Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprintje 6 weken afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi Allemaal,

Alles goed Vraag ...weer een nieuwe dag...fris er tegen aan Uitroep
Hebben jullie nog wat aan een tip van sonja bakker Vraag

ik vind het zo n goeie, die ik altijd onthouden heb....hier komt ie...

Waarom is een toeje zo slecht direct na het warm eten Vraag

Een toetje na het eten is slecht voor de spijsvertering,omdat het toetje uit veel eiwitten bestaat.Je avondmaaltijd bestaat voor een groot deel uit koolhydraten.Als je daarna veel eiwitten eet, verteert je eten 4 x zo langzaam Uitroep
Neem je toetje een uur na je avondeten.

Kyraaas jij kende hem misschien wel? hij staat in het eerste boek van sonja Uitroep daar staan heel veel tips in........

wie er wat aan heeft....succes ermee......

Ik ga er weer voor vandaag....succes alllemaal
liefs madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 11:45    
Onbekend   KM
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lekker madelief! en jij gaat 'rustig' verder, nou vind het aardig snel!

Ik heb de tip vaag eens gehoord, maar niet de precieze reden! wel goed om er inderdaad bewust van te zijn Lach wij eten donderdags standaard een toetje omdat mn oma bij ons eet, maar inderdaad vrijwel direct na het afruimen... zit dus maar 15 minuten tussen!
zal het eens zeggen Uitlachen kijken hoe mn moeder ( die ook probeert af te vallen ) reageert !

Morgen is mijn laatste tentamen alweer! Bizar hoe snel de tijd vliegt..
erna weer lekker gaan sporten!

succes allemaal deze week ! Erg blij

xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 19:31    
Vrouw Weeggegevens   kyraaas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Heey madelief! Wat goed joh.. onder de 90! Weet nog dat je in het begin telkens zei dat je zooo graag onder de 90 wou zitten! Nou meid, het is je gelukt.. Helemaal super!..

Heb idd al wel eens van die tip gehoord.. gelukkig eet ik nooit toetjes dus die verleiding hoef ik ook niet eens te weerstaan. En met kerst nog eens 10 kg er af is een mooi streven voor jou!..

Kimmig, helaas niet afgevallen, maar ook niet bij!! Dus je kan gewoon lekker verder gaan.. Lach

Zooo , nog een paar daagies en dan is het alweer lekker weekend. Heb veel gewerkt al de afgelopen dagen.. dus ook VEEEEL gelopen..! Dat scheelt:).. Had helaas wat minder tijd om te sporten.. maar ga zo weer lekker hiphopdansen dus!

Fijne avond! xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 19:52    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi kyraaas, ik vond dit een heel leuk sprintje, maar ik ga ermee stoppen, heb mijn streefgewicht gehaald, hier.
Zit ook nog bij andere sprintjes.
Bedankt voor de gezelligheid.....
doeiiiiii liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 15:22    
Onbekend   KM
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou madelief, heel veel succes Erg blij !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2011 11:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aaaah, jammer! we hadden nog maar een weekje te gaan..
Nou kimmig, dan moeten wij nog maar ff er tegenaan;)

madelief bedankt voor al je positieve berichten en ik wens je veel succes!! je kan het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 nov 2011 12:47    
Onbekend   KM
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja we gaan door!
was een beetje benauwd na dit weekend! veel meer chocola op dan ik wilde Schaam Schaam maar dat is nu weer over!
zondag had ik een high tea met een vriendin gepland! en mn moeder wilde er ook nog een doen! wat dus serieus betekende van 1230 - 1430 bij de een, en 1500-1700 ongeveer bij de ander!
kon geen avondeten meer op!

gelukkig niet aangekomen Erg blij maar vanaf gister weer goed aan het eten, en morgen weer sporten! aardig intensieve dagen, dus gaat goed komen denk ik!

xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 nov 2011 21:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Hey!!.. Nou heb iets te laat mijn weeggevens ingestuurd, maar mijn computer deed niet helemaal wat ie moest doen. Maar bij deze dus mijn laatste weging!.. Whoeiiiiiii, 6,9 kg afgevallen in deze sprint!!.. Voel me echt zooo goed. We hebben vorige week met vriendinnen een fotoshoot gehad dus dat was ook echt de PERFECTE timing:).. Helaas was dit al de laatste week van de sprint. Ik heb ondertussen mijn streefgewicht zo goed als bereikt.

IK KAN ZEGGEN DAT IK TROTS BEN OP MIJZELF!!

Ik wil jullie bij deze bedanken voor alle stimulerende woorden en jullie leuke berichten!.. Zet 'm op.. Val lekker af in de toekomst.. of behoud je ideale gewicht!!..

Wie weet tot de volgende keer;) (hopelijk niet hahaha )

Groetjes Kyra

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Pagina 19 van 19