Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje 2022 inschrijving is gesloten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 55, 56, 57  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
Gecondoleerd Weervrouw. Heel veel sterkte ⭐️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 9:09    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gecondoleerd weervrouw.... Heel veel sterkte...

Ik ben weer even zoekende naar mijn flow. ik merk dat ik daar iedere keer last van heb als de thuis situatie wijzigt (in dit geval eerst kinderen weer corona thuis en nu weer naar school).
Ik zou iets moeten kunnen vinden om mezelf daar beter tegen te wapenen, maar ik weet nog niet zo gauw hoe. De bekende tips ken ik natuurlijk. Maar het lijkt mij op zo'n moment helemaal niets uit te maken... Rollende ogen
Zo als het er nu naar uit ziet wordt het een rood vakje voor me. Maar ik heb nog een paar dagen. door het hier op te schrijven, kan dat misschien helpen om de komende dagen weer het snoep in de kast te laten...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 11:12    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Het is wel een heel klein groen vakje. 1ons er af, maar beter dan eraan. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 13:03    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Hier even geen animo om mij met eten bezig te houden. Mijn moeder is afgelopen maandag op 93 jarige leeftijd overleden. Een gezegende leeftijd maar het is zeer onverwachts, dus verdrietig.

Ondanks de gezegende leeftijd is het moeten missen van je moeder altijd heel verdrietig. En als het zo onverwacht is dan hakt dat er meestal behoorlijk in. Neem je tijd om het gemis en je verdriet te verwerken. Heel logisch dat bezig zijn met eten nu geen prioriteit heeft. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 14:17    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heel blij met mijn 2 ons er af. En bovendien sta ik in de lijstjes van Ellen. Het zag er afgelopen week naar uit dat ik een dik rood vakje zou moeten neerzetten. Ergens in deze week zat er zelfs 3 kilo bij. Koolhydraatarm eten is even niet mijn ding hoewel ik er eerder wel goed mee afgevallen ben. Nu dus even niet. Naast dat ik binnen mijn eetgewoonte nu dus weer aan het zoeken ben wat wel werkt heb ik ook een test laten doen hoe het staat met mijn omega 3-6 verhouding en op mijn vit D3 laten controleren. Nu dus ook omega 3 en vit D3 bij aan het slikken. Op de een of andere manier heeft dit veel effect op de ontstekingen in mijn lichaam en wordt er nu hard gewerkt in mijn lijf. Maar wat heb ik me er de afgelopen dagen niet goed bij gevoeld. Alle laaggradige ontstekingen in mijn lichaam zijn nu actief, wat pijn in mijn gewrichten op levert. Maar goed ik wist dat het effect op mijn ontstekingen zou kunnen hebben. Nu maar hopen dat als de omega 3-6 verhouding beter in balans gaat komen dat dan de ontstekingen helemaal weg gaan want dat is het doel. Voor nu dus even een lijf dat niet lekker functioneert. Verward

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hoop dat het deze maand nog gaat lukken om onder de 90 te komen. En anders in ieder geval over de helft van mijn tikker te komen. Maar voor alles held natuurlijk elke ons eraf is er 1.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 20:45    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte weervrouw

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou meisjes voorlopig zijn jullie samen 40 kilo afgevallen Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 feb 2022 23:26    
Onbekend Weeggegevens   Scam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte WeerVrouw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2022 1:46    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas ik heb het opgegeven. Ik krijg het vakje niet meer groen deze week. En het is echt mijn eigen schuld...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 feb 2022 9:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 55, 56, 57  Volgende
Pagina 32 van 57