Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met I. Fasting bezig zijn: Mei-Juni

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dit sprintje is voor iedereen die doet aan Intermittent Fasting.
Intermittent fasting is een vorm van afwisselend vasten. Bekende vormen van intermittent fasting zijn om de dag vasten en periodiek vasten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 15:53    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er bij!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Ik doe graag mee. Ik vast in principe van 19.00 tot 14.00 en heb dus een eetraam van 5 uur. Soms eet ik lunch eerder en wordt mijn raam 7 uur. En nog iets minder vaak stel ik mijn lunch verder uit en is mijn raam tot een uur of drie gekrompen. Het is maar net hoe het uitkomt. Ik val superlangzaam af, altijd al wel, maar ben toch 11,5 kilo kwijt sinds vorig jaar februari. Deze manier van eten vind ik beter te doen dan paleo, Gokken en koolhydraatarm wat ik de lastste jaren geprobeerd heb, bovendien is het makkelijk te combineren met nagenoeg vegetarisch eten. Ik hoop deze sprint anderhalve kilo kwijt te raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 8:57    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi, een nieuw sprintje ! De Intermittent Fasting liefhebbers kunnen door ! Veel succes! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2021 15:56    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee, weet alleen nog niet helemaal of dit mijn ding is.
Inmiddels paar keer 5:2 gedaan en ik vind het best wel zwaar. Nu doe ik die 2 vaste dagen wel als ik de hele dag moet werken. Dat vind ik makkelijker vol te houden want als ik thuis zit zit ik alleen maar aan eten te denken.
Maar ik geef het nog niet op hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 14:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zou dat ook te zwaar vinden. Daarom kies ik voor 16/8 Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 15:23    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook 16/8, maar kom ook regelmatig op 17/7 of 18/6.

Vandaag een minder dag, wat slechtere dingen gegeten (ik was veel onderweg, en heb hoe stom ook 2 chococakejes meegenomen in de auto en ja, dan gaat die op..). Maar goed, tis gebeurd, morgen weer een nieuwe dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 19:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Ik doe ook 16/8, maar kom ook regelmatig op 17/7 of 18/6.

Vandaag een minder dag, wat slechtere dingen gegeten (ik was veel onderweg, en heb hoe stom ook 2 chococakejes meegenomen in de auto en ja, dan gaat die op..). Maar goed, tis gebeurd, morgen weer een nieuwe dag!

Ik ben een enorme avond snoeper. Dus t helpt mij echt om in de middag dan even lekker wat te snoepen.
Ben weer sinds een hele poos If aan het opdoen, dus deze eerste week vind ik dat ook prima.
Ik hou erg van juist het flexibele karakter van IF.
EN vanzelf verdwijnt die snoep trek, of wordt in ieder geval minder. Alleen al om dat t wel mag en je er van geniet in je eet raam. Want alles wat niet mag is aantrekkelijk Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Is zo herkenbaar crazymoon..ik zou die cakejes ook niet kunnen weerstaan hoor.
Gewoon knop om en er weer voor gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Ben er ook weer bij. Doel voor dit sprintje niet al te hoog gezet. Ik ben nu gemiddeld 6 ons per week afgevallen de afgelopen tijd maar ga er van uit dat het nu iets langzamer zal gaan.

Crazymoon, die cakejes zouden bij mij ook op gegaan zijn hoor! En inderdaad, tis gebeurd en weer door. Als je er ook maar van genoten hebt ohhh

Bloempje, idd het flexibele van IF is super en ervaar hetzelfde met het snoepen. De behoefte is er soms nog wel en dan kan en mag ik er ook aan toe geven. De behoefte is ook zeker niet meer zo groot als voorheen waarbij ik 17x naar de voorraad liep om te snoepen (lees snoep, koek, crackers, soepstengels, chips, bifi enz enz als de rem eraf was verdween alles dat gat in... Rollende ogen )

Elhaz, leuk dat je mee schrijft! Netjes hoor, al 11,5 kilo afgevallen! Weet je ongeveer wat je aan calorieën op een dag binnen krijgt?

Sannie, je hebt even tijd nodig om aan IF te wennen. Voor mij voelde het overslaan van het ontbijt in het begin heel slecht omdat je al jaren te horen krijgt dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is. Heb zelf 5:2 niet geprobeerd, dat lijkt mij persoonlijk lastiger dan 16:8. Maar ik eet dan ook gewoon heel graag Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7