Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprinten volgens Mieke: voedzaam kiezen en lekker eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Ik heb ook de indruk dat in veel dieetboeken in feite niks in staat dat je nog niet weet, je moet het alleen effe DOEN. En daar knelt het schoentje. Een dietiste zal je advies geven met welke voeding je (sneller) gewicht verliest, maar iedereen is anders en als je een koppig karakter hebt, durft dat al eens botsen. Hoe vaak een collega van mij al niet gevraagd heeft: 'mag jij dat wel?' en dan zeg ik: ik mag ALLES.
reactie: Geschokt en een bedenkelijke blik hoe ik zo dan in Godsnaam mijn gewicht kan behouden Erg blij Erg blij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 sep 2016 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lieverd, die collega snapt het spelletje gewoon (nog) niet... Verward
Ga jij maar lekker door op jouw ingeslagen route. Dan kom je er ook, op jouw manier!
Overmorgen kan ik weer wegen, want deze week zijn we dus een midweek weg. Wat hebben we geweldig goed weer (gehad) en wat kon ik heerlijk helemaal niks doen, na de paar maanden ploeteren van onze verhuizing. Manlief daarentegen heeft erg veel gedaan; is er op uit geweest op zijn fietsie richting Den Haag (zijn geboorteplaats) en heeft genoten van alle kilometers die hij gemaakt heeft. Ik heb genoten van het heerlijk luieren en niks moeten willen of moeten moeten. We hebben bijna elke dag naast de caravan zitten 'bakdplaten' en heel veel gesnoept hebben we niet. Dus denk ik dat ik in ieder geval gelijk ben gebleven met mijn gewicht, maar at zie ik donderdagochtend wel. Morgen rijden we weer naar huis en dan gaat het 'moeten' weer beginnen: caravan schoonmaken, van binnen en van buiten; al het beddengoed er af halen en in de wasserd stoppen en en en... ohhh
Weer het gewone gareel opzoeken en de slaapplaatsen inrichten op onze kamers boven, want de oudste kleinkindjes komen van zondag op maandag eennachtje logeren. Ze hebben maandag studiedag en zijn dan vrij. Dan kunnen ze 'eindelijk' logeren bij opa en oma in het 'nieuwe' huis. En nu maar hopen dat het niet al te erg tegenvalt.
Kortom: als we morgen thuis komen is het luieren voor mij weer afgelopen. Dus ben ik bj dat ik de afgelopen dagen heerlijk tot rust kon komen: stukjes fietsen door de duinen achter Hoek van Holland en 's Gravenzande, stukjes lezen, uurtje extra slapen. Ik kan me voorstellen dat anderen daar helemaal onrustig van worden, van dat 'niks' doen, maar voor mij was het zeer welkom en heb ik het niks doen omarmd.
En vanavond tijdens de zonsondergang og in een strandtent in HvH van een afscheidsijsje zitten genieten, achter glas en in de laatste stralen zon van de dag. Daarna op de fiets door de frisse dinen terug naar het kampeerterrein en nu nog even weegclubben, voordat mijn tegoed op is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 sep 2016 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klinkt als een heerlijke vakantie Dymphie! Bij ons staat over een paar weken de herfstvakantie van de kinderen alweer voor de deur Lach

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2016 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten volgens Mieke Kosters

Reageer met quote
Fjieuww!! Een groen vakje... dubbel.
Ik wilde nu al op de 74.9 zitten. Dus baal.
Maar als ik realistisch kijkt ben ik alleen maar opgelucht dat ik toch 1ons afgevallen ben.
Deze week was drama qua eten...
Uit eten in de sushi vreetschuur ;-) dag patat met te veel snacks en gister 2pita broodjes shoarma.

Misschien omdat ik toch weer terug naar mn basis ga na dit soort uitspatters...

Aankomend weekend gaan we lkkr weg met de hele familie (40 p)
En ze houden v eten...(te) veel en lekker... dus verleidelijk om ook zelf mee te gaan doen. Niemand kijkt er nl gek v op.
Toch zie ik er niet tegenop. Ik neem wat eigen dingen mee en eet veel fruit.
We hebben n bbq dus n stukje vlees en salade is altijd goed.
En ik ga mezelf ook wel gewoon n x iets lekkers gunnen. Zondag is er meestal taart...dus dan neem ik ook echt wel n lkkr stukje van.

Maar verder gewoon mn eigen basis...

Op naar n nieuwe week waarin ik hopelijk 8ons vaarwel zwaai...én dan eindelijk mn 1e mijlpaal bereikt heb...t gaat gewoon lukken nu 💪💪💪
(ik blijf positief hihi)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 13:42    

Reageer met quote
Komt vast goed met jouw 'eerste mijlpaal'... En ja, een weekend weg met familie: dat wordt veel kletsen, gezellig samenzijn en slim kiezen uit het eten dus. Lach Het gaat je vast lukken. En snel hoeft het niet. Langzaam betere gewoontjes aanleren en laten 'inslijten' werkt op langere termijn echt veel beter dan de euforie van het enorm afgevallen zijn, omdat je dan heel gauw weer denkt: Nu mag ik alles weer.
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016 10:24    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
7 ons eraf deze week.. Super blij mee! Alleen vorige week zondag was mn gewicht nog iets lager dan zaterdag, maar de rest van de week heeltijd wat blijven hangen op de 110.. Kon er maar niet vanaf komen.. En vanmorgen was het dan ineens toch een succesje.. 109 op de weegschaal! Ben blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 9:53    

Reageer met quote
Goed gedaan en goed gedaan dus! Gefeliciteerd me je eerste mijlpaal.

Ik ben weer omhoog geschoven de vorige week en ik hoop maar dat ik deze week weer wat naar beneden kan glijden (niet aglijden dus...). Drukke dagen gehad na onze kleine vakantieweek toen we weer thuis waren. Bijna niet aan het 'gewone' werk toegekomen (er liggen nog stapels was...), maar veel als oppasadres gefungeerd. Was gezellig. Gisteren met de oudste kleinkindjes (hun school had studiedag) nog even naar de binnen- en buitenspeeltuin bij Winterswijk geweest, als een soort 'afscheid' van ons vorige plekkie in de Achterhoek. Was echt wel een stukje verder rijden dat toen we er nog woonden, maar wat hebben ze genoten!
Deze week weer 'gewoon' en de eerste was zit er al weer in. Dus nu maar lekker 'in het gareel'...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 9:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Is toch veeeeel gezelliger als de was doen Dymphie haha! Sterkte met in het gareel komen...

Wat goed Nienkew87!!! Ga zo door 😊

Hier gaat het goed, maar ik begrijp iets niet.
Ik merk echt dat ik in cm afval...mn gezicht wordt smaller en pas weer wat broeken... maar ik blijf tussen die 75,5/76,5 schommelen... al 3 weken.

Er gebeurd dus echt wel wat, maar wanneer gaat de weegschaal meedoen??

Doe sinds n aantal weken wel dagelijks wat kleine oefeningen.
3set 50x fietsentrappen in de lucht
1 set 10x linker sit up
1 set 10x rechter sit up
1set 10x met n licht gewichtje mn biceps
1set 10x kipfiletjes
1 set 10 squads

Als ik te moe ben sla ik ook gerust n paar dagen over. Doe t naar kunnen...

Bouw ik door dit te doen echt zoveel spieren op dat ik daarom niet zak in de kilo's en alleen in cm?? Lijkt mij v niet..

Ben benieuwd naar jullie mening...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik weet het niet, maar dat lijkt me wel erg optimistisch Lach Het lijkt me eerder dat het vocht is of dat misschien je stoelgang trager gaat doordat je minder eet? Gewoon volhouden, de wegert volgt echt wel!

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 22:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook geen idee hihi...
Probeer iig vol te houden...en zolang de cm gaan is t oke..
De kilo's gaan ook wel n beetje hoor.
Maandag 76.1
Gisteren 75.9
vandaag 75.6
... er is dus wel iets beweging.
Ik moet goed bij de basis blijven...geen ongezonde diners eten. Want dat komt er weer bv 400gr bij. Niet veel, maar dus wel wat.
Wel fijn om te weten dat ik op deze manier gewoon stabiel kan blijven... maar dat mag pas over minimaal - 5,7kg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 8:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14