Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vanaf 1Sep. Van 100+ naar 100- Wie doet er mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MamERB
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het is wel een heel rustig sprintje, ik sta nu op 110,groen vakje, altijd fijn, ( maar zou blij zijn als ik eronder kwam, ik ga mijn best doen, jullie ook allemaal succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2018 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Quote:
ik sta nu op 110,groen vakje, altijd fijn, ( maar zou blij zijn als ik eronder kwam

Dat is echt zo'n dingetje hè. Eingenlijk raar dat we allemaal zo gefixeerd zijn op die ronde getallen én het daaronder komen. Van x3 naar x2 is ook een kilo, maar van 10 naar 09 is tóch mooier. En of het nou komt doordat ik daar meer op gefocust ben, het lijkt veel lastiger, dat zou in theorie niet moeten kunnen, maar toch..

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 okt 2018 10:37    

Reageer met quote
Haha, ja erg he, en ik moet zeggen ik heb het bij iedere kilo hoor hahahaha, als ik er maar weer onder zit ben ik blij want het duurt toch een paar dagen voor je weer een ander getal ziet staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 okt 2018 12:25    

Reageer met quote
En ondertussen mezelf maar vertellen dat het getal niet het belangrijkst is Verward
ik houd het er maar op dat we in de cijfertjes bevestiging zoeken van het afvallen aai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2018 5:57    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Zo heb ik iets met de 120. Vorig jaar heb ik daar ook een tijd rond gehangen, toen goed afgevallen maar ook weer goed aangekomen. Nu weer een poging om af te vallen, ging een paar weken als een speer en nu al een aantal weken kleine beetjes afvallen. Of althans goed afvallen en ook weer aankomen wat resulteert in kleine getalletjes.
Ik hoop nu toch de neus weer in de juiste richting te krijgen en af te vallen. Nu net nog 121 volgende week hoop ik toch iets met 120 erin te mogen invullen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2018 10:43    

Reageer met quote
Haha Katinka precies haha.

O, Pien zo herkenbaar, ik duim voor je dat het je lukt deze keer.
Ik heb ook al zoveel pogingen gedaan, die wel gelukt zijn, maar na no time er weer aanzitten.
Dus nu doe ik het langzaam op mijn manier, en het gaat wonderwel.
Heel langzaam maar het gaat. En dit wil ik ook volhouden mocht er ooit eens genoeg af zijn, haha.
Ik eet eigenlijk alleen avondeten (maar dan ook alles en vlees en jus etc.)en verder fruit en ei soms een fordje.
En als ik me nu hou aan alleen fruit en avondeten dan gaat het als een speer, maar dat lukt me nog niet erg dus neem altijd nog wel een fjordje en als ik die met kaas eet, dan ben ik zeker niets afgevallen die dag. Maar dan de volgende dag wel weer wat en zo zak ik ook onsjes, maar goed ik zak, Gun het iedereen en jou ook dat je iets vind wat je vol kan houden.
Want na al mijn lijnpogingen ben ik daar wel achter, dat het je moet liggen zodat je het vol kan houden. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2018 13:51    

Reageer met quote
Quote:
Want na al mijn lijnpogingen ben ik daar wel achter, dat het je moet liggen zodat je het vol kan houden. Succes.

Daar ligt mijn valkuil nog steeds, ik roep wel heel hard dat ik nu nooit meer terug wil naar mijn oude lijf, maar ondertussen......Even één dagje moet toch kunnen.. ja Kathinka, vast wel, maar na één dagje volgt bijna altijd een tweede en een derde Geschokt
Vooralsnog vol goede moed dat het dit keer écht blijvend vertrokken is, vooral omdat ik merk dat ik minder moeite heb met dagen veel fruit en 's avonds lekker roerbakken van vlees en groentes. De toekomst zal het bewijzen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 okt 2018 21:52    

Reageer met quote
Hahaha , hier hetzelfde hahaha.
Doe jij ook fruit en avondeten?
Ben benieuwd hoe ver we deze keer komen.
Heb mezelf alweer verkeerd zitten te belonen, onze kleinzoon slaapt hier een paar dagen, (9 maanden oud) een heel lief mannetje, nooit echt vervelend of zo, maar nu dus ziek en niet naar bed te krijgen, we vonden dat we er een hele klus aan hadden gehad hahaha dus hup appelflap die alleen voor mijn man waren, ook maar een gegeten, hahaha
Morgen gaat het mannetje weer naar zijn ouders en ik weer in het gareel, of misschien nog even uit eten, want we hebben het toch maar weer samen geklaard hahaha.
Terwijl ik vroeger 3 kinderen had waarvan een tweeling, maar nu is 1 soms al erg vermoeiend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 okt 2018 0:01    

Reageer met quote
[/quote] onze kleinzoon slaapt hier een paar dagen, (9 maanden oud) een heel lief mannetje, nooit echt vervelend of zo, maar nu dus ziek en niet naar bed te krijgen, we vonden dat we er een hele klus aan hadden gehad hahaha
Quote:

Ach ja, je went aan wat gewoon is hè, en de drukte rondom zo'n mannetje, zeker als hij niet lekker is, zit niet meer in je vaste patroon. We krijgen die kinderen niet voor niets op jongere leeftijd zeg ik dan altijd Erg blij
dus hup appelflap die alleen voor mijn man waren, ook maar een gegeten
Quote:

Verkeerd belonen is idd ook zoiets, maar ja bij belonen kies je voor iets dat je echt lekker vindt, en dat is lang niet altijd het goede Sip

We komen er wel hoor, maar niet in één maand Erg blij

Fijne zondag nog even, groeten,
Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2018 12:13    

Reageer met quote
Wat ik nou toch boven fout heb gedaan Geschokt Wel knap, de quotes als mijn tekst en mijn tekst als quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 okt 2018 12:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7