Auteur |
Bericht |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
@: Lisa e.a.: idem dito, idem dito:
Voor mij geldt: "Elke ochtend ga ik voor mijn milkshake van 'Kruidvat'. En dat is voor mij nog steeds de beste manier om mijn dag te starten.
Dit weekend weer 'een beetje los' gegaan en zie ik de dag erna de gschaal al kleuren.
De komende dagen ga ik alvast wat meer op mijn voeding letten om toch tegen zaterdag vriendelijk te kleuren".
Zo herkenbaar!
Het wordt een feestweekend, bij ons. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 28 feb 2022 10:57 |
|
 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Dames, zijn we het moe, hoe gaat het met jullie?
Ik probeer nog steeds te stabiliseren, wat niet eenvoudig is maar het gaat mij lukken!
En jullie, vallen jullie af in het tempo dat jullie willen? Wat zijn de obstakels? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2022 9:46 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Hier moeilijk. Na verjaardag moeilijk weer oppakken.
Maar heb genoten van mijn verjaardag.  _________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2022 11:20 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 923 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2022 14:16 |
|
 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Ik heb weer grip op het afvallen. Na mijn vakantie ben ik 3 kilo aangekomen. Ik heb ze er op 3 ons na eraf, in 2 weken tijd. Ik ben gezond en koolhydraatarm aan het eten in combinatie met maaltijdvervangers. Zondag gezondigd en op maandag gelijk weer door gegaan. Ik tel wel iedere calorie._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 mrt 2022 8:24 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

|
|
Goedemorgen luitjes, hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het niet slecht.
Gebruik nog de shakes, met veel plezier, als mijn ontbijt met een schepje vezels.
Dit maakt ze nog lekkerder, dik, dus niet waterig en dienen meteen een hoger doel.
Over enkele weken eindigt dit sprintje, Yaco ga je het verlengen?
Ik heb over jou gelezen dat het goed gaat, gebruik je ze nog steeds, de maaltijdvervangers?
El-Bee en Lisa, het is haalbaar hoor, alleen niet erg makkelijk.
Mijn weekend begint al vandaag, jullie allemaal ook veel plezier. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 30 mrt 2022 8:26 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Ik ben nog steeds ‘goed’ bezig. 2 weken geleden een weekendje vrij van het dieet genomen, maar dan zit er gelijk een paar kilo bij en heb ik er nog niet af. Maar ik zet door! Deels maaltijdvervangers en deels gezond eten. Of ik 11 kg in 3 maanden red betwijfel ik, maar met nog 6 eraf ben ik al heeeel blij. De laatste 5 kg zijn pure bonus._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 03 apr 2022 19:14 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41239 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/
Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt)._________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 apr 2022 13:08 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

|
|
@:Yaco:
in een ander sprintje heb ik het gelezen. Het moet voor jou een moeilijke periode zijn, deze weken.
Geen wonder, dat je het nu zwaar hebt.
Soms zijn er belangrijker dingen om bij stil te staan dan is proberen gewicht te verliezen.
Niet nu jouw grootste zorg.
Heel veel sterkte. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 apr 2022 7:18 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Astride schreef: | @:Yaco:
in een ander sprintje heb ik het gelezen. Het moet voor jou een moeilijke periode zijn, deze weken.
Geen wonder, dat je het nu zwaar hebt.
Soms zijn er belangrijker dingen om bij stil te staan dan is proberen gewicht te verliezen.
Niet nu jouw grootste zorg.
Heel veel sterkte. |
Bedankt. Dat is helemaal waar.
En ook nog precies op 2e paasdag dit jaar.
Het ene moment kan en wil je alles wel eten. Het andere moment blokkeer je helemaal en kan je niets eten. Om het nog een beetje op orde te houden probeer ik veel te lopen. Is ook goed voor je hoofd._________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 apr 2022 17:22 |
|
 |
|
|