Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

sonja bakker sprintje??

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mascha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
wen@ ik doe met je mee, ik heb dit boekje ook liggen, al eens gedaan maar niet zo goed aan gehouden Schaam Schaam Vandaag ruil ik wel de dag om met morgen, maar toch leuk om samen zo'n boekje te doen.

groetjes,
mas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 10:51    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
oooh gezellig!!!! goed idee!! das leuk! ben benieuwd hoe het gaat verlopen!! super veel succes dan deze week! we gaan knallen!!

vanavond weer lekker fitnessen en heb er echt zin in!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 11:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
nou mas, hoe ging jou eerste dag?? pff vond het best wel heftig, heb het idee dat ik net wat meer mocht hebben in dat andere boek, maar we gaan stug door!! ik draai dinsdag met zondag om, omdat we zondag bij een vriendin ga eten, en wel graag het recept met vis wil proberen Erg blij dus die ga ik morgen maken!! ben benieuwd Erg blij

fijne avond allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 21:05    
Vrouw Weeggegevens   mascha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ik ben ziek, ik heb koorts en mijn hele hoofd zit dicht, heb het dus makkelijk vol gehouden, wel mijn eigen spaghetti gemaakt. Ik ga nu mijn bed in.

sterkte allemaal

mas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Ants
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Beterschap Mascha!

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe boek! Staan er veel nieuwe recepten in?

He..he.. eindelijk schiet het een beetje op hier! Bijna op de helft Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011 8:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hey dames!!

@ mas hoe gaat het met je?? voel je je al wat beter?? ons sebastiaantje is ook ziekjes.. heerst ook heel erg he nu.. dat rotte weer ook!
hoe gaat het met het weekmenu?? hier alles prima nu! de visschotel van zondag is echt super lekker!!! een aanrader! wel iets langer in de oven, want de vis van mij was nog nie gaar, dus ik moest hem nog even terug doen...

vanmorgen 87.9!!!!!!!!!! joehoeee

@ ants staan inderdaad lekker veel recepten in!! vind het echt een aanrader tot nu toe!!

hoe gaat het met de rest?? zijn jullie afgehaakt??

liefs wen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 8:49    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
hallo even een kort berichtje ben druk met sporten
wil nu elke dag sporten en daarbij gezond eten

maandag cardio en gymbal
dinsdag body shake en half uur cross trainer
woensdag body shape, ubound , en in de avond spinning
donderdag huishouden haha geen tijd voor sportschool in de morgen boerenkool maken en in de middag in de klas van mijn zoontje kastanje diertjes maken
vrijdag bodystep en bodypump of spinning
het weekend weer werken

kijken of ik dan wel een mooi groen vakje kan krijgen
anders geef ik het wegen op, dan snap ik er niks meer van bah gisteren
na het sporten toch weer gewogen ik wilde dat alleen donderdag doen (heb dan altijd mijn weegdag met een vriendin ) nou ik kon wel huilen waarop de weegschaal stond bah. (gewoon 76 kilo rond pfffff )
als ik donderdag nog steeds zwaarder ben stop ik met wegen, als het sprintje is afgelopen en dan laat ik me meten bij de sportschool ipv wegen want hier word ik dan echt deprie van

pfff zit zo lekker in mijn vel lekker aan het sporten, eet echt goed (schrijf het voor mezelf eens op, misschien dat er toch nog puntjes zijn ,denk dat het te weinig eten is ) thuis gaat alles lekker met kinderen en man, oke het weer is minder haha maar dat dan die weegschaal je zooo naar beneden kan halen, daar baal ik enorm van
maar we geven niet op, kies dan wel voor mezelf en niet voor de weegschaal zou ik maar zeggen

haha toch niet een kort berichtje geworden sorry
nou zet hem op ben blij dat het met jullie goed gaat
groetjes en een knuffel van mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 17:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wauwww doekoe wat ben jij goed bezig!!!
wat klote dat je niks op de weegschaal ziet! snap je helemaal ! dat is zooo demotiverend!! vind het echt ontzettend shit voor je!!
maar gelukkig gaat het met de rest goed, hoop voor je dat er morgen een dikke kg af is!! sterkte wijffie!! en kop op! jou tijd komt ook!! denk aan je!!

liefs wen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 21:49    
Vrouw Weeggegevens   myrthe77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi

Zo even weer wat van me laten horen.
Hiet het met het dieet best wel goed, sport ook regelmatig maar afvallen gaat maar erg minimaal, rara ra.....
vanochtend bij de huisarts geweest omdat mijn zoontje erge oorpijn had.
Met de huisarts ook gesproken over het afvallen. Volgens hem gaat het prima en in een goed tempo. Ik heb namelijk erg veel vel over na de zwangerschappen en mijn buispieren zitten niet meer op de goede plek en zijn erg verzwakt, hierdoor heb ik nog een erg bolle buik waardoor het lijkt alsof ik zwanger ben.
Zelf wil ik erg graag een chrash dieet gaan volgen maar de huisarts heeft dit mij streng afgeraden omdat mijnn huid dan helemaal geen tijd heeft van herstellen/krimpen. Dus ik moet gewoon zo doorgaan zoals ik nu doe. Het gaat langzaam zei hij maar dan zou ik op den duur het beste resultaat hebben..........
Dus ik leg mij er maar bij neer dat het zo langzaam gaat, wil uiteindelijk wel een goed resultaat.
zo genoeg gezeur van mij kant... Hier begint nu eindelijk weer buiten de zon te schijnen, ben de regen nu wel een keer zat. Gister gewoon vier keer mezelf nat laten regenen.
Hoop dat het de komende dagen/week mooi weer wordt, aangezien ik vakantie heb en de kinderen ook vindt ik dat wel fijn.
Ga nog lekker een dagje heen winkelen want ik merk wel dat sommige broeken gewoon te wijd worden..............

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 10:04    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
nou 0,3 eraf poehpoeh dat is veel, geweldig hoor Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 12:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16