Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik ben weer even zoekende naar mijn flow. ik merk dat ik daar iedere keer last van heb als de thuis situatie wijzigt (in dit geval eerst kinderen weer corona thuis en nu weer naar school).
Ik zou iets moeten kunnen vinden om mezelf daar beter tegen te wapenen, maar ik weet nog niet zo gauw hoe. De bekende tips ken ik natuurlijk. Maar het lijkt mij op zo'n moment helemaal niets uit te maken...
Zo als het er nu naar uit ziet wordt het een rood vakje voor me. Maar ik heb nog een paar dagen. door het hier op te schrijven, kan dat misschien helpen om de komende dagen weer het snoep in de kast te laten...
Ondanks de gezegende leeftijd is het moeten missen van je moeder altijd heel verdrietig. En als het zo onverwacht is dan hakt dat er meestal behoorlijk in. Neem je tijd om het gemis en je verdriet te verwerken. Heel logisch dat bezig zijn met eten nu geen prioriteit heeft. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Heel blij met mijn 2 ons er af. En bovendien sta ik in de lijstjes van Ellen. Het zag er afgelopen week naar uit dat ik een dik rood vakje zou moeten neerzetten. Ergens in deze week zat er zelfs 3 kilo bij. Koolhydraatarm eten is even niet mijn ding hoewel ik er eerder wel goed mee afgevallen ben. Nu dus even niet. Naast dat ik binnen mijn eetgewoonte nu dus weer aan het zoeken ben wat wel werkt heb ik ook een test laten doen hoe het staat met mijn omega 3-6 verhouding en op mijn vit D3 laten controleren. Nu dus ook omega 3 en vit D3 bij aan het slikken. Op de een of andere manier heeft dit veel effect op de ontstekingen in mijn lichaam en wordt er nu hard gewerkt in mijn lijf. Maar wat heb ik me er de afgelopen dagen niet goed bij gevoeld. Alle laaggradige ontstekingen in mijn lichaam zijn nu actief, wat pijn in mijn gewrichten op levert. Maar goed ik wist dat het effect op mijn ontstekingen zou kunnen hebben. Nu maar hopen dat als de omega 3-6 verhouding beter in balans gaat komen dat dan de ontstekingen helemaal weg gaan want dat is het doel. Voor nu dus even een lijf dat niet lekker functioneert.
Ik hoop dat het deze maand nog gaat lukken om onder de 90 te komen. En anders in ieder geval over de helft van mijn tikker te komen. Maar voor alles held natuurlijk elke ons eraf is er 1.