Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sonja bakker sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Nou deze week niet afgevallen, dat vind ik altijd met een ons hihi maar het is wel een groen vakje.

Hoe is het met jou?
Ziet je weekmenu er goed uit of krijg je hem volgende week pas?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Mir70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
een ons eraf is ook goed hoor... beter groen dan rood.
heb mn weekmenu gelijk gekregen toen ik me aanmeldde.
ik heb alles in een word bestand gezet en per dag uitgeprint dus kan dan zelf zien welke drie keuzes ik kan nemen en waar ik zin in heb, makkelijker dan steeds op de site kijken, heb nu gelijk goed overzicht.. ik vind dat het er goed uitziet. je kunt ook kiezen voor 3x pw een recept van haar te eten zoals ook in de boeken maar dat heb ik uitgezet. ik vind vaak die recepten niet lekker en nu heb ik gewoon een normaal menu.
we gaan het zien komende week hahaha... heb er zin in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne maandag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2020 11:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jij ook en succes weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2020 11:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi hoe is het?
Ben je ook klaar met die regen, pfff verschrikkelijk, ik ben toe aan de zon. Denk jij en je hondje ook.
Had je deze week ook weer een wandel date met je vriendin.
Net just dance gedaan met mn dochter was wel weer leuk, helaas wint ze steeds hihi
Met het eten gaat het hier goed, ben nog steeds kipfilet en 30+ kaas aan het eten op brood met rauwkost verder had ik vandaag geen zin in aardappels en bloemkool bah dus sla met kipfilet gegeten .
Hoe bevalt tot nu toe je dagen met Sonja online.
Slaap lekker straks Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2020 22:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hey hier alles prima, ben de regen ook beu vandaar gisteren niet gaan lopen met haar wel met de hond.
bij mij gaat het deze week ook best goed, we zullen zien wat de weegschaal gaat aangeven.
vanavond eet ik een wrap en dat moet met rauwkost erin en fetakaas maar dan heb ik zo weer honger dus bak stukjes kipfilet erdoor en dan neem ik 1 wrap. vanmiddag 2 boterhammen op met kipfilet en augurk en vanmorgen griekse yoghurt met perzik en granola tussendoor een appel en vanmiddag een b'tween reepje.
Verder thee, koffie en water.
Vind het wel prettig dat je kunt kiezen.
Wat voor rauwkost neem jij? maak je dat zelf of neem je zo'n kant en klaar bakje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 17:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ooohhh lekker wrap mmmmm daar kan je me snachts voor wakker maken hihi of het nu met zalm is of kip of gehakt mmmmm heerlijk.
Rauwkost maakt mn man. Sla met van alles erin. Of prei salade met ei, prei, ui, mais, rozijnen en dan kruiden en yonaise.
Op mn werk hou ik het bij tomaat, komkommer en paprika.
Doe je bij de Griekse yoghurt ook honing dat vind ik ook zo lekker.
Nou zo te lezen ben je weer goed op weg en komt er vrijdag een groen vakje voor je aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 18:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat ie? Hier goed alleen op de weegschaal zie ik weinig resultaat, vandaag maar extra water drinken...kijken wat het morgen gaat worden.
Ik heb geen honing door de yoghurt gedaan, omdat er perzik inzat en dat is al zoet anders doe ik het wel...
Net ronde met de hond gelopen, t waait flink maar koud is het niet. Nu ff bankhangen... lekker weekend. Had 2 etentjes dit weekend, maar beide zijn gecanceld vanwege Corona. Dus nu zaterdag lekker de mol finale kijken...volg jij dat ook?
Succes weer vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 14:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff nou de corona het is wat, overal worden maatregelen genomen inderdaad. Veel dingen worden links en rechts afgelast
Jammer van je etentjes misschien had je er net zo naar uitgekeken. Moet je maar wat lekkers maken ( Sonja proef hihi ) voor bij de finale van de mol. Ik heb de mol nog nooit gekeken, dacht dit seizoen ga ik kijken maar Nee naar de eerste aflevering dacht ik mm mm dus niet meer gekeken.

Jammer dat je het op de weegschaal niet terug ziet misschien moet je lichaam even resetten en krijg je volgende week pas een mooi groen vakje, je weet het vaak toch niet, dat is ook het vervelende aan lijnen, het volhouden als je weegschaal niet naar beneden gaat, maar !!! Wij houden vol
Het is toch niet een super streng sprintje van ons dat je er uit word gezet.
Bij mij gaf de weegschaal vandaag ook zwaarder aan dus ik hoop ook op een groen vakje zondag

En ja ja zag je hem vandaag ook, de zon hihi hij was heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 19:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yihaaaa, toch lekker wat eraf....ik ben blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mrt 2020 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11