat ik tussen de 67 en 68 zal blijven schommelen. Meer hoeft er ook niet af (mag wel).
Ik heb een zittend beroep dus beweging is een uitdaging. 2 a 3 x per week doe ik wat aan hardlopen. Nog op beginnersniveau hoor, maar wel lekker een ruim half uurtje aan de bak. Dat levert ook net die extra te besteden calorietjes op, zodat ik niet zonder mijn stukje avondchocola hoef

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 20:47    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
beuntje schreef:
Dag allemaal, ik haak ook nog even aan in deze sprint. Ik had mijn streefgewicht vorige week gehaald en gooide van pure blijdschap alle remmen een week los. Dat werkt dus niet. 1.3 kg er weer bij. Dus me herpakt en weer normaal gaan doen. So far deze week gaat dat goed. Vanochtend wees de schaal alweer 68 aan. Ik heb mijn doel in dit sprintje nog een halve kilo naar beneden bijgesteld naar 67.5 en het is dan de bedoeling dat ik tussen de 67 en 68 zal blijven schommelen. Meer hoeft er ook niet af (mag wel).
Ik heb een zittend beroep dus beweging is een uitdaging. 2 a 3 x per week doe ik wat aan hardlopen. Nog op beginnersniveau hoor, maar wel lekker een ruim half uurtje aan de bak. Dat levert ook net die extra te besteden calorietjes op, zodat ik niet zonder mijn stukje avondchocola hoef

Goed dat je jezelf weer herpakt hebt. Ik ga een weekendje naar de Harz waarbij ik niet zelf kan koken. Dat vind ik altijd lastig. Restaurant voedsel is snel te veel, te vet en de (Oost)Duitse keuken is er niet eentje van veel groente en verantwoorde salades. We gaan er trailen en wandelen. Enerzijds moet ik voldoende op tijd eten om te kunnen sporten, anderzijds wil ik ook niet aankomen. Ik was van de week nogal hongerig. Joost mag weten waarom. Weegschaal sprong gisteren naar 67. Brrr. Die halve kilo moet er zeker weer afgetraind worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2019 6:12    

Reageer met quote
@beuntje
Welkom bij dit sprintje. Goed dat je je snel herpakt hebt. Leuk en goed dat je aan het hardlopen bent begonnen.

Prettig weekend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2019 19:50    
Vrouw Weeggegevens   catherina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Beuntje, leuk dat je meedoet. Goed van je dat je toch aan het hardlopen bent, dat scheelt toch. Je hebt net als ik een zittend beroep lees is, voldoende bewegen is voor mij ook een (grote) uitdaging.
Was ook van plan om hardlopen weer op te pakken (ook beginnersniveau) dus je hebt me geïnspireerd.

En L1970 , Veel succes en veel plezier in Oost Duitsland!
Klinkt heerlijk wat je gaat doen.

Vandaag ga ik op verjaardagsvisite, gezellig maar moet wel 2x2 uur in de auto zitten, jammer..
Bij deze; ik ga morgen beginnen met hardlopen!
Fijn wekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 11:29    

Reageer met quote
@catherina:

Gezellige verjaardagsvisite! Jullie hebben r echt veel voor over. Dat wordt vast gewaardeerd!

Succes met beginnen met hardlopen morgen!

Fijn weekend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 18:10    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
catherina schreef:
Hallo Beuntje, leuk dat je meedoet. Goed van je dat je toch aan het hardlopen bent, dat scheelt toch. Je hebt net als ik een zittend beroep lees is, voldoende bewegen is voor mij ook een (grote) uitdaging.
Was ook van plan om hardlopen weer op te pakken (ook beginnersniveau) dus je hebt me geïnspireerd.

Bij deze; ik ga morgen beginnen met hardlopen!
Fijn wekend

Dat is mooi, dat je heb kunnen inspireren!
Vanmorgen heb ik ook gelopen. Flink in t zweet en kop als een boei, maar daarna een heel voldaan gevoel voor de rest van de dag. Fijn!
Dus heel veel succes en zorg dat je goede schoenen hebt met veel demping want een hardloopblessure heb je zo opgelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 22:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16