Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 30: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik kom gevaarlijk dicht in de buurt van de 70. Zou eigenlijk een dag of twee alleen groente moeten eten.
Ik ben gek op tortilla met baba ganoush, komkommer en sla en ik eet er zomaar drie achter elkaar.
Het gekke is, dat ik volgens mijn fitbit per dag bijna 2000 kcal verbruik met mijn 10.000 stappen, maar ik merk dat niet in mijn gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2019 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Josephine, kan ook vocht zijn misschien. Alleen groente eten lijkt me geen goed idee. Daar krijg je waanzinnige honger van uiteindelijk en ga je dan meer eten dan je normaal zou doen.

Ik ben 1 onsje groen, daar ben ik al blij mee na alle vocht ellende van de laatste tijd. Erg blij En nu ga ik rustig verder doen, elke week 1 ons is bijna een pond in de maand immers. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 1:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Josephine schreef:
Ik kom gevaarlijk dicht in de buurt van de 70. Zou eigenlijk een dag of twee alleen groente moeten eten.
Ik ben gek op tortilla met baba ganoush, komkommer en sla en ik eet er zomaar drie achter elkaar.
Het gekke is, dat ik volgens mijn fitbit per dag bijna 2000 kcal verbruik met mijn 10.000 stappen, maar ik merk dat niet in mijn gewicht.

Wat wel eens helpt is een week totaal andere dingen eten dan je gewend bent. Soms zitten er in vertrouwde dingen en de porties veel meer calorieën dan je denkt. Maak een lekkere pan soep, bijvoorbeeld pastinaaksoep met knolselder, bloemkool en prei in verhouding 3:2:2:1 Bak de groentes aan in weinig olijfolie, doe er damhert groentebouillon blokjes (minder zout) en bijpassend water bij totdat de groente onderstaan, breng tegen de kook aan en pureer na een half uurtje pruttelen alles met een staafmixer. Leng aan met meer bouillon om de gewenste soepdikte te krijgen. Ik smaak het zelf af met Al Andalus kruiden van Jonnie Boer en desnoods een beetje maggi of een extra bouillonblokje. Ik geef elk kopje een eetlepel half geslagen slagroom en 10 gram gehakte geroosterde hazelnootjes. Iedereen eet hier haar vingers bij op. Als je het diner of de lunch af en toe vervangt door zo'n soort soepje, zonder brood of iets anders, een halve liter per keer mag. Dan eet je niet alleen heel lekker maar ook gezond en val je echt wel af zonder honger te hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 5:54    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@josephine,

met 10.000 stappen 2000kcal verbruiken lijkt me stug.
Ik loop er, met stappentellertellertje, elke dag 10.000.
Eet 1350 kcal maar blijf hier gelijk op, val soms ietsjes af.
Als dat zo zou zijn dan zou ik nu gewoon weg zijn Lachen
Zal zo even nakijken hoe het verbruik precies is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heb het nagekeken maar met 10.000 srapjes verbruik je gemiddeld, afhankelijk van je gewicht, 250 tot 300 kcal.
Tja, is anders dan 2000kcal Lachen
Ong. 2 sneeen brood extra met beleg.

Maarvoldoende stappen zetten is heel belangrijk om fit te blijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 8:46    

Reageer met quote
ja bewegen telt, ook voor de gezondheid. Lach Ik kom niet aan 10.000 stappen meestal. Gemiddelde is 6 tot 7 duizend. En dat vind ik mooi genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2019 2:13    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Beste allemaal,

Hier volgt de samenvatting van stabilisatiesprintje 29.

Ik wil eigenlijk iedereen complimenteren met de resultaten! Goed gedaan allemaal!

Van de 8 deelnemers zijn er 4 groen:
Annette 0,3
Elisabeth 0,1
Lin84 0,8 (zij wil aankomen maar heeft nog een gezond BMI)
PJ 0,8

4 dames eindigen rood:
Missy: 1,4
Leonie 0,4
Josephine 0,3
Sweet Dreams 0,9

Intussen zou ik ook rood geëindigd zijn dus werk aan de winkel voor mij. Ook Missy doet zeer haar best om wat te zakken. Zoals Elisabeth schrijft: doorgaan! Dat doen we dan ook. PJ worstelt met eetbuien maar dit lijkt beter te gaan. Succes!
Leonie sport heel wat af. Gelukkig laat haar gezondheid het toe!
Josephine is heel blij met haar resultaat! Zij stapt wat af!
Sweet Dreams gaat ook goed. Fijn.

Er waren nog meer deelnemers maar die gaven hun gewicht niet meer door (en schreven ook niet) dus die heb ik in de loop der tijd verwijderd.

Erg leuk dat deze hele gezellige groep weer aanwezig is bij dit nieuwe sprintje. Ik heb Lin84 een privé berichtje gestuurd om haar uit te nodigen weer mee te doen.

Iedereen weer veel succes in dit nieuwe sprintje!

Hartelijke groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2019 21:28    

Reageer met quote
Wat lief van je deze samenvatting! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 2:50    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. We zijn met een leuke groep.

Eigenlijk had ik wel ondergewicht. Ik woog me met kleding aan. Ben de afgelopen periode wel wat aangekomen. Nu heb ik wel een gezond bmi zonder kleding. Stuk prettiger. Heb nu meer energie enzo.

Ik heb de luxe dat ik vrij hoog in kcal kan zitten. Ik zit nu op zo'n 2400 kcal. Daarmee kom ik langzaam wat aan. Gister warme chocomel met slagroom gedronken na een boswandeling. Gewoon omdat het kan en het lekker is natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 5:51    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik was ongesteld op het eind van het vorige sprintje, vocht is nu weer weg, zit weer op mijn gewenste gewicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 17:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16