Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: South Beach Dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

South Beach Fase 2

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM


Geregistreerd op: 22-2-2004
Berichten: 7400
Dieet: Sleeve en lowcarb
Woonplaats: Deventer


  Reageer met quote
South Beach Fase 2

In fase 2 zijn meer voedingsmiddelen toegestaan Die staan allemaal in het Southbeachboek De valkuil van fase 2 is, dat je volgens het boek zoveel mag eten weer maar natuurlijk niet allemaal tegelijk en ook niet allemaal op één dag.

Maar wat is nu de juiste volgorde?

Week 1 F2: In de ochtend voeg je een handje rood fruit toe. Vers of diepvries, mag allebei. Niet uit het blik en opletten of er geen suikers aan toegevoegd zijn . Deze eet je met iets van eiwit, kwark, bijvoorbeeld. Dit houd je een week vol en dan kijk je op de weegschaal wat het effect was. Bij 99% van alle mensen zal dit geen effect geven. Als dat goed gegaan is dan zet je rood fruit op de Toegestaan lijst.
Toegestaan lijst? Ondanks wat er in het boek allemaal toegestaan is, SB is een leefwijze die jou op het lijf geschreven moet zijn. En Dr. A. weet niet hoe jouw lijf op producten reageert, dat moet je zelf uitzoeken.

week 2 Fase 2: Deze week voeg je in de ochtend een hard fruitje (appel of peer) toe weer met iets van eiwit. Einde week weer de weegschaal bekijken en zien of dit ook een goede keus voor jou is.

Week 3 F2: combiweek! bij je ontbijt het rode fruitje, als ochtend tussendoortje het harde fruitje.
Eiwit bij beide toegevoegd

Week 4 F2: Deze week voeg je, liefst vroeg in de dag een cracker toe. Fjord of wasa vezelrijk of cracker van Burger zijn toegestaan. Eentje per dag. Einde week enfin..

week 5 F2: ontbijtje met rood fruit, lunch met een cracker

doorgaan met langzaam toevoegen.

De fruitjes zijn de beste manier om te beginnen en ook de gezondste toevoeging.
De cracker zou je kunnen vervangen door 30 gram All Bran (zeker als je stoelgang niet is wat het zijn moet, is dat wel een goede oplossing)

Bij alles goed blijven drinken

_________________
Greetjes Website:
http://greetslcc.cmshost.nl/index.html

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 apr 2010 19:57    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1