Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sonja bakker sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mir70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
ik neem soms ook wat ‘ gezonds’ extra’s maar deze week geen succes hahaha. ik hou t bij ons sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 12:40    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Hahaha moet natuurlijk wel zeggen dat ik alleen gezonde dingen neem Schaam Schaam
Had van de week 2x cake, mini loempia's in de sauna, broodje van de Mac voordat ik naar de sauna ging, 1 bakje paprika chips haha dus hmmmm ook niet echt alleen gezonde dingen.

Leuk dat je ook de Wii hebt. Hier is hij sinds lange tijd ook weer aangesloten en we vinden het alle 4 weer leuk. Met dansen alleen wel de rolluik dicht haha

We maken gewoon voor dit sprintje een groen sprintje Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 13:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als je me er maar niet uitgooit als ik rood heb, al ga ik voor groen natuurlijk hahaha.... ik vind de weekenden vaak het moeilijkst... door de week kan ik me er wel goed aan houden. Van de week maar bewegen...dinsdag ga ik weer lopen met vriendin en probeer overige avonden ook te lopen met de hond. En morgen ga ik de Wii tevoorschijn halen en boven aansluiten, heb ook een balancebord.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 18:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Rondje met de hond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 20:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk gooi ik je er niet uit hi hi het is net zo gezellig en klein rood of blanco moet een keer kunnen natuurlijk
Morgen eet ik ipv snijbonen andijvie stampot
De weekenden is inderdaad lastig omdat je dan niet in je werk ritme zit met eten.
Vandaag frites met hamburger en pindasaus gegeten en gisteren hadden we biefstuk met roerbakgroenten met terayaki saus en rijst.

Netjes hoor je rondje, goed bezig en leuk dat je dinsdag met een vriendin gaat lopen. Altijd gezellig
Heb net de balance board van mn zus gekregen dus morgen maar weer eens proberen, vroeger vond ik die hindenis van Wii fit zo leuk met dat parcour met die ballen weet niet of je die ook kent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Uhm Wii parcours met ballen...geen idee, wat moet je doen dan? Het balanceboard kun je ook op wegen en je gewicht zo bijhouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2020 23:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat parcour staat op de Wii fit plus
Is erg leuk
Wegen op de Wii vind ik niet leuk haha hoe dat Poppetje dan doet , hou het gewoon bij zaterdag en zondag op de weegschaal
Nu weer eet pauze op mn werk met 2 boterhammen met kipfilet , komkommer en paprika
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2020 11:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Google maar eens op Wii fit plus parcour

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2020 11:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ook dat je moet fietsen en hardlopen? die ken ik nl wel, maar zal straks eens kijken
vanavond eet ik spinazie met kip en aardappelen. vanmorgen boterham met appelstroop op en een mandarijn tussendoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2020 12:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
oke heb ff gegoogeld en dat is met die grote ballen die je van het parcour kunnen vegen.. ja die ken ik wel heb nog nooit het einde gehaald volgens mij hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2020 12:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 4 van 10