Auteur |
Bericht |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Hoi hoi,
Ik wil graag mee doen.
Heb niet veel gewicht verlies er in gezet.
Maar het begin is er weer.
Liefs Wil_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mei 2022 12:10 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12146 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ha. Shakena, leuk dat ons groepje zo wat groter wordt!!
Zet hem op!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mei 2022 12:11 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Dymphie schreef: | Ha. Shakena, leuk dat ons groepje zo wat groter wordt!!
Zet hem op!! |
Dank je wel ;-)_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mei 2022 12:16 |
|
 |

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12146 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 mei 2022 22:32 |
|
 |
|
 |
Sixpack Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-6-2010 Berichten: 202 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Anna Paulowna
|
|
Hoi lieve meiden,
Sorry ik ben ziek geworden en lag wel heel lekker in mijn bed. Nou ja lekker, fikse hoestbuien etc en vandaag nog niet heel veel beter.
Pak vandaag de volgende dag op. Hopelijk zijn jullie niet al teveel ontregeld.
Kom op hè Dymphie, we can do this, voor je het weet pas jij en ook ik wel weer in die ene broek die we graag dragen bij een leuk iets._________________
Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas.... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 16:18 |
|
 |

Geregistreerd op: 20-6-2010 Berichten: 202 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Anna Paulowna
|
|
Hoi lieve meiden,
Sorry ik ben ziek geworden en lag wel heel lekker in mijn bed. Nou ja lekker, fikse hoestbuien etc en vandaag nog niet heel veel beter.
Kom op hè Dymphie, we can do this, voor je het weet pas jij en ook ik wel weer in die ene broek die we graag dragen bij een leuk iets._________________
Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas.... |
|
Naar boven |
|
|
 |

|
|
Hoi lieve meiden,
|
Naar boven |
|
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 16:35 |
|
 |

|
|
Misschien wel de belangrijkste: je hoeft niemand te vertellen dat je op dieet bent. Je kunt aangeven dat je hebt besloten gezonder te gaan eten.
- Leg etenswaren die je in de verleiding brengen thuis en op je werk op een plek waar je ze niet snel ziet en gezonde etenswaren, die in je dieet passen juist op een goed zichtbare plek.
- verwijder je persoonlijke verleidingen. Trek alle keukenkastjes open en gooi alle etenswaren weg die je in de verleiding kunnen brengen als dat enigszins mogelijk is. Doe dit ook met je koelkast en vriezer
- Zet je serviesgoed anders neer, zodat je de kleinere variant sneller pakt, handig bij portiebeheersing
- denk ook aan anderen, zorg dat als je je keuken met iemand deelt, ze je helpen om bovenstaande uit te kunnen voeren. Dat kun je gewoon vragen.
- wees creatief in het bedenken van oplossingen en vraag anderen, zelfs collega's om hulp, door bijvoorbeeld de snoeppot op een andere plek te zetten.
Als je het moeilijk hebt, pak een keer extra de voordelen-motivatiekaart.
Afspraken met mezelf:
- Ik ga thuis de volgende veranderingen aanbrengen:
- Ik ga op mijn werk de volgende veranderingen aanbrengen:
Als ik thuis en op mijn werk veranderingen aanbreng om verleidingen zoveel mogelijk te vermijden, wordt afvallen gemakkelijker.
Actiepunten voor vandaag:
Ik heb mijn voordelen-motivatiekaart minstens twee keer doorgelezen
Ik heb andere motivatiekaarten gelezen wanneer dat nodig was
Ik heb langzaam en zittend gegeten en aandacht besteed aan iedere hap;
Vink aan: iedere keer, meestal, soms
Ik heb mezelf een compliment gegeven voor gedrag dat mijn dieet ondersteunt
Vink aan: iedere keer, meestal, soms
Ik heb thuis veranderingen aangebracht
Ik heb op mijn werk veranderingen aangebracht.
Gogogo ladies! We can do this!_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 jun 2022 14:39 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 02 jun 2022 22:05 |
|
 |
|
|