Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik wil graag mee doen.
Heb niet veel gewicht verlies er in gezet.
Maar het begin is er weer.

Liefs Wil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha. Shakena, leuk dat ons groepje zo wat groter wordt!!
Zet hem op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 12:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Ha. Shakena, leuk dat ons groepje zo wat groter wordt!!
Zet hem op!!

Dank je wel ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 12:16    

Reageer met quote
Vanmiddag tegenaan geknald waar ik al een tijdje bang voor was…

Na paar weken wel netjes elke week wegen en gelijk blijven hoopte ik dat dat klopte. Maar Nee. Gemeen Gemeen Heel heel boos ik bleek gegroeid te zijn. Kon mijn nette broek niet meer dicht krijgen. Ik draag altijd broeken met elastiek, omdat ik mezelf overdag wil kunnen redden als ik naar het toilet wil. Geeft wel gedoe, maar het is te doen.

Schoondochter jarig vandaag, dus wilde ik mijn strakkere, nette broek aan. Helaas. Met geen mogelijkheid ging die knoop dicht. Rollende ogen Rollende ogen

Gelukkig had ik nog een nette broek wat dieper in de kast liggen en die paste me wonderwel nog wel. Pff. Dit was wel een erge domper en waarschuwing. Maar en dus want: werk aan de winkel!!
ja, ik heb wel mijn kleine stukje taart gegeten, maar het moet gedaan zijn met smokkelen en denken dat het wel meevalt, want dat valt het niet, he le maal niet!

Vanaf morgen ook de Eetmeter weer netjes invullen, en dan straks ook de lijsten van Judith weer. Aan de bak!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Sixpack
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve meiden,

Sorry ik ben ziek geworden en lag wel heel lekker in mijn bed. Nou ja lekker, fikse hoestbuien etc en vandaag nog niet heel veel beter.

Pak vandaag de volgende dag op. Hopelijk zijn jullie niet al teveel ontregeld.

Kom op hè Dymphie, we can do this, voor je het weet pas jij en ook ik wel weer in die ene broek die we graag dragen bij een leuk iets.

Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 16:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve meiden,

Sorry ik ben ziek geworden en lag wel heel lekker in mijn bed. Nou ja lekker, fikse hoestbuien etc en vandaag nog niet heel veel beter.

Kom op hè Dymphie, we can do this, voor je het weet pas jij en ook ik wel weer in die ene broek die we graag dragen bij een leuk iets.

Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 16:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi lieve meiden,

Naar boven

Reageer met quote
O joh, Sixpack, ziek. En zo te zien driedubbel!!! Gemeen Erg blij Erg blij

Beterschap en straks de tijd nemen om bij te komen, want ziek zijn kost ook energie en die heb je nodig om jezelf op D been te houden!
Dikke knuffel uit de verte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 16:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien wel de belangrijkste: je hoeft niemand te vertellen dat je op dieet bent. Je kunt aangeven dat je hebt besloten gezonder te gaan eten.

- Leg etenswaren die je in de verleiding brengen thuis en op je werk op een plek waar je ze niet snel ziet en gezonde etenswaren, die in je dieet passen juist op een goed zichtbare plek.

- verwijder je persoonlijke verleidingen. Trek alle keukenkastjes open en gooi alle etenswaren weg die je in de verleiding kunnen brengen als dat enigszins mogelijk is. Doe dit ook met je koelkast en vriezer

- Zet je serviesgoed anders neer, zodat je de kleinere variant sneller pakt, handig bij portiebeheersing

- denk ook aan anderen, zorg dat als je je keuken met iemand deelt, ze je helpen om bovenstaande uit te kunnen voeren. Dat kun je gewoon vragen.

- wees creatief in het bedenken van oplossingen en vraag anderen, zelfs collega's om hulp, door bijvoorbeeld de snoeppot op een andere plek te zetten.

Als je het moeilijk hebt, pak een keer extra de voordelen-motivatiekaart.

Afspraken met mezelf:
- Ik ga thuis de volgende veranderingen aanbrengen:

- Ik ga op mijn werk de volgende veranderingen aanbrengen:

Als ik thuis en op mijn werk veranderingen aanbreng om verleidingen zoveel mogelijk te vermijden, wordt afvallen gemakkelijker.

Actiepunten voor vandaag:

Ik heb mijn voordelen-motivatiekaart minstens twee keer doorgelezen
Ik heb andere motivatiekaarten gelezen wanneer dat nodig was
Ik heb langzaam en zittend gegeten en aandacht besteed aan iedere hap;
Vink aan: iedere keer, meestal, soms

Ik heb mezelf een compliment gegeven voor gedrag dat mijn dieet ondersteunt
Vink aan: iedere keer, meestal, soms

Ik heb thuis veranderingen aangebracht
Ik heb op mijn werk veranderingen aangebracht.

Gogogo ladies! We can do this!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jun 2022 14:39    

Reageer met quote
Ik heb mijn motivatiekaarten van de vorige keren opgezocht en ga e bewerken en in mijn papieren dagboekje zetten. Ik heb er een apart mooi paperworks boekje voor gekocht, met een kolibrie op de buitenkant. Erg blij . Ik ga op de rechter pagina’s schrijven, omdat dat makkelijker gaat. De linker kant is voor extra aantekeningen of iets bijzonders dat er uit moet springen, bv, gevleugelde uitdrukkingen van Judith, zoals, Geen keus, of doe het toch maar. En nog meer die zo langs komen. Erg blij zoals Één koekje is echt meer dan genoeg als ik er kleine hapjes van neem en er met aandacht van geniet…

Beetje opgeknapt Sispack?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2022 22:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10