Auteur |
Bericht |
Josephine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2763 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
Het is bij mij niet gelukt om er iets af te krijgen. Gelukkig wordt het weer nu beter, dus kan ik wat vaker gaan lopen. Ik kan niet erg ver, omdat alles nog dicht is en een sanitaire stop is soms nodig.
Ik eet tussen 12.00 en 20.00 uur. Om 12.00 uur een paar bruine boterhammen. De laatste week met pikante humus en stukjes paprika. Ik eet ook graag baba anoush met augurk op brood.
Om 16.30 uur eten wij warm. Ouderwets, dus aardappelen groenten vlees, of pasta met vis. Ik eet veel groente en geen vlees. Soms iets vegetarisch (Toscaanse Carré of falafelballetjes).
Om 19.30 uur thee met een koekje.
Toch val ik niet af. Ik drink ongeveer anderhalve liter aan thee en water. Dat zou wat meer moeten zijn. Kan het daaraan liggen?
In elk geval ga ik er weer voor.
Fijne Paasdagen en voor allemaal, veel succes in dit sprintje._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 02 apr 2021 20:47 |
|
 |
|
 |
Bodyunderconstruction Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 3-2-2021 Berichten: 32 Dieet: Intermittend Fasting / Gezond
|
|
Josephine, kijk je ook naar wat je eet en de hoeveelheid calorieën? Misschien eet je te weinig?
Iedereen een fijne Pasen gehad?
Wij hebben het gezellig gehad met lekker eten maar ook opgelet dat het een beetje binnen de perken bleef. We zullen het effect zien op de weegschaal morgen. Hoop dat er niet te veel bij is maar heb me er wel op in gesteld dat het een plusje wordt....  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2021 10:19 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2021 8:27 |
|
 |

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2763 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
Ik eet veel avocado’s en ik hoorde deze week, dat die heel veel calorieën zijn. Ik dacht alleen aan gezonde vetten.
Ik ga maar weer soep maken._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 09 apr 2021 20:14 |
|
 |
|
 |

|
|
ja een avocado zit bomvol goede vetten en inderdaad ook calorieën.
Ik eet ze zelden. Eigenlijk voornamelijk omdat ik totaal geen idee heb wat ik er mee moet  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 apr 2021 8:29 |
|
 |

|
|
Bodyunderconstruction schreef: | ja een avocado zit bomvol goede vetten en inderdaad ook calorieën.
Ik eet ze zelden. Eigenlijk voornamelijk omdat ik totaal geen idee heb wat ik er mee moet  |
Ik vind ze heerlijk op een cracker, maar om hem in één keer op te eten, eet ik dus 4 crackers.
Volgens mijn dochter kun je schoongemaakte avocado’s bewaren als je de pit erbij laat. Maar ik bewaar niets._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 apr 2021 8:41 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Even opgezocht. een avocado heeft ongeveer 400 kcal. Dat is wel wat veel. Misschien is een halfje als portie beter ?
Is er nog behoefte aan een vervolg op dit sprintje, ?  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 apr 2021 14:22 |
|
 |

|
|
micha1 schreef: | Is er nog behoefte aan een vervolg op dit sprintje, ?  |
Jazeker, het is nu wat rustig, maar dat kan zo maar veranderen._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 apr 2021 19:23 |
|
 |
|
|