Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51828 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
hhh schreef:
We zitten aan de noordkant, vlak bij de vuurtoren.
Het is een cadeautje van de kinderen voor mijn man die 75 jaar is geworden. Ik verheug me erop. De kleinkinderen hebben nu corona (zonder ziek te zijn) Die zijn op tijd hersteld. Nu hopen we maar dat wij vrij bijven.
Wij zitten bij de Koog leuk kadootje kom een paar keer per jaar op Texel zo leuk met een hondje
_________________ Donaties Donaties
Na deze oproep zijn er 5 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder
Veel groen in het sprintje overzicht.
Dit gaat goed komen. Ik zelf heb het ritme ook weer te pakken. Ik geniet nog ff van mijn luie zondag.
Maar het zonnetje schijnt, dus zo ff naar buiten voor een wandeling.
Hi iedereen! Ik heb een vraag: ik eet dus minder en gezonder en sport 3/4x in de week intensief en elke dag minimaal 10k stappen. Omdat ik nu minder weeg, maar alsnog voor de 0.8/1kg gewichtsverlies per week ga, heb ik mn kcal inname verlaagd naar 1400 sinds vorige week. Ik merk sinds zaterdag dat ik snel vol zit en de 1400 niet haal. Ik zit aan t einde van de dag rond de 1000. Dat is te weinig. Maar ik zit dus echt vol. Ik heb geen zin in zoet of junkfood. Dat niet. Gewoon minder trek ofzo? Is dit normaal? Hoort t erbij? Is t tijdelijk?
als je meer kcal wilt eten maar niet te veel volume zou je iets vettere produkten kunnen eten
wat meer olie door je salade of wat avocado of pindakaas op je brood